Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2010 09:44 - Слънчев Великден
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1706 Коментари: 4 Гласове:
3



За Великден не само софиянци заминаха по родните си места, ами и тези от родните им места заминаха по родните си места и градовете като цяло са опустели. Което е едната от добрите новини за празника.

Това, което не беше опустяло вчера и онзи ден са магазините и .... фризьорските салони.

Прибрах си детето вчера с неумито лице, защото онази вечер я били гримирали като Клеопатра и тя отказа да си измие грима. Не стига това, ами и тръгна с твърдото намерение да ме накара да я заведа на фризьор, за да я постригнат на черта, като последния път.

Хич не ми се занимаваше с тази работа, но нали тъжните и физиономии ми късат сърцето, а и реших, че няма да е зле да и намаля косата за лятото, та се съгласих. Обаче се изправихме пред проблем: фризьорските салони - пълни. Едната фризьорка каза да минем към четири, но когато минахме към четири тя работеше върху най-малко четири жени, които пушеха, докато чакаха да им станат косите умопомрачително красиви и просто дума не можеше да става за подстригване на хлапето.

Хеле има един фризьорски салон сравнително отскоро в квартала, та нямаше никой и се подстригнахме и двете, но заподозрях, че нямаше никой, защото мацката не умее да подстригва особено добре. Хлапето го направи (не, че беше много трудно да и тегли една черта), но мойта коса я докара до една много особена форма и никакви етажи не се виждат, а съм сигурна, че и казах .....

Както и да е, що се отнася до нашите прически, но ум не ми го побира за къде се гласяха всички тези мадами по фризьорските салони точно в този ден преди Великден. На църква ли искаха да ходят през нощта с нови глави? Мислят, че Господ ще им обърне повече внимание, ако са с по-красиви прически ли?

Или всичко това е заради безкрайните часове, които ще прекарат по масите с роднини и приятели?

Тази година и през ум не ми мина да ходя до черквата в 12. Преди ходехме ... и аз не знам защо .... да видим този и онзи, да се посмеем, леко подпийнали ... Последния път обаче беше такава блъсканица, че не само се уплаших да не ми запали косата някой, а и мислех, че ще припадна от висене права, защото нямаше излизане от двора.

Все си мисля, че ако имах възможност, щях да попитам всеки един в двора на църквата какво прави там .... и щях да си нося портативен детектор на лъжата.

От 30-40 човека, които са ми най-близки роднини само баба ми е искрено вярваща, а тя няма сили да ходи до черквата посред нощ.

Но, нищо. Днес все пак е светъл празник. Слънцето ярко пече и едно облаче не се забелязва по небето. При всички случаи ще е прекрасно човек да прекара деня навън, а не вързан за някоя маса. И дори някоя работа да свърши, съм сигурна, че Господ няма да му се сърди.

:)



Тагове:   Великден,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Да. И аз си бях вкъщи. Имах гости и ...
04.04.2010 10:20
Да. И аз си бях вкъщи. Имах гости и покрай тях се поизморих. Котката се е разгонила и,, пее,, ,и постоянно обикаля из стаите, та достойно ни замести в обикалянето на кварталната черквичка.:) Спокоен празник!
цитирай
2. sunflower - Aз чак днес мисля да отида да запаля някоя свещичка.
05.04.2010 09:26
Хубав последен почивен ден!
цитирай
3. sowhat - светли дни и не само празници
05.04.2010 10:21
Мая!
))))))))))
цитирай
4. sunflower - И твойте да са светли
05.04.2010 11:08
и вдъхновени! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609875
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930