Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 11:50 - Тъпите копелета
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3290 Коментари: 24 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Големият проблем с тъпите копелета е, че не четат Вонегът и че са твърде широко разпространени. Животът на всички останали пък е ад, защото нито могат да се отърват лесно от тях, нито могат адекватно да им слязат на нивото, за да ги заобиколят.

Защото все още голяма част от тъпите копелета държат властта. Защото, носейки всички белези на тъпотата, се мислят за велики,  нагли са и са безумно амбициозни. Един умен човек накрая се вижда принуден да се замаскира като тъпо копеле, за да дръпне малко напред.

Освобождаването от скрупули може да не е лесна работа, но да си тъпкан от тъпо копеле е още по-малко лесно.

Като се сетя само колко се притеснявах навремето. За какво?

Сега съм разучила поведението и реакциите в извънредни ситуации на тъпите копелета и леко ги манипулирам от тук, от там, за да ми е удобно на мен. Но мисля, че мога да постигна повече.

Ако досега съм страдала от подценяване на себе си, защо пък да не видя какво е да страдаш от надценяване? Да не говорим, че не се сещам за много такива примери тук. Дали пък човек не струва точно толкова, колкото сам се оценява?

Парадокса е, че човек не може да оцени качества, които сам няма. Не мога да очаквам да съм оценена, от някой, който не вижда половината от нещата, които правя, защото не може да ги види. Остава да се оценя сама и да действам съобразно оценката.

Само че, ще са ми нужни някои от качествата на тъпите копелета. Тъпите копелета никога не трябва да се подценяват. Те трябва да се изучават и да се използват.

Навремето един съученик ме обвини в липса на амбициозност. Прав беше донякъде, но е време да го опровергая. Време е да затъпея окончателно и да разбия още няколко стени с глава. Доказала съм на себе си, че съм способна и то в области, които ми се виждаха по-трудни от областите, в които се целя сега.

Всичко зависи от избора на тема, върху която се концентрирам. Концентрацията иначе ми е бетон. Нужна ми е само здрава мотивация.

После върша чудеса! :)


Тагове:   да затъпея,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Yes!
05.06.2009 12:12
Tози постинг все едно,че аз съм го написала, с тази разлика,че имам малко повече опит в тази посока, и със забележката, че разбиването на стени с глава не се препоръчва, щади си главата, на нея разчитаме. Заобикалянето на тъпите копелета включва и заобикалянето на стените, издигнати от тях. Поздрави и успех!
цитирай
2. borjanmljakov - Оставам с впечатлението, че смяташ, че не си тъпо копеле.
05.06.2009 12:40
.
цитирай
3. анонимен - :)
05.06.2009 13:00
Тъпи копелета винаги е имало, има и ще има. Само че трябва ли да им се обръща внимание? Те си съществуват в своята реалност, ти - в своята. Да се подценяваш заради такива не е най-доброто решение. То да се подценяваш изобщо не е добро решение. :) Обичай себе си, иначе как ще те обича някой друг? :))
цитирай
4. sunflower - Ан. 1
05.06.2009 13:17
Е, то тези стени често са само виртуални такива. А мойта глава е здрава - шопо-македонска :))))
цитирай
5. sunflower - @borjanmljakov
05.06.2009 13:19
Аз съм нещо между "ебати пича" и "ох, как можа мама да ме роди толкоз умна!" :)
цитирай
6. mamkamu - Сега всички ще почнат да плюят тъ...
05.06.2009 13:19
Сега всички ще почнат да плюят тъпите копелета, защото всички знаят, че не са от тях ;)
цитирай
7. sunflower - Ан.3
05.06.2009 13:20
Време е направо да се влюбя в себе си :)))))
И не трябва да им се обръща внимание, разбира се, но може би до момента, в който започнат да застрашават съществуването ти - това и ти трябва да извадиш меча :)
цитирай
8. sunflower - @mamkamu
05.06.2009 13:22
То всеки е малко тъп и умния го знае това, а истински тъпия - не. Така че, аз си знам че съм тъпо копеле, само защото всъщност съм много умна :))))
цитирай
9. анонимен - Anonimen 1 kym anonimen 3:
05.06.2009 13:25
Да, винаги ги е имало, и те са повече от нас, които не сме такива. Няма как да не им се обръща внимание, живеем в една и съща реалност и те заемат по-добрата част от нея, а ние се борим за място под слънцето с тях, съгласна съм,че "Тъпите копелета никога не трябва да се подценяват. Те трябва да се изучават и да се използват. " Шанса да успеем, е да използваме правилно факта, че са тъпи и сме им нужни, все пак интелекта е нужен, за да се създаде нещо полезно.
цитирай
10. mamkamu - @sunflower
05.06.2009 13:39
"Аз си знам че съм тъпо копеле, само защото всъщност съм много умна" -цитат от sunflower.

