Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 16:15 - Хомо Луденс
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2166 Коментари: 15 Гласове:
2



Когато фокусирам едното око на съзнанието си върху красиви неща се чувствам красиво, …..... но невротичката в мен не позволява да е задълго.

Не си търся причини да съм тъжна или депресирана, но някои вълни от жизнена енергия ... или по-точно липсата на такава, ме преобръщат и ме изпращат на дъното .... не умирам, но забравям красивото си лице и изглеждам толкова невзрачна и обикновена. Свивам се в сивото на тълпата и душата ми се свива и мръзне .....

На другият ден съм забравила сивото и мислите ми са като хилядолистния лотос на седмата чакра и си въобразявам, че оцветявам колективното съзнание с невъзможни цветове и характер.

Мамка му! Давам своя принос от откачена енергия в света, сигурна съм!

Ех, за малко да не забележа, че днес е вторник. Но от онези, обърнатите вторници, които са красиви и аз задължително пиша ...

Задължително оставям и мислите си да се разпаднат в пространството, без да стигнат до никъде ....  Абе, Стрелец, какво да ме правиш! Важното е да се стреля. Важното е да се върви .... а кой ще каже къде е напред?

Убедена съм, че за някой моят победен марш напред през живота изглежда като отстъпление и бягство. Мда, отстъпих от някои еснафски предразсъдъци и порядки.

Но какво ме интересуват другите? Ах, да .... те са мерилото за собствения ми Аз. Те не са Адът, а са помощни средства за опознаването ми. Добре, де, благодаря им от все сърце!

Само ако може да не ми се мяркат много-много пред очите.

Еййй, бахти социопата съм!

Но, важното е, че не съм сама ... много сме!!! Силни сме!!! Само дето няма какво да свършим заедно, защото не знаем значението на „заедно”.

Ха, майтапя се .... някои специфични значения на „заедно” са ми много добре известни и много ги обичам ..... мммммм .....

Хомо луденс съм днес ..... и изобщо ....

Човекът играе само там, където е човек в пълното значение на думата, и е изцяло човек само там, където играе.“
Шилер

За днес пропоръчвам
едно четиво, което открих вчера в нета, докато се информирах за някои аспекти от живота на Карл Юнг:

http://www.az-jenata.com/index.php?page=article&aid=5365

http://az-jenata.com/?page=article&aid=5480


Тагове:   Юнг,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - убеден съм, че повечето проблеми при жените
21.07.2009 16:25
идват от недо...не, от липсата на подходящ партньор и достатъчно количество и качество на секса.разбира се жените го предпочитат с чувства, с отношение като към специалната...
кво да се прави...малко останахме...а размерът си има значение.
цитирай
2. анонимен - Чувствата обикновено пречат
21.07.2009 16:30
на доброто ебане :))))
цитирай
3. benra - Не,
21.07.2009 16:31
не си сама.
анонимен-някои проблеми при някои жени...Иначе е толкова тривиално всичко да се приписва на някаква си уж незадоволеност.
Всъщност то пак си е незадоволеност, но на друго ниво
цитирай
4. анонимен - 1. анонимен - В случай, че си мъж
21.07.2009 16:38
твоите "прозрения" доказват факта, че жените сме по-съвършените същества-колко малко ни е нужно, за да нямаме проблеми!:)
Мъжките ви проблеми ОСТАВАТ дори когато получавате добър и качествен секс!
Размерът има значение, но също и рамката!
цитирай
5. sunflower - анонимен 1
21.07.2009 17:04
аз пък не съм убедена, че проблемите идват от това, но съм убедена, че добрия секс спомага невероятно много за всякакви проблеми, независимо откъде са възникнали :)
с чувства, ако може, разбира се :)))
цитирай
6. sunflower - анонимен 2
21.07.2009 17:07
при мъжете вероятно е така ... ама не винаги :)))
цитирай
7. sunflower - @benra
21.07.2009 17:07
не сме, а? :)))
цитирай
8. sunflower - анонимен 4
21.07.2009 17:09
това, че жените сме по-съвършени и аз го поддържам, но за разлика от теб мисля, че мъжете имат по-малко проблеми ... и те се решават от добрия секс автоматично :) ... може и без чувства :)
цитирай
9. benra - съни,
21.07.2009 17:11
така е мъжете-решават и отдават всичко на секса и респективно-на липсата му. Просто, лесно, елементарно
цитирай
10. sunflower - ами, да
21.07.2009 17:22
и няма лошо. човек има нужда от простота в живота понякога .... но от друга страна, защо да не го оцветим с малко чувства, финтифлюшки, поезия, звезди, море, ухания и трепети .... деца, по малко тъга и дяволити слънца в очите ... :)))
цитирай
11. benra - ето
21.07.2009 17:35
това му е хубавото на цвета, че е шарен.Шареност от емоции, потребности, възприятия. Представяш ли си да нямахме от време на време потребността да сложим някой финтифлюшка или да издраматизираме, или подгонени от сивотата на рутината не си измислим един минисвят...Бас ловя,че в такъв еднообразен свят и на мъжете ще им е тъпо.Защото и секса ще е тъп
цитирай
12. анонимен - 4. анонимен- Допълва себе си.
21.07.2009 20:28
Съгласявам се веднагичЕски, само ми кажете дали ставаш по-умен дори след най-добрия секс:)
цитирай
13. sunflower - Хаха ... това е един много хубав въпрос ...
21.07.2009 20:48
затова ще си позволя да споделя няколко мисли по въпроса:

тъй като говорим за хубав секс /това е обратното на bored fuck :)))/, това автоматически значи, че човека не е глупав. на един каруцар няма да му стигне въображение, за добър секс. това първо.
второ - секса така или иначе е изключително полезен за здравето - и физическото и психическото, така че би могло да се каже вероятно, че човек и леко поумнява, след него. :))) Още повече, че за добър секс се иска умение да усещаш другия, т.е. да общуваш, т.е. изграждането на всякакви взаимоотношения между двама души изисква доста труд и търпение ... което отново ни навява на мисълта, че човека трябва да е интелигентен ... и упорит. :)
и накрая, да отбележим, че ако човека е интелигентен, но жестоко комплексиран - така или иначе нищо няма да стане от секса, така че той няма как и да поумнее. :)

цитирай
14. kasnaprolet9999 - Съни, не се чуди, че всички ги избива на секс
21.07.2009 23:33
Днес целия блог е луднал на тази тема, виж в най-коментирани кои са темите-шест вида оргазъм, до него правила как да общуваме с мъжете,тук в коментарите виждам, как всичко зависи от добрия секс, абе нещо им е станало на блогерите и все на секс ги избива, може би е от времето, няма от какво да е друго, е простено им е, лято е и хормоните кипят. Пий една бира, един месец още няма да им се смеем и ще им мине.
цитирай
15. sunflower - E, няма нищо лошо в това
22.07.2009 08:32
означава само, че хората са жизнени ... живи :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5617746
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930