Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 11:11 - За още някои предимства на глупостта
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2813 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 25.11.2009 11:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще бъде инфарктно приключване на годината. Т.е. вече съм в инфарктното приключване. Добре, че имам здрави нерви и все още хъс да се  разправям с твърдоглави екземпляри.

Всъщност твърдоглавите екземпляри не са толкова лоши. Има и по-лоши като например хлъзгавите екземпляри с ниска плътност на характера. Тези не можеш ни да ги хванеш, ни да ги задържиш, ако все пак си имал късмет с първото.

Докато твърдоглавците са си направо ОК. Единственото, което трябва да направиш е да изследваш дължините, ширините и височините на циментовите им стени и да си отбележиш къде са ъглите. После нямаш проблеми, знаеш покрай коя стена на минеш и какъв завой да направиш, за да не срещне главата ти цимента пряко.

Тези, които са по-опасни са роботизираните играчки. Играчки са, защото могат да те скъсат от смях някой път с абсолютната липса на сиво вещество, но друг път могат толкова сериозно да навредят на работата ти, че единственото, за което си мислиш е някакво биологично оръжие.

И да не мислите, че говоря празни приказки, ще кажа само, че телефонно познавам една личност, която има задачата да ми изпраща копия от документите, които обработва и когато някой и е дал 4 копия от една и съща фактура, тя най-прилежно сканира и четирите, напълно идентични екземпляра и ми ги изпраща. :)

И ако в случая тя губи само своето време и ме кара да се усмихвам, то в други случаи може да е далеч по-малко безобидно. Куриоза е, че такива като нея са изключително удобни и повечето началници си ги предпочитат. Защо, по дяволите, ще ти е нужен някой, който може да мисли ... а не дай си Боже да мисли малко по-добре от теб?



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bongobongo - ха,имамало толкова интереснисубекти които сте класифицирали...
25.11.2009 11:16
това за билологичното оръжие ако не го патентовате разбира се и Бонго иска да се въползва..бе има тука едни хуманоидчета -гашничорчета и няколко извънземни дето ..бе леко ме дразнят та си рекох ако имате в наличност или рецепти някакви да си помогнем..няма да ги морим всичките де...Ваш Бонго:):);)
цитирай
2. sunflower - а какво ще рече гашничорчета? :)
25.11.2009 11:33
аз и повече мога да изброя, ама трябва да седна и да помисля, а сега нямам много време, част от сивото ми вещество е заето с работа да му се не види :))))
цитирай
3. ka4ak - директна загуба за чобаджията!
25.11.2009 13:03
А е един елементарен пример,че и чорбаджиите не са наясно с бизнеса!:(
цитирай
4. sunflower - и аз мисля, че е загуба .....
25.11.2009 13:21
но никой така или иначе не толерира мисленето ми, та май е по-добре да си трая :)))

е, може би някой ден "чорбаджиите" ще дораснат за бизнеса ....
цитирай
5. ka4ak - не е така!
25.11.2009 14:37
Тъй като по стечение на обстоятелствата станах "чорбаджия"/това го използвам заради Жан/,много години се борих да възпитам тези които работят при мен,че и тоалетната хартия струва пари!Изключително трудна и безнадеждна работа!Всичко което беше работило някъде преди това,се оказа жестоко повредено и доброто отношение което показвах/защото и аз си бях повреден/се оказа най-голямата ми слабост!Намерил съм му цаката,но това не ме кара да се чуствам комфортно,защото все пак съм българин и работя в България!За това се опитвам да правя някой неща и си се надявам,че децата на внуците ми,ще знаят как трябва да се работи и живее в България!:)))
цитирай
6. sunflower - на мен "чорбаджия"
25.11.2009 21:55
ми звучи като някой от преди сто години, който се опитва да прави бизнес сега със методите от преди 100 години. :)
но, както и да е, ти влагаш друг смисъл в думата.
що се отнася до доброто отношение, да, някои хора тук не го заслужават и изискват съответното ... "лошо" отношение. съгласна съм само донякъде, защото ние не трябва да слизаме на тяхното ниво, а винаги трябва да сме едно две нива по-горе, ... за да ги дърпаме. :)
е, или поне аз така щях да разсъждавам, ако бях чорбаджия .... или по-точно като стана ... чорбаджийка :)))))
цитирай
7. ka4ak - може да изчетеш коментарите от този пост и ще продължим!
25.11.2009 22:26
http://teachme.blog.bg/zabavlenie/2009/05/03/uvolnen-predi-da-si-naznachen.329928

след това ще стигнеме и до чорбаджийката!:)))
цитирай
8. sis - можеш да мислиш -
26.11.2009 02:03
Проблем! :p

:):):) единствения вариант е, да не се ядосваш :):):):)
цитирай
9. panazea - За глупостта няма лек !
26.11.2009 13:49
Тя е наследствена!
Поздрав!
цитирай
10. newlogic - Както се казва " В България да ...
27.11.2009 11:37
Както се казва " В България да си умен човек е порок". Никаде в БГ не се толерират умните и мислещи хора, а постоянно се отхвърлят, унижават и усмиват. Както каза, шефовете не обичат служителите по-умни от тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616984
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930