Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2011 13:42 - Чудесен живот
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2723 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 19.08.2011 13:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато някой ми каже, че всичко му е наред, че се чувства перфектно, че изживява мечтата си, че е надхитрил системата и с две думи е номер 1, ставам изключително подозрителна.

Ходила съм по тази хлъзгава пътека и съм се самозаблуждавала достатъчно, за да знам добре кога някой се самозаблуждава ... успешно. Разбира се, в първия момент оставям някое и друго съмнение да ме гложди, но ако се поддам на любопитството и успея да разгледам ситуацията малко по от близо ..... съмненията обикновено се разсейват.

Завесата се повдига и зад перфектният на пръв поглед живот забелявам толкова дебели сенки и чудовища дебнещи в тях, че аз с моите кризи и депресии съм не цвете, а направо букет от нежни и ефирни небесни цветя.

Още повече, че ако питаш най-близките ми, които умеят да разсъждават реалистично, логично и последователно, те ще ти кажат,  че в последните години съм издигнала изкуството на глупостта до неподозирани висоти.  И аз вярно, че извърших някои на пръв поглед катастрофални от финансова и логистична гледна точка операции, и вярно, че това ми коства много нерви, съмнения, терзания и горчиви сълзи, но пък от друга страна и сега, както и винаги преди, съм умеела на периоди  да изпадам в състояния на такава неподправена еуфория и радост от живота, каквато те не само не са помирисвали, не са помечтавали, ами даже и през ум не им е  минавала.

Е, да, забелязали са, че твърде силно изживявам както радостите, така и скърбите, но те наистина нямат представа колко силно, защото виждат само върха на айсберга. И по-добре.

Познанието, че има живот отвъд тяхното монотонно съществуване може да им донесе само мъка.

Разбира се, мъката от своя страна трупа ново познание, което от своя страна трупа нова мъка и т.н. докато евентуално не стигнеш до момента, в който да решиш, че повече няма да ти пука  за нищо, защото няма смисъл и .... тогава най-неочаквано може да изпиташ радостта. Може и да не изпиташ .... толкова много зациклят на мъката, че ......

Но да зациклиш на привидно перфектното съществуване е по-лошо, отколкото да зациклиш на мъката .... в мъката поне има нещо благородно и честно .....

 

 



Тагове:   живот,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Всичко ми е наред !
19.08.2011 13:57
Това е маската , зад която се прикриват неволите , защото не е редно да се споделя с цял свят и защото гордите не обичат да говорят за бедите !
Всичко ми е наред - това са думите за приключване на разговора , за да не се дълбае по-дълбоко в проблемите !
Там много боли ! :))
Най-добре е да зациклиш на еуфорията ! Здравословно е !
цитирай
2. bambola - xaxaxa a ako idva edin moment v koito si ubiistvashto spokoina ...
20.08.2011 18:47
i nishto ama nishto ne moje da razbie tova spokoistive ,zashtoto prosto si dostignal do ludostta da zanesh sas vsichkite si setiva che ....kakvoto i da se sluchi shte e prosto sluchka, porednata brimka ot edin pulover koito nikoga ne si iskala dori da pletesh....dnes govorihme v kashti za tova kak vsichki stradat kogato neshto si ide, siakash sa misleli niakoga che neshto moje da e vechno, dori ludostta ni ne e vechna :) samo za portokola dnes mi e perfektno... utre sigurno shte umra ot jega, strah, skuka... no dnes :)
izvinaivai za shlokovicata, niamam nervi da preobrashtam vsichko na kirilica i nai-setne sled tolkova vreme ,da procheta neshto smisleno v tova prostranstvo ..... :)
цитирай
3. sunflower - Да, virtu :)
21.08.2011 08:12
Някой ден ще зацикля на еуфорията .... ама тайно, за да не ме приберат :))))
цитирай
4. sunflower - @bambola
21.08.2011 08:17
днес няма да мисля за нищо, ни за случки, ни за перфектния живот, ни за многострадалния .... ще се опъна лежерно край реката с книга в ръка и може би единственият въпрос над който ще си позволя да поразсъждавам още малко е: "защо, по дяволите, някои хора изпитват такова удоволствие да се къпят със сапуни във реката? ... топлата вода ли не са открили, стискат ли се ... или е някакъв особен кеф да го правиш навън, сред природата??? :)
цитирай
5. henzelski - Наред
21.08.2011 10:02
май му беше само на Васил Найденов, но това, казано честно, бе някога... :)))
цитирай
6. sunflower - хаха, вярно :)
21.08.2011 10:09
а аз да не съм Васил Найденов, че всичко да ми е наред? :)))
цитирай
7. strianakiev - Да се опитаме...
28.08.2011 21:55
Да се договорим с чудовищата....нека да ни посещават, но по-рядко...
цитирай
8. sunflower - нека ...
30.08.2011 16:11
но да не изчезват, защото ако го направят ще заприличаме на богове ... . а ние сме просто хора :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611074
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930