Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2010 16:11 - Разбъркани, дъждовни ....
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1868 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 16.04.2010 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тази сутрин силно миришеше на червеи и на пръст. Ако някога ме заровят жива под земята сигурно така ще ми мирише.

Разбира се, няма голям шанс това да се случи, защото нямам връзки с мафията, а още по-малко смятам да им се изпречвам на пътя. Официалната мафия, де, ..... ако мога така да се изразя.

Лошото е, че напоследък с почти никой нямам връзки. Имам една връзка и това е.

 Не, че се оплаквам ... засега, защото това, което съм видяла от хората не ме кара кой знае колко да копнея за ... връзки с тях. А и винаги съм смятала, че човек може да има само една истинска връзка. Дори ако говорим за най-добра приятелка (в моя случай), то тя може да бъде само една, най-много до две. Хората, които имат много приятели или са страшно заблудени (по отношение на „приятелствата” си) или са страшни лицемери.

Мразя израза „приятелките на майка ми” от времето на първото ми гадже. Абе, какви приятелки могат да ти бъдат ... да кажем 10 жени?

Но, то и мойто не знам дали е напълно нормално. Да общуваш едва ли не само с един човек!

Напоследък и четенето съм го позарязала, блога също .... добре, че се запалих по една браузърна игра, та не съм съвсем без пристрастявания.

Но с хубавото време и новите проектите за бъдещето се отваря доста работа, повечето от която навън и това ме радва безкрайно.

Не мога да забравя някои от идеите, които нахвърля Мегре преди години в „Анастасия”. Оказаха се хармонични на програма вътре в мен, която в крайна сметка се надявам да ме изведе до .... онази малка къща в прерията .....

 

А пък онзи тип закъсал някъде из Европата, заради вулкана в Исландия. /който се оказа, че можел да забави глобалното затопляне, представяте ли си?/ И не само това, ами и влаковете под Ла Манша вече били резервирани за дни напред и на фирмите да даване на коли под наем им свършили колите ..... голям майтап .... е, сигурна съм, че на него хич не му е смешно, де ....



Тагове:   вулкан,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти си слънчоглед
16.04.2010 16:39
и ти трябва слънчице - никаква пръст, никакиви червеи, никакви мафии ;)))
Поздрав за къщата в перрията!
цитирай
2. анонимен - след това изригване
16.04.2010 18:41
на вулкан,исландците най-много да се сдобият с още горещи гейзери...като ще взема да се преместя в тая исландия,и дая си построя една дървена къща с вана...поне гореща вода-бол..и ще си гледам в задния двор една бяла мечка..ако се замислиш,и това си е прерия:)))))
цитирай
3. sunflower - @parasol
17.04.2010 09:15
така е. просто сутринта много силно миришеше :))))
цитирай
4. sunflower - @aurora
17.04.2010 09:16
северна прерия ... със северно сияние ....:))))
а пък ние от юг, ще ти идваме на гости :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610729
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930