Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2010 12:09 - За услугите на преводачите
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1571 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 02.04.2010 12:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На тазгодишният разпети петък не се чувствам разпъната на кръст, както се чувствах предишните две, три години. Явно и разпъването има своя край.

Това, разбира се, няма да ми попречи на Великден да се почувствам възкръснала за живот, защото през последните две седмици пролетта се промъкна и трайно се настани в душата ми.

Мисля си днес, че християнството се опитва да преведе на човешки език някои от вселенските изречения, така както всякакви религии, учения и шамански практики са го правили преди и след него по земите на хората.

Обаче аз вече нямам нужда от преводач. Може да е доста по-трудоемко и бавно, но предпочитам сама да науча езика.

Може да сричам, може да звуча смешно, може погрешно да разбера някои неща в началото, но важното е, че накрая ще сме сами една срещу друга - аз и Вселената.  И ще си говорим на един и същи език, езика, който може и да съм знаела преди, но хората да са се опитали да ме накарат да забравя.

Защото аз съм част от Вселената и като такава няма начин да не знам езика и някъде дълбоко вътре в себе си.

Аз Съм Майката Природа. Мисията ми на този свят е да се срещна с Пратениците на Духа и да се опитам да се разбера с тях. Също така да родя още пратеници или още майки, които да се опитват да се разбират помежду си. Защото Чудото, Бог, е в пространството между ....

Не съм се чувствала докосната от Бог, но съм чувствала че го докосвам .... в пространството между.

Не, че не съм се отказвала понякога, но съм се връщала на този път отново и отново и не съм забравяла мечтите си. През изминалата седмица направих една огромна крачка напред .... по пътя на сбъдването .... безкрайния път, който вървим през тази форма на живот, без да се интересуваме има ли друга и какво ли ни готви тя.

Знам, че ме чакат още много крачки, някои от които сигурно още по-трудни от най-трудните, които съм минала досега, но ..... всяко усилие си струва, не си струва само да се откажеш и да чакаш някой друг да свърши твоята работа.

 

И за да не звуча твърде сериозно днес, ето някои примери за .... интересни преводи:

 

Bread-bread-and-me = Леблебия
Delete your nose = Избърши си носа
Lubricated behaviour = Лигаво поведение
In the circle of the joke - В кръга на шегата
Psychoduck - Психопатка
Here you are, bride, the day of Spas - Те ти булка Спасовден

She became one - not to be of your business, remove, remove - Тя стана една - да не ти е работа, мани, мани

Let"s pick up the pigeons - Да вдигаме гълъбите

Your grand mommy"s bushes - Бабините ти трънкини

I"ll light your butter - Ще ти светя маслото


Psychoduck е култово ...  а за храстите на баба ... да не говорим :)))

 



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Даааа...
02.04.2010 12:43
и за пътя си много права... "Едно е да познаваш пътеката, но съвсем друго е да тръгнеш по нея !"...мисля, че беше от филма "Матрицата".:)))
Весели празници !:)))
цитирай
2. sowhat - аз се кефя
02.04.2010 13:14
на умението за възкръсване, всеки може да е разпънат, но малцина са тия дето успяват да продължат и след това ))

рано е за весели празници, мая, но ако не се засечем, нека да са!)))
цитирай
3. sunflower - @mirandolina
02.04.2010 19:22
По принцип тръгват само .... лудите! :)))
Весели и на теб! :)
цитирай
4. sunflower - @Соу
02.04.2010 19:24
инат трябва за тази работа ..... и още нещо:)
аз веднъж се опитах да се откажа от ... възкръсване ...... но просто не успях ... :)))

Хубави велики дни и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599129
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031