Това си е направо по Вонетът :)))
цитирай
11. july26 - тъпите копелета престават да ти се струват тъпи,когато
05.06.2009 14:30
намалиш разликите си с тях. Те са тъпи,защото не ги разбираш.Както и ти си тъпа,защото не те разбират.Ти го каза, по-добре е да не чакаш някой да те оценява, а да го направиш сама.Е, после трябва да си отстояваш мнението сама за себе си пред останалите, ама...това е цената.
Истината е ,че неминуемо се превръщаш в тъпо копеле, гледан от позицията на оценяващите и нищонеправещите.И не знам дали Вонегът би го казал,ама съм сигурен в това,което аз казвам.Може би ,защото съм тъпо копеле!
:)
цитирай
12. tili - Добър ден,
05.06.2009 15:11
Мисис Роузуотър! Копай си градинката и да не ти пука! Важното е керванът да си върви! ;-))
цитирай
13. анонимен - Трябва да има тъпи копелета
05.06.2009 15:50
за да можем ние, умните колелета, да изпъкнем :-D

\m/
//
цитирай
14. kundalini - "Нужна ми е само здрава мотивация."
05.06.2009 15:53
"Нужна ми е само здрава мотивация." Съществено!
По лични наблюдения, тъпите копелета винаги, ама винаги, имат такава, много здрава мотивация. Сигурно лесно си имат постоянни мотиви-пари, слава, суета..........все намират нещо да подхранят.
Мен лично най-силно ме мотивират/направо мобилизират!/ чувството за човешка справедливост и борбата с глупостта/вземаща застрашителни размери!/ Много точно изказано:"И не трябва да им се обръща внимание, разбира се, но може би до момента, в който започнат да застрашават съществуването ти - това и ти трябва да извадиш меча :)"
Поздрави!:)
цитирай
15. анонимен - Впростачването..
05.06.2009 17:11
Номера да оцелееш в обкръжение като това в България е да се впростачиш. Вонегът?? Тъпите копелета ще те попитат рецепта ли е това или в коя кръчма пее...Трябва да влезем в онези 98 % простаци, в противен слъчай остава да разговаряме сами със себе си...Това е моята констатация..за съжаление.
цитирай
16. copycat - ---
05.06.2009 17:46
Очевидно поне едно тъпо копеле чете Вонегът. Не знаех, че Вонегът е мерило за интелектуалните способности на копелетата.
цитирай
17. sunflower - @july26
05.06.2009 19:26
Достатъчно дълго съм се правила на тъпа и не мога да отрека, че е имало известни облаги, но мисля че е дошло времето да опитам нещо различно. :)
цитирай
18. sunflower - @tili
05.06.2009 19:28
Гледам да не ми пука за дребните неща, защото това е част от играта, но както казах вече, когато играта загрубее и започне да застрашава съществуването ти ....
цитирай
19. sunflower - @zlika
05.06.2009 19:29
Е да, де, така е, ама нали само едно умно копеле ще те види, че си изпъкнал :)
цитирай
20. sunflower - @kundalini
05.06.2009 19:32
Именно! Има какво да научим от тях! Слагаш отпред мотивацията, а отстрани на очите - капаците и ... напред!!! :)))
цитирай
21. sunflower - @анонимен 15
05.06.2009 19:34
Надявам се, че нямаш предвид наистина "да влезем" в 98-та %. Че то по-добре човек сам да си говори /поне да знае, че умен човек го слуша/ :)))) А, нали все има и 1-2 % (всички тук присъстващи), които са умни копелета :)))
цитирай
22. sunflower - @copycat
05.06.2009 19:35
Няма мерило за безкрайността.
/да не пропуснем да намекнем, че някои тъпи копелета четат и Айнщайн/ :)
цитирай
23. assssss - i az sym typo kopele,
06.06.2009 11:57
pri towa ot nai-typite

( ;
цитирай
24. анонимен - Бре, че рогато!
19.06.2009 01:28
Докажи на себе си, че можеш с уста да разбиеш глава, а иначе е съмнително- дали ти е повече сивото от едно мъжко копеле,като гледