Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 16:19 - Тиква
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2060 Коментари: 6 Гласове:
3



Днес се бях приготвила да се боря на живот и смърт с една тиква, но последната се оказа кротка. Т.е. кората и се оказа не чак толкова твърда, колкото очаквах /сигурно защото не беше от онези, свинските/ и успях да извърша една безкръвна операция по почистване и нарендване на девет шестнайсти от нея. Седем шеснайсти са в хладилника и чакат да дойде млякото утре, за да се превърнат във вкусен крем.

Някои може и да твърдят, че тиквата е ястие само за прасета, но аз обожавам и тиквеници и тиквени кремове с малко масълце, ванилия и орехови ядки. И ако трябва да съм напълно честна фундаменталният въпрос „Пуйка или прасе за Коледа?” ме вълнува далеч по-малко от възможността да си хапна един вкусен, полудомашен тиквеник довечера. Тази година на мен се падна честта.

Освен тиквеника, днес нищо особено не свърших, но поне съм се снабдила със „Сто години самота” на Маркес и смятам най-сетне ще я прочета.

Отначало се канех  да гледам сериали, но мисля, че няма нито един, който да не съм гледала и да си заслужава вниманието ми. Трети сезон на Californication свърши, а пък Flash Forward е в коледна ваканция, да му се не види. Затова си взех пет книги от библиотеката, между които „Кратка история на почти всичко”, така че ако от догодина по-осезаемо забележите, че знам почти всичко да не се чудите от къде е.

Е, не че по начало не си знам почти всичко, но си е друго като си теоретически подкован, .... ако имаш време за такива глупости. :))

Аз все още имам по малко време в излишък ... особено по празниците, и затова има вероятност да пографоманствам тук, но мечтата ми е да остана без никакво свободно време и някой ден ще я осъществя.

Когато съм отрупана с работа депресиите не могат да пробият защитата на концентрацията ми. А пък никога не съм чувала ни от едната ми баба, ни от другата, че е в депресия. Е, едната обичаше да си жабури венците с ракия и е възможно първопричината да е нещо подобно на депресия, но знае ли човек, тя не ми споделяше такива неща.

Разбъбрих се, а утре е Коледа или по-точно Рождество Христово и трябва да участвам в подготовката на Бъдни вечер ...

Весели празници на всички и Щастлива Нова Година на тигъра! :)





Тагове:   тиква,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - а гледала ли си
24.12.2009 17:10
сериала за скандинавския батман-лисбет саландер ('момичето, което си играеше с огъня' е 2), не е като за коледа, но е жесток
цитирай
2. sunflower - Благодаря за идеята!
27.12.2009 19:38
вчера го изгледах. бях гледала "Мъжът, който мразеше жените", но не знаех, че има продължение. И двата филма са много добри, макар и малко брутални. Животът е брутален така или иначе и си е кеф да видиш нещо по-различно от пресладените холивудски бози /не, че не ги гледам и тях, де, ама .. друго си е малко европейско кино :)/
цитирай
3. ssstto - моля
28.12.2009 09:54
пак заповядай
обещавам пове4е да не пиша анонимен
цитирай
4. sunflower - :)
28.12.2009 17:35
добре :)
цитирай
5. анонимен - ...
01.01.2010 13:13
chestita nova godina...na tigara ... :)))
цитирай
6. sunflower - ...
01.01.2010 15:29
Честита да е!
И щастлива, и късметлийска, и силна като тигъра! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5614918
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930