Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 10:13 - Вятърът на промяната
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1502 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.01.2010 10:15


„Човекът е човек въпреки всичко.”

До тук стигнах в жалките си опити да чета тези дни.

А Януари се опитва да нарисува  ледени цветя по прозореца ми, ама не успява. Достига само до ъглите.

Хилава е тая зима. И първите белези за настъпващия Апокалипсис се появиха.

Все едно ще ме уплаши един Апокалипсис. Да го мъчиш живота да не е много лесно? Не е. Само дето аз не го мъча, а се опитвам да го живея с всичките му ..... . Е, в този пък случай е живян на 100% и свършека му пак не е трагедия.

В последният ден на декември пролях кръв от съприкосновение с неуместно разположени шкафчета точно два пъти. В януари си изгорих дясната ръка три пъти и то по един и същи начин.

Всичко това говори, че тук-там има малки сривове в силата.

Нещо някъде се пече. Тече подготовка за някакви промени в света. Това е добре.

По някое време като студенствах и малко след това бях забелязала, че всяка година животът ми донася някакви промени. Не кой знае какви понякога, може да е смяна само на квартирата/общежитието, или гаджето, или работата малко по-късно, но любопитното е, че се случваха точно на период от една година. Не шест месеца, не осем или десет месеца, а именно дванадесет месеца.

После животът ме завъртя и мисля, че по някое време тези промени изчезнаха. Може би точно това е бил белега, че нещо не е както трябва, само че аз не го забелязах.

От около две-три години съм отново в този цикъл. Кефя се. Още повече се кефя, че съм наопаки на всички.

А най-готиното е, че когато заобиколиш някои неписани правила и мине първоначалното възмущение, след това всички свикват и започват да приемат заобикалянето като нещо най-естествено.

Хехе, винаги има начини да изхитриш народа и да наложиш своето. Силата е с нас. :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - мда
17.01.2010 10:28
в това е силата и в свободата - да се чувстваш свободен.
))))))))))
на върха на копието
цитирай
2. sunflower - именно
17.01.2010 10:43
напук на всички, които искат да те смачкат, да ти внушат, че си глупак и нищожество, което няма свободна воля и за нищо не става .... айде, не на мене тия изтъркани манипулации :)))
цитирай
3. mamas - Другите да -
17.01.2010 11:42
но да "изхитриш" себе си можеш само временно. Все някой ден се усещаш и започва да боли...
Хубав ден ти желая, истински!
цитирай
4. sunflower - Така е, mamas.
18.01.2010 10:06
Хубав ден и седмица и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611901
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930