Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 11:28 - безсмислено мислене
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1412 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 12.09.2010 11:29


идват ми все едни несвързани мисли в главата и хич не ми се въвежда ред … предполагам, че е защото не мисля с разума си, който не е чак толкова зле по принцип, но аз много-много не му обръщам внимание, а със сърцето или нещо там в областта му … мисля си днес за очакванията … тези, дето будистите все ни набиват в главите, че не трябва да ги имаме, защото водят до разочарования … и вярно е, да му се не види … ако се остави човек на очакванията си, щял живот ще ходи нещастен и разочарован … не, че не съм виждала нещастни хора и без очаквания …. но пък от друга страна, ако човек не е нещастен и разочарован от време на време какво ще го дърпа напред? … какво сега, да благодаря на Бога за страданията, които ми изпраща? … ама аз знам и че страданията сама си ги избирам … често мога и изобщо да не ми пука, ако реша ….  чудя се днес да ми е гадно ли или да не ми е гадно … времето предразполага към гадно, но пък ми е вторият пълен почивен ден за лятото, което си отиде от тук вчера, и това предразполага към радост …. мъжете пак ме нервират, което предразполага към гадно и поредния въпрос „защо си ми изобщо ти?”, но пък детето ще се появи след малко и това предразполага към радост … също така „Братя Карамазови” ме чака на дивана … това е радостно, а по-късно с децата може да поиграем на бобчета – това пък е голям кеф :) ще се ориентирам към радостно, май, но това не пречи да пофилософствам … на темата за свободата пак, свободата не е за всеки … не всеки може да носи товара и и с право човек понякога се пита защо изобщо Бог ни я е дал – да ни измъчва може би …. тези, които са я избрали, и от мъката да се роди осъзнаване и напредък, може би? дали очаква само вяра се съмнявам, но ако вярата носи щастие …. хехе, то се е видяло, че любовта не е донесла щастие, та какво му остава на човек … да вярва в … невъзможното, че кое възможно му дава продължително удоволетворение ….. макар че знам ли … усилието да си себе си? …. но да се върнем към невъзможното – да, мечта е нужна на човека .. и то недостижима мечта …. няма да обяснявам сега защо, то е ясно … за който е ясно …

другото, което е нужно е … чувство за хумор, задължително чувство за хумор, че иначе ….

ох, вижда се, че мисленето е безсмислено ... що ли не взема да се потопя в света на литературното изкуство, в случая, което е по-истинско от живота ....

 



Тагове:   мислене,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Объркана...
12.09.2010 19:32
или просто много преуморена !:))))
цитирай
2. sunflower - а, ... не съм объркана
12.09.2010 22:35
по-точно не съм по-объркана от обикновено, а и предпочитам искрената обърканост пред фалшивия ред :)
цитирай
3. platttonnn - Здравейте,
18.09.2010 10:36
ако това ви интересува: мисленето бива два вида,насочено и фантазно,на вас ви досажда второто.
цитирай
4. sunflower - много е възможно :)
19.09.2010 22:06
трябва ми повече от насоченото мислене, но не знам как :) ... т.е. за какво да го използвам :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5603646
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930