Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 14:58 - Сезонът на равносметките
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3881 Коментари: 20 Гласове:
13

Последна промяна: 19.12.2009 14:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За около три години и половина съм се променила съществено. Този блог го направих, защото ми се пишеше и смятах да пиша. Вече не е точно така. Все по-малко ми се пише.

Възможно е да е период, който ще трае неизвестно колко. То любовта трае 3 години, та какво остава за такива несъществени неща като писането.

Но най-важното е, че писах най-много тогава, когато боксувах на едно място в личния си живот, после преживях трансформацията и накрая се откъснах от един тунел на реалността, който не ме правеше щастлива, за да вляза в друг, който беше изключително плашещ в началото, но започва да разкрива все по-красиви и по-красиви гледки.

Това, което виждам, разбира се, е до голяма степен това, което съм, но бидейки не чак толкова егоцентрирана, виждам и красотата на някои други човешки същества.

Изглежда, че колкото повече живот ми се случва в действителността, толкова по-малко ми се коментира темата.

Съществуват и проблемите, разбира се. Съвсем не са малко в момента, включително един комин, едни документи, едно преместване и процеса на обучение на малката.

Еййй, колко нерви изхабих по тях, но проблемите раждат и движението напред и успеха. В миналото твърде дълго стоях на едно място, без проблеми, но и без движение напред. Сега май имам да наваксвам. Ето, дори с малката – първи и втори клас я оставих да я кара както си знае, но се видя, че ако я бях оставила така и в трети, щеше да закъса неимоверно.

Учителстването е може би най-далечното възможно призвание, което може да имам и малката няма никакъв късмет в това отношение, но .... като положим малко усилия и двете, все ще я докараме до някъде. Разбира се, не искам да е отличничка, ако беше такава, то щеше да означава, че се вписва много добре в системата, а това е последното, което искам за нея. Днес и разказах някои неща за системата. Може да е малка, но аз отрано ще я подготвя и разбира се, няма да и губя времето да я уча колко е важно да бъде добричка. За щастие в нея май има повече състезателен дух, отколкото у мен.

Е, не, че съвсем не мога да се състезавам. Ако реша, че нещо трябва да направя напук на всичко и всички, го правя и доста народ ще има да ми диша прахта, но за дребни неща не ми се занимава.

В крайна сметка са важни крайните, фундаментални резултати, тунелите на реалността, които създаваме и в които живеем.

Мислех си тези дни, че не знам дали с възрастта идва мъдростта, но определено с възрастта идва виждането за това, колко глупави сме били ... малко по-рано. Това далеч не значи, че сега сме много умни, но поне сме запознати с част от безкрайността на човешката глупост, а това не е малко. :)

След два дни ще съм с една година по-нагоре по спиралата.  Дано да успея да си се поздравя с един пост. Изгледах 2012 и съм подготвена за събитието след три години. Разбира се, изгледах и коментара на един тип от НАСА, който казваше, че абсолютно нищо няма да се случи.

Аз предпочитам да запазя кастенедевското хем да вярвам, хем да не вярвам .... че ще се случи ... нещо, без изобщо да дефинирам „нещо”. Всъщност „неща” се случват всеки ден, всеки ден и умират разни ... неща.

Спокойно, корабът на материята потъва бавно, а този на духа се издига. Всичко е балансирано и ......  трябва да сме оптимисти за съдбата на човечеството. Това, че всичко се разпада напоследък само означава, че ще има  ... скок ... :)))



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Спокойно, корабът на материята ...
19.12.2009 17:26
Спокойно, корабът на материята потъва бавно, а този на духа се издига...

Страхотна мисъл
цитирай
2. анонимен - гледала си 2012?!
19.12.2009 17:37
Браво, трябва да имаш наистина много здрав дух за да изгледаш този ... филм..., ако аз го бях гледал до края щях да сънувам кошмари и повече нямаше да гледам нито филм нито телевизия. Чудно как маите, дето много ги бива да прогнозират всякакви беди, не са предвидили появата му.
цитирай
3. mamas - Поздравления,
19.12.2009 20:18
много хубав постинг!

Весели празници!
цитирай
4. анонимен - Тъпо както винаги. Да разбирам ли, ...
20.12.2009 06:53
Тъпо както винаги. Да разбирам ли , че спираш да пишеш или напразно съм се зарадвал?
цитирай
5. анонимен - тенсегрити, бро
20.12.2009 09:13
но и то не звучи така ... Д.
цитирай
6. sunflower - @анонимен 2
20.12.2009 10:03
всъщност маите прогнозирали ли са края на света някъде?

а що се отнася до 2012 той е направен защото хората обичат взривове, пожари, земетресения, потапяния, апокалипсиси и т.н. и т.н.
цитирай
7. sunflower - @анонимен 1, mamas
20.12.2009 10:04
Благодаря и весели празници и на вас! :)
цитирай
8. sunflower - @садо-мазо анонимен 4
20.12.2009 10:05
няма да спра!

/и тук ти показвам една комбинация от три пръста с преобладаващ среден/ :)
цитирай
9. sunflower - @ан. 5
20.12.2009 10:06
ОК, бро :)
цитирай
10. анонимен - хората обичат взривове, пожари, земетресения, потапяния, апокалипсиси и т.н.
20.12.2009 10:24
т.е. нещо като садомазо в планетарен мащаб(СУПЕР), но някои хора харесват във филмите да има и малко мисъл, а не да е манджа с грозде или както му викат мириканците "Apocalypse BUKKAKE".
цитирай
11. sunflower - @10
20.12.2009 10:26
малко мисъл?
каква ще да е тази малко мисъл? :)
цитирай
12. анонимен - как така маите да не са предрекли края на света
20.12.2009 10:31
като на всичките им пирамиди пише, че той ще започне с един филм на техния прероден бог на слънцето роланд емерих, с който ще се опита да предупреди човечеството, но никой няма да го вземе насериозно и накрая всички ще умрем отнесени от слънчев вятър
цитирай
13. анонимен - аха!
20.12.2009 10:33
значи не си забелязала във филма дори и капка мисъл.
цитирай
14. анонимен - Поздрави , Слънчогледче !
20.12.2009 10:33
Хареса ми поста ти ! Както винаги !
Не обръщай внимание на анонимният .Изглежда от модерацията е ! Пак е във фаза . Два дни при мен сипе несвързани злоба и жлъч ! Я го изтрии този никаквец без име да не грози поста !
Весели празници и радост за теб !
цитирай
15. sunflower - преди малко хвърлих един поглед на филм на бТВ
20.12.2009 10:34
по въпроса. той се казва "Страх от бъдещето".
Ето ти една малка мисъл: хората винаги са се страхували от бъдещето и затова го обличат в образите на разни апокалипсиси.

а според мен много хора ги е страх и от настоящето и затова седят на едно място и се блещят в един екран/точка/водка ....
цитирай
16. анонимен - oh really?
20.12.2009 10:39
да не би точката на екрана е с адрес блог.бг
цитирай
17. sunflower - именно
20.12.2009 10:52
отнася се за автори и коментатори :)
цитирай
18. анонимен - sun
20.12.2009 19:33
пусни си битивиту и гледай какво са прогнозирали в края на 13 бактун маите
цитирай
19. анонимен - ...
21.12.2009 09:17
chestit den ...slanceto za teb li se pokaza
цитирай
20. sunflower - ...
21.12.2009 09:57
Благодаря, благодаря!!!!
За мен се показа, естествено :))))
Хубав ден и на теб ти желая и хубави празници! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611169
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930