Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 09:24 - Късият, женският и неочакваният хепи енд
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1900 Коментари: 6 Гласове:
2



Късият ще започне да свършва следващата седмица, а женският ще донесе светлина, ако не топлина. Четвъртият, се надявам обаче да изрита зимата дори от нашите надморски височини и да донесе малко живот.

 

Не казвам, че тази зима е лоша, въпреки студовете и снега, но започвам да се чувствам твърде затворена. В комбинация със стреса от работата и стреса от връзката, на моменти отчетливо полудявам и имам нужда лудостта да избие нанякъде. Може би и затова пак ми се приписа.

 

Вчера ударих и една водка, но единствения ефект беше жаждата на сутринта. Всъщност беше ми весело тази сутрин, та може водката да е имала по-силен и по-продължителен ефект, отколкото предполагам или просто усещам  сезона на птичките и пчеличките.

 

Тази година 14-ти феврури беше и китайската Нова Година, както установих със закъснение и пропуснах да отпразнувам, но тук и два празника накуп си бяха достатъчно. Достатъчно да довлекат проблеми на следващия ден, защото коктейла „любов и вино” трябва да се смесва внимателно. Също така и „любов и неувереност в себе си”.

 

Другото весело нещо от вчера беше краят на „Любов по време на холера”. Това е книгата, за която най-малко съм очаквала да има хепи енд. Маркес ме изигра по един много елегантен начин и не вярвам образите на Флорентино и Фермина да се изличат лесно от паметта ми. А това е голямо постижение, защото повечето неща лесно се изличават от паметта ми. :)

 



Тагове:   март,   маркес,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Сладуранка!!
18.02.2010 10:43
щото хич не са ми по вкуса главоболията,затуй съм дала и на любовта и на виното"свободно" и си живея живота...на грейпфурти.кеф голям,и главоболия-нула.
:)))
цитирай
2. sunflower - пробвала съм и твойта рецепта
18.02.2010 11:06
но има един дявол в мен, който все ме забърква в неприятности накрая. само ако разбера от къде се е взел .... :)
цитирай
3. bamby13 - все едно ми четеш мислите! При мен ...
18.02.2010 11:08
все едно ми четеш мислите! При мен само че, вместо водка бяха две чаши червено вино, в резултат на което закъснях за работа. Дано по-скоро да светне слънце, че много ме измори тази зима.
цитирай
4. sunflower - Нали? :)
18.02.2010 11:26
абе, февруари ми се вижда проклет месец. сигурно затова някой го е направил да е най-къс, та да минава по-бързо. наистина много се радвам, че следващата му седмица е последната :)
цитирай
5. bamby13 - i az! I az!!!
18.02.2010 13:34
i az! I az!!!
цитирай
6. анонимен - относно хепи енда при маркес
27.02.2010 06:30
с този хепиенд се срещнах преди повече от десет години, и повярвай ми, все така е ярък. а образите от книгата непрекъснато се връщат в мен и ги преоткривам. за мен това си остава най-великия любовен роман на всички времена. маркес-мрачен и оптимистичен, ей затова го харесвам
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613377
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930