Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2012 10:49 - Двойката
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2473 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 13.03.2012 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вторник е.  При това – 13-ти. Очаквам да е кофти ден и затова съм изострила вниманието си и съм решена ако не да се боря със съдбата, то поне да и покажа, че няма как да ме изненада с нещо неприятно.  Може да е много неприятно, но няма да е изненада!

Дали не развивам някаква обсесия с тия вторници?

Обаче освен подозрителността ми към тях, да не говорим като се падне и 13-ти, изглежда и обичам да пиша за тях.  Може би си мисля, че като споделя, че очаквам неприятности, то напук ще стане обратното. :)

Хитрея на дребно  ... или по-точно хитрея на вторници.

Не знам защо популярното вярване е, че нещастен ден е петък, 13-ти. Ама как може да е кофти най-хубавия ден от седмицата? И петицата е едно чудесно число. Числото на човека, на пентаграма.  Петицата е позната на алхимиците като „есенция“, тъй като е комбинация от четирите елемента, която създава пето качество: материалния живот и физическото осъзнаване. 

Единственото лошо на петицата е, че може да се представи като 2 плюс 3 и лошото е двойката.

Няма по-лошо число от двойката и това е твърдение, което през последните години не е трудно да се докаже. Няма как да не сте забелязали, че кулите-близнаци паднаха на 11 септември, а земетресението в Япония миналата година беше на 11-ти март (2011 година).

А какво толкова се е случило на петък 13-ти? Даже Титаник е избягнал 13-тицата и е потънал на 14-ти.  А народа и болест измислил за страха от 13 – Трискаидекафобия. А страха от петък 13-ти: параскаведекатриафобия! Това пък ако мога изобщо да го произнеса .....

Добре, че не знам гръцки, че иначе щях да си дам име на фобията от вторници и да си повярвам, че съм неизлечимо болна. :)То аз и от двойките изобщо май имам фобия и една от трагедиите в живота ми е, че и в рождената ми дата и в рождения ми месец има двойки. Важното обаче е, че нумерологично съм тройка – 2 плюс 1 и тройката ще се наложи над двойката :) Не, без известни трудности, но аз едва през последните години взех да разбирам онази мисъл, че трудностите са солта на живота и затова вече гледам да не ги изкъшквам.

Та, деня едва започна и аз отидох за малко при шефа очаквайки да мрънка за едно нещо и той послушно измрънка. Чудя се какво ли би казал, ако знаеше, че аз нарочно отидох, за да му дам възможност да измрънка. За да го облекча от товара. Можех и да избегна посещението, но не го направих.  Бях милостива и добра, както се заканих още вчера.

Надявам се сега да се чувства по-добре, както аз се чувствам по-добре. Мисията изпълнена. Ритуалът спазен и .... земята може да продължи да се върти по старому ....  :)

Но все пак да затаим дъх докато свърши вторника ....



Тагове:   вторник,   две,   13,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tirant - Вторник...
13.03.2012 12:02
Вторник е хубав ден - няма го стреса от понеделник :)
цитирай
2. sunflower - eee, добре, де, ще призная
13.03.2012 13:10
че от време на време, може би веднъж на няколко месеца, вторника ме изненадва и мен и се оказва хубав ден :)
цитирай
3. tirant - Да
13.03.2012 13:51
Днес слънчице погрява, макар и с ветрец, на фона на предните дни си е направо красив деня :)
цитирай
4. martiniki - под последните ти два текста бих си сложила палеца
13.03.2012 19:16
и го сторих - нагоре;)

но за вторника - неее, вторникът си е един много хубав ден, както и понеделника, и петъка, и дори четвъртъка, за който аз имах особено мнение до неотдавна
нищо им няма на дните, само да има за какво и кого да се събуждаме и усмихваме всичко е наред:)
цитирай
5. sunflower - :)
14.03.2012 08:00
Е, вчера нищо толкова лошо не се случи. Даже беше един мил и слънчев към края вторник ....
Абе, ще взема да преосмисля вторниците ..... и без друго горе малко преувеличвах :))))
цитирай
6. martiniki - а днес
14.03.2012 16:12
днес само каква сряда за чудо и приказ е!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599355
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031