Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 21:21 - Лична световна криза
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1528 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2009 21:23


Трябва да кажа няколко добри думи. След такава тежка седмица, трябва да се говорят хубави неща, за компенсация на всичко ужасно, което се случва и тепърва има да се случва.

Всъщност си мисля, че колото повече се усложнява ситуацията, толкова по-спокойна и уверена съм аз. Сякаш виждам колко са дребни проблемите ми на фона на световната криза, която ни удари със закъснение и на много по-сериозните загуби, които могат да претърпят други.

Аз нямам какво да губя особено, а колана съм го затегнала още в началото на кризата, заради една лична криза, която претърпявам, но която ми носи и едни невероятно хубави преживявания.

Освен да си пожелая и световната криза да ми донесе късмет.  Хубавото на това да вървиш надолу е да знаеш, че след това ще има нагоре. Да вървиш нагоре понякога е по-опасно.

Чудя се какво е, ако някой, който поначало ти доставя голямо удоволствие, постоянно ти създава проблеми. По-малките и кратки бури в чашата с вода, дали няма да ни предпазят от катастрофални лични световни кризи?

По общо мнение напоследък съм станала доста лоша, но аз си се харесвам такава и искам да разпространя лошотията си на служебно ниво. Не ми е такава природата, но в средните векове, в които живея повечето хора не разбират от добро. Обичат да им се навикаш като че ли и колкото повече викаш, толкова повече те уважават.

Аз викането го мразя, мисля, че е доста остарял метод, но докато живея тук ...

Опс, щях да говоря хубави думи, а какво се получи ....

Хубавото е .... хубавото, току-що влезе през вратата и сега ще ходя да го нагушкам. Ще пиша друг път :)



Тагове:   криза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - много си готина
26.06.2009 21:37
така е , ако не сриташ задниците няма да се научат да те уважават
кво да ни правиш . българщина .
цитирай
2. kasnaprolet9999 - бий да те уважават,
26.06.2009 21:46
това са правили бащите ни, но нали се готвиме за века на любовта, какво да ти кажа, освен действай избирателно, но ако имаш съмнения направе му едно "ук и гоши" през рамо и да видиш какъв резултат ще имаш, ще те помни цял живот, пък и ще те обича даже. Аз така на една бригада метнах четния си командир, дето ми се караше, че не работим, а сега ми е съпруг и ме гледа в очите.
цитирай
3. sunflower - :)
26.06.2009 22:31
Щях да съм по-щастлива да направя една тиха революция, за да дойде векът на любовта, но .... няма да е този век или поне не в тази държава.
цитирай
4. jokera - За съжаление
27.06.2009 05:12
такова животно като тиха революция няма. Пък и ако дойде векът на любовта дали няма да пренаселим планетата ? :)))) Ние и без това сега достатъчно сме я изцапали :))))
цитирай
5. sunflower - Вярно.
28.06.2009 09:13
А и ако дойде векът на любовта, какво би имало след него? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5603325
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930