Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2011 23:57 - Обзор на събитията от края на лятото и началото на зимата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4425 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 14.10.2011 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тук съм ….. и не съм тук.

Зарязала съм блогването, но пък все по-добре фейсбуквам и линквам, и чета и чаткам, но най-вече се трудя в службата, че чатър къща не храни.

Най-голямата и лоша новина от последните дни, разбира се, е че лятото си отиде. Облече си палтото, нахлузи ботушките, нахлупи шапката и ни заряза. Остави ни на 2 градуса и снеговалеж в началото на октомври.

 image

Щях много да се разсърдя, ако три месеца упорито не беше пекло слънце.

Иначе, не съм тук и защото пътувам. Ходих по Северна България, по Южна България, даже и на панаир в Пловдив се вредих да ходя.

Там снимах малкия с резачката:

 image

Също и мен ме посещаваха едни пътници, но за тях няма много какво да се каже. Уморих се от приказки само. От интернет чата по-мразя само чата на живо.

Освен всичко това се активизирах за изборите. Не, че по природа съм голям активист, но тук управлението от последните 15-тина години доведе града и околностите до пълна разруха и е време нещо да се промени. Не, че сега вярвам, че нещо кой знае колко съществено ще се промени, но и само малка надежда да се появи за следващите години, все е нещо.

Затова се присъединих към едно сдружение от хора, които познавам и  което излъчва списък с кандидати за общински съветници

Аз, разбира се, най-вече се интересувах от това дали не мога да бъда полезна с някоя идея, а ако не, поне с някое изречение. Защото творецът в мен не спи … а все нещо го яде отвътре и го яде отвътре и ….. И бях полезна! Мога гордо да се потупам по гърдите и да се похваля, че главното рекламно изречение е мое!

Това, между другото, ме направи много щастлива!

Е, писах и някои от новините на сайта, и тепърва се надявам да пиша, но кратките форми са ми били винаги любими.

Няма да занимавам повече читателите тук с местните избори, само държа да си обявя за кой кандидат за президент ще гласувам:

За Светльо Витков, разбира се!

Защото е интелигентно и свястно момче и и ми писна от партийни недоразумения!

Тези дни ми писна и да обяснявам на хората кой е Светльо Витков. От време на време забравям на колко задръстено място живея ….

Е, ако някой и тук не знае кой е Светльо Витков …. да погледне по-долу.

 И накрая да не забравя най-важното: през ноември щели да пристигнат няк’ви извънземни, пишеше на един български сайт. Аз тъкмо намерих връзки с човек в HAARP, за да ми потвърди достоверността на новината, но връзката ми така се смяла на … новината и на сайта, на който е публикувана оригинално, че ….. не получих нищо.

Обаче благодарение на един линк на колегата ssstto, се запознах с още по-любопитната идея на един нобелов лауреат, а именно че фалшиво нашествие на извънземни може да реши икономическата криза. Също както Втората световна война е сложила край на Голямата депресия. Е, това много ми хареса! Честно!




Гласувай:
14



1. strannica - :)
14.10.2011 13:44
"Тези дни ми писна и да обяснявам на хората кой е Светльо Витков. От време на време забравям на колко задръстено място живея …."

Нема се плашиш! Такова място е цяла България - дори и най-големите градове. Как ти харесва това: "Кой е тоя бе? Не го знам. НЕ ГО ДАВАТ ПО ТЕЛЕВИЗОРА."

Поздравления за избора :))
И за главното рекламно изречение, разбира се.
цитирай
2. sunflower - Ех, какво ли щяхме да правим, ако го нямаше ТЕЛЕВИЗОРА? :)
14.10.2011 18:50
А, да не говорим, че дори да ползваш този апарат активно, пак трябва да знаеш какво да гледаш :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613818
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930