Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2009 08:50 - Все още е ноември
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2717 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 22.11.2009 08:50


Добре съм. Толкова съм добре, че не смея да говоря или пиша, за да не се самоурочасам. В същото време не съм особено суеверна. Суеверието не е за хора вярващи във висшия смисъл на законите на природата, тук, а понякога и по-нататък наричани Бог. Бог Неописуемия, Невъобразимия, Немислимия.

Много са смешни тези, които си мислят, че могат да проповядват и тълкуват посланията на Бог. Абе, какви послания? Бог, който може да се помести в една човешка глава и може да бъде разбран никакъв Бог не е. Може да е само някакво малко Богче, на което човека трябва да е морален наставник, както каза някой по-долу.

Та, като съм добре, гледам, че ми идва да си трая. Ама аз и като съм много зле си трая. Тогава, кога по-дяволите говоря? Ще каже човек, че съм една мълчаливка ..... а аз не съм. Или поне не бях докато си мислех, че думите крият някакъв смисъл. Ама се сетих, че и думите са като дзен-а, дето някой може да го търси в планината. Единствения дзен, който можеш да намериш там е този, който носиш със себе си. :)

С думи не можеш да обясниш на някой нещо, което той все още не знае или никога няма да научи. Напразни усилия на речта. Думите са само за хората, които веднъж за винаги вече са се разбрали и само трябва да си подадат солта.

Ама за да разбереш другия, трябва да разбираш себе си, а това е тежка работа.

Но да не философствам повече.

Денят ще бъде прекрасен поне колкото вчера и аз ще се опитам да прекараме колкото е възможно повече време на открито. Хлапето заобича компютърните игри аз се позаплеснах по разни сериалчета за извънземни и гениални терористи, но тези си увлечения ще трабва да ги запазим за мрачните дни ако не на ноември, то на декември-януари.

А ноември е към края си и няма и следа от депресия на хоризонта. То, вярно, че е доста слънчево и почти всички сме в добро здраве, но просто не очаквах  .....

Може би, все пак депресиите се появяват когато нещо сериозно тормози душата ти, и особено, ако не го забелязваш. Няма начин да няма начин природата да извади на повърхността и най-дъбоко пазените ти тайни.


Тагове:   ноември,


Гласувай:
5



1. metaphor - както пратчет обича да казва &qu...
22.11.2009 09:33
както пратчет обича да казва "боговете съществуват в последствие от вярата в тях." , смея да твърдя,че има ..кхм.. логика :)
цитирай
2. анонимен - kiwi
22.11.2009 17:10
все така хубаво да си трайкаш докато пишеш :)
цитирай
3. estrella - Същата работа
22.11.2009 17:59
с още двама стрелци, които не смеят да си кажат, че тази година Я няма.... вероятно причината е същата ;)
цитирай
4. sunflower - @metaphor
22.11.2009 20:20
така е :)
цитирай
5. sunflower - @kiwi
22.11.2009 20:20
:) абе аз бих пописвала и повече, но напоследък и работата много и детето започва да ползва повече компа :)
цитирай
6. sunflower - @estrella
22.11.2009 20:22
в моя случай не бих казала, че я няма. това, че не я вербализирам, не я омаловажава.
другият проблем е че твърде много познати знаят вече за този блог и .... :(
цитирай
7. sowhat - удивително
24.11.2009 14:19
но тая година и аз се чувствам точно така )))))))))
цитирай
8. sunflower - :)))
24.11.2009 19:00
като четох вчерашният ти пост точно това си помислих /че и ти като мен/ и щях да ти пиша коментар, но днес нямах време да се усмихна в работата камо ли да пиша (е, четох малко, все пак :))))/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598824
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031