Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 14:32 - Ритрийт от глупостта ми
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2333 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имам нужда от голям ритрийт. Ама наистина голям! Не някакво си ритрийтче от 2, 3 или 5 дни, ами ритрийт от поне 2, 3 или 5 години. За последните 2, 3 години толкова глупости извърших, че ще ми трябват поне толкова, само за да се съвзема  и да се отърся от последствията.

Не казвам, че съжалявам, де. Няма място за съжаление и докато глупостите, които върша ми доставят удоволствие, всичко е наред. Нека съм глупачка!

В момента обаче, когато същите или малко видоизменените глупости, които върша започнат да ми стават тягостни ..... безсмислени и пълна рутина ... мисля, че е наложително нещо да се направи.

Разбира се, съзнавам колко несериозна и непостоянна може да изглеждам след това, но пък от друга страна – трябва ли да вървя срещу природата си?

Не знам де, да вървя и с природата си често е доста опасно и съвсем безсмислено, но .... може пък вървежа да е смисъла ....

Преди поне се заблуждавах, че ме чака щастие на края на пътя. Сега вече знам, че щастието е само за глупците и идиотите.

Така че, не очаквам щастие, но ми е необходимо да съм в мир със себе си. През последните месеци бях под непрекъснато напрежение и изтъкана от съмнения. Не се харесвам такава и е очевидно, че не мога така да продължа.

Да се опитам да се наглася спрямо обстоятелствата вече също не искам. Сърбала съм попарата на компромисите и не ми се сърба пак. Няма място за компромиси що се отнася до душевния ми мир. Всяко подтискане на чувства и размисли води до избухване на бомби с голяма разрушителна сила.

Мисля, че трябва да съм съвсем наясно какво искам, а имам този недостък да се влияя много от близките на сърцето ми. Затова ми трябва време ..... толкова, колкото трябва и ми трябва уединение. Или пък другата крайност – шумни тълпи :)))) Всъщност, ако паднат някакви пари в края на годината, може да обмисля „шумни тълпи от унгарци” :)

Т. е. трябва ми едновременно разширяване на хоризонта и съсредоточаване в себе си. Понякога наистина се чудя какво точно искам. Ужас! И представяте ли си, ако някой ме попита: Ти какво искаш?

Е, за момента може би само един ..... ритрийт ... :)




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lila - ммдамм. . . познати състояния. . . ...
06.10.2010 14:38
ммдамм...познати състояния...ако смея да съветвам - свиркай си!
нещата сами ще се наместят и образуват...
цитирай
2. sunflower - вярно ..... таЯ и тази последна надежда
06.10.2010 14:49
че всичко в крайна сметка ще се намести и образува само ...
и няма повече да се нервирам! обещавам!
:)))
цитирай
3. henzelski - А какво е
06.10.2010 14:55
ритрийт?
цитирай
4. sunflower - накратко значи "уединение"
06.10.2010 14:57
на по-дълго можеш да видиш тук:

http://alternativnapochivka.espirited.com/?page_id=460

цитирай
5. henzelski - Благодаря ти,
07.10.2010 00:14
Мая!
цитирай
6. krassko - Иди на езерата в Рила :)
07.10.2010 12:16
Сега е тихо и спокойно и няма навлеци. Ще се радваш на първия сняг :)

А на връщане можеш да се "поглезиш" в Сапарева баня с топла минерална вода. :)

цитирай
7. sunflower - хм ....
07.10.2010 13:07
ще обмисля идеята, krassko :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613761
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930