Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 18:47 - Аз, глупачката
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2257 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 22.09.2009 18:49


Имам проблем.

Всъщност имам много проблеми, но въпросният се очертава като един от най-основните и най-животоскапващи.

Проблемът е, че оставям най-близките си хора да са това, което са.

Не умея да мрънкам, да врънкам, да хитрувам, драматизирам и манипулирам, така че да накарам хората около мен да са точно това, което аз харесвам и това, от което аз имам нужда. Пълен провал съм в това отношение.

И ако някой сега се запитва дали моят проблем не е всъщност едно прекрасно човешко качество, аз ще му кажа: „Оооо, неееее, не, не, не!!!! В никакъв случай не е човешко качество в средата на човеците, с които живея, а напротив – проблем е, и то огромен.”

Единият му аспект е, че множество хора са с вродена или придобита склонност към самоунищожение. Като оставям човека да е това, което е, или което си мисли, че е ... все пак не съм психоаналитик, а и никой не иска да е анализиран, аз оставям човека на склонността му към самоунищожение и той се самоунищожава.

Другият неприятен аспект е, че не споделям несъгласието си с някои постъпки и идеи на тези около мен, защото считам, че техните постъпки и идеи трябва да са това, което са и в резултат на дългото ми мълчание връзките ми с тези хора завършват катастрофално.

Аз все пак имам аргумент в полза на това ми поведение. Смятам, че хората никога не чуват това, което не искат да чуят. Т.е. когато съм се опитвала да посоча грешки, да споделя мнение, обикновено се оказва, че никой не ме чува.

А най-интересното е, че и никой не пита. Ако не почукаш, кой ще е луд да ти отвори?

Но в резултат на това ми отношение към света и хората около мен .... съм доста самотна, защото не умея да комуникирам правилно, защото все се съгласявам с човека до мен и когато ми писне, просто се махам. Мисля, че съм много глупава.

За съжаление, който се е родил глупак, глупак ще си умре .... ако иска да бъде оставен да бъде това, което е.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
22.09.2009 21:22
hm...mi taka shte stanem mnogo glupacite...deto ne komunikirat pravilno...
цитирай
2. sunflower - ...
22.09.2009 21:35
може би повечето проблеми на хората идват именно от липсата на комуникация. и смея да твърдя, че ние жените все пак се опитваме повече, докато мъжете .... :)
цитирай
3. анонимен - ...
22.09.2009 21:49
ne ... po skoro vazpriemame sveta po razlichen nachin...
цитирай
4. sunflower - ...
22.09.2009 22:02
и това е вярно. за съжаление все имам чувството, че още много имам да уча по този въпрос :(
цитирай
5. анонимен - ...
22.09.2009 22:30
vinagi ima sas kakvo da se iznenadame...
notova e jivota...
цитирай
6. sunflower - ...
22.09.2009 23:03
хаха ... така е ... лошо е като няма изненади ... много лошо и направо не мога да повярвам, че много хора не го осъзнават това :)
цитирай
7. sowhat - мога да се подпиша под този твой пост
22.09.2009 23:44
мая, при това с две ръце
цитирай
8. sunflower - радвам се, от една страна, Соу
23.09.2009 08:06
от друга се питам - ние ли сме грешни, или светът е грешен? или тук сме все още твърде далеч от цивилизацията и в училище трябва да ни учат повече на психология и самоусъвършенстване, например, отколкото на разни други щуротии. защо няма часове, в които да се говори за душата на човек?
цитирай
9. piccola - Огнена,
23.09.2009 08:13
това, че даваш необходимата свобода на човека до себе си, не те прави глупачка. Напротив. Всеки има право да прави това, което смята за добре....
аз също оставям хората около мен да правят това, което те сметнат, че е добре за тях....
хубавото е, че в повечето случаи осъзнават грешките си....но когато не успеят да го направят...тогава....тогава всичко трябва да се каже на момента с ясни и конкретни думи, за да не остане и милиметър свободно пространство за недоразумение...

коментара стана дълъг...

липсваше ми.
целуни принцесата от мен.
цитирай
10. sunflower - :)
23.09.2009 08:19
мислех си за теб тези дни :)

може и да не съм глупачка, иначе. може пък хората наоколо да не са дорасли за зрялото ми отношение към света хаха.
лошото е, че за да осъзнаят грешките си, ако не разберат от ясни и конкретни думи, понякога се налага да постъпиш жестоко с тях :(
цитирай
11. sowhat - защото няма смисъл да ни учат
23.09.2009 08:36
тия неща при всеки човек са индивидуални и докато не си строши човек главата , няма да ги разбере
цитирай
12. sunflower - сигурно си съвсем права
23.09.2009 09:06
и сигурно затова душите ни са рана до рана ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611922
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930