Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 15:02 - Думи, думи, думи, думи :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2820 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Отдавна не съм писала просто така, да оставя думите да се излеят и да не ме интересува никой и нищо, преди и след.

А мисля, че първоначалната идея беше да пиша именно така. Уви, на твърде много хора казах за този блог, твърде радикално промених отношенията си с някои от тях, твърде много анонимници изляха бълвоч върху скромните ми и добронамерени писания ...

Чудя се защо ли ми пука ..... но факта е, че вече се въздържам да споделям много неща. Най-важните неща, фундаменталните промени и крайъгълните камъни в живота ми напоследък ....

От друга страна, разбира се, защо ли ми е да споделям фактите от живота си ...... вярно, че нещата се случват на база на мирогледа на човек, но по-интересен е предполагам мирогледа, отколкото сухия факт. Само дето мразя въздухарите, които много знаят да разсъждават на глас или на клавиатура, но после нищо не правят. Оказа се, че в крайна сметка съм човек на действието, а не на идеите и също така, че съм доста практична.

Преди време, когато един човек ми каза, че съм много практична едва не се обидих ..... Бог знае защо, ... сигурно ми се е искало да изглеждам някаква безнадеждна романтичка в неговите очи. Но, не! Никога не съм била особено романтична :))))).

Та, мисълта ми беше, че би било хубаво да представя доказателства, че това, което съм писала тук не е било празни думи, че всяко разсъждение съм го проверила на практика, всяка откритие съм го изстрадала, че всяко мое действие е породено от причини, които съм изследвала и съм се опитала да осъзная в дълбочина (понякога преди действието, но често и след него :)).

Но, както и да е. Ако имаше неутрален човек в реалния свят, пред който да разсъждавам на глас за тези неща, всичко щеше да е наред. За съжаление приятелката ми се премести в София и аз определено имам нужда от време на време да изпусна парата под формата на думи, думи, думи ... на екрана в случая :)

И ако оставим фактите от личния ми живот настрани засега, трябва да кажа, че през последните дни изследванията ми се въртят около идеите на либертарианството. Открих, че това е философията, която най ми приляга, след многогодишното ми залитане по езотерики разни. Оставам верен фен на дзен и изкуството да оцеляваш в тоя скапан живот, разбира се, но някои от първоначалнте ми идеалистични и псевдоромантични представи за света претърпяха промени.

Уморително е някак, независимо на колко години става човек, все да открива, че през последната петилетка/десетилетка/или Бог знае какъв период от време е бил дълбоко заблуден по отношение на това или онова, а най-вече на себе си. В това отношение съм си изключително и в излишък даже ... жена. Мъжете по-малко се заблуждават ... за себе си ... освен когато не са напълно заблудени за целия живот, Вселената и всичко останало, разбира се. Да им имам егоизма и практицизма. Ама най-сериозно го казвам!

Е, накрая ще се наложи за сетен път да побера вътре в себе си и да осигуря мирното съвместно съществуване на всичкото мъжко и женско /ин и ян, светлина и сянка, радост и тъга/, на което съм способна и да се опитам да създам една близка до реалността картина за себе си.

Няма време за повече заблуждения и фалшиви идеали. Аз трябва да съм аз и да продължа нататък.

 

 

P.S. Готината мисъл, която срещнах днес в нета е:

Мисля -- следователно съм необвързана!” (“I think — therefore I’m single”. — Lizz Winstead)

:)))
 

Намерих я тук.




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Ами...
27.07.2010 15:14
да живеят необвързаните...т.е. свободните !:)))) Хайдееее...изпусни парата.... !:)))
Прегръщам те !
цитирай
2. boristodorov56 - Свободата и мисълта вървят ръка за ръка.
27.07.2010 15:14
"...да се опитам да създам една близка до реалността картина за себе си.Няма време за повече заблуждения и фалшиви идеали."
Рано или късно всеки стига до този извод.
Харесва ми епилога ти: “Мисля - следователно съм необвързана!”
цитирай
3. dianatrg - За ден, за два, за три може без иде...
27.07.2010 15:17
За ден, за два, за три може без идеали, без мечти, без фантазии, но след това отново се завръщаме към същността си. Мисля, че нарцисите се раждат такива или се изграждат в ранна възраст, но може и да не съм права... Успех :)
цитирай
4. sunflower - @mirandolina
27.07.2010 15:21
ха, знаех си, че ще оцениш тази мисъл :)))
цитирай
5. sunflower - @boristodorov56
27.07.2010 15:23
и на мен ми харесва. :)
що се отнася до реалната картина за себе си .... надявам се само, че е не съм стигнала до този извод твърде късно :)))
цитирай
6. sunflower - @dianatrg
27.07.2010 15:25
разбира се, че не можем без мечти и идеали. те са част от същността ни. но не бива да остават само в областта на имагинерното. мечтите трябва да се преследват всеки ден. трябват действия, не само думи и вяли разсъждения. това имам предвид. :)
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Не, никога не е късно да бъдеш себе ...
27.07.2010 16:26
Не, никога не е късно да бъдеш себе си, да можеш да ходиш по земята и да го съвместиш с летенето от време на време, ей така за разнообразие. Ти го можеше и по-рано, но отделяше повече време на летенето.
цитирай
8. sunflower - Да, Пролет! :)
28.07.2010 08:52
А как е Пролетта през лятото? :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616238
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930