Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2011 17:11 - На разходка с бабите
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1698 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 15.01.2011 17:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес решихме да ходим на разходка с нашата баба и другата баба.

Зачакахме другата баба в уречения час, ама нея я няма и няма.  Показва се по някое време и невинно припомня, че нашата баба трябвало да я повика, а не да я чака. И се върна да се облича.

Продължихме да чакаме, но на нас с малката вятъра ни досади и решихме да си купим шапки. Казахме на нашата баба, че отиваме до левчето за шапки и шалчета и предложихме да дойдат след нас. Като излизаме от магазинчето обаче, ни баби, ни букови шуми, а ние с една шапка и едно шалче. Връщаме се в изходна позиция, но там няма и помен от бабите.

Нашата обаче е мобилна и даже носи телефона в себе си, и даже го чува, а и го вдига понякога. Този път го вдигна и ни увика. Къде сме се мотаели, те били вече на моста.

Брей, че вредни баби .... само да чуваха и инструкциите дето им давам!

Едва ги настигнахме, но и малката не беше никак въодушевена да върви с тях. Каза, че много бърборели, а тя искала да ходи на спокойствие. И е права. Разходката сред природата е заради природата и заради мълчанието, не за бърборене. Особенно пък на любимите им теми – болести и как да се предпазваме от тях.

Разбира се, малката също бърбори понякога, но не го прави непрестанно и от време на време изтърсва по някоя мъдрост, дето бабите никога няма да могат да измъдрят.

Днес, например, ми каза: „Мамо, благодаря ти, че ме разбра.” Аз веднага се прехласнах по изречението и започнах да и обяснявам, че е много красиво това, дето ми благодари, че я разбрах, защото хората толкова рядко се разбират един друг, че за всеки акт на разбиране трябва действително да си благодарим.

И се замислих как тази сутрин за сетен път преживях един акт на неразбиране и след като теглих наум една дълга и сложна по адрес на неразбиращия, си казах, че е крайно време да се самоосвободя от мисълта за него и да си позволя най-сетне да бъда себе си и да не ми пука.

Разходката беше хубава. Пътеката е на завет и беше топло и много приятно времето. Срещнахме още доста баби и няколко дядовци, които сглобяваха пейка. Не вървяхме с нашите баби, защото бяха досадни и ги настигнахме чак в горичка, където те прегръщаха брезички.

Похвърляхме камъни и лед в реката, омазахме с кал до ушите и после се прибрахме.

 

 





Тагове:   разходка,   баби,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - толкова е хубаво
15.01.2011 18:47
мая.
умирам си някой да ме разбира ))
и дори и да не ме , поне да ме приема докато съм себе си
цитирай
2. sunflower - е за това говорим
15.01.2011 20:02
"поне да ме приема докато съм себе си"
поне, поне, ама явно е много трудно ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612202
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930