Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 09:05 - Ще бъде безоблачна и лежерна седмица
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3314 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

След като миналата седмица беше убийствена във всяко едно отношение, освен буквалното .... демек, още мърдам ... мисля, че по закона за равновесие в природата, който ако смее да не съществува, днес ще го създам ... тази седмица трябва да е лежерна, даже супер мега ултра лежерна, защото само аз си знам колко нерви изхабих до вчера включително  ....

Разбира се, всичко си зависи от мен, защото в един момент на просветление през уикенда ми светна, че сама съм се омотала в кълбо от нерви, само защото имам неприятния навик да се впечатлявам силно от думи и отношение на хората около мен и да се самообвинявам за всички въображаеми и действителни трагедии по света.

Затова тази седмица смятам да туря едни супер мега ултра дебели стени около себе си и едни такива капаци на очите и кротко да си дебилствам.

Дебилстването обаче няма да ми попречи да се надуя като дирижабъл и да не говоря на баща ми поне един месец, защото вчера установих, че не само му преча като съм си вкъщи И като не съм си вкъщи, ами му преча и като спя.

Разбира се, следобедно-привечерния ми сън беше пряко следствие от първото ми за годината и най-вероятно последно съботно напиване с приятели, пряко следствие от убийствената за нервите ми седмица и може да имаше известен резон във въпроса му как може жена на 40 години (не, че можеше като бях на 20 или на 30) да отиде сама на бар и да пие (аз пийнах само един-два .... или може би три рома), но се питам как посмя той точно да ми го зададе, след като е алкохолик от незнамколко години.

А пък аз мисля, че е огромен успех това, дето не съм се алкохолизирала и аз, не само защото имам генното предразположение, но и защото винаги съм смятала, че тоя глупав свят не се издържа и това е.  Слава Богу опиянението, което предочитам да поддържам, за да издържа света, вместо алкохолно е любовно. Хм, Слава Богу ли казах? Знаете ли в каква абстиненция изпадам при липсата на любимото същество? Ужас!

В момента чета „Алкохол“ на Калин Терзийски ..... и докато чета ми се припива страшно :)))))

В събота не можах да видя всички от пияниците – бандата от миналото ми, която си е все в същата кръчма, все същата  ..... защото част от тях бяха на рожден ден на единия от най-големите .... пияници, но за сметка на това отново попаднах на групата English expats в града и те пиеха не по-малко.

Беше ми весело и различно, защото не го бях правила от две години, но в неделята наистина леко съжалих. Беше ми уморено-махмурлийско и не исках да виждам никой, а имах чувството, че десет човека ми се разходжат върху главата.

Знам, че за пореден път съм се вкарала в невъзможна и неиздържима ситуация, но се успокоявам с това, че поне животът ми не е тотално еднообразен и скучен, изпълнен с вълнения само заради герои от сапунени сериали и надпревари с комшии и „приятели“.

Поне живея ....

 



Тагове:   алкохол,   лежерно,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - ЛИЧЕН ПРИЯТЕЛСКИ СЪВЕТ !!!
21.02.2011 09:41
ИЗОБЩО, АМА ИЗОБЩО НЕ ДОПУСКАЙ РОДИТЕЛСКОТО ТЯЛО ДА ТИ НАСАЖДА ЧУВСТВО ЗА ВИНА !!!!!!
цитирай
2. sunflower - Абе .... чувство за вина ....
21.02.2011 14:18
той никога не може да ми вмени толкова чувство за вина, колкото аз сама мога да си вменя .... когато съм в дупка, а иначе .... има късмет, че съм обещала на мама, че няма да се разправям с него ..... като знам колко нерви сам си образува за пълни глупости, това ако реша и аз съзнателно да се намеся в нервообразуването.....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610400
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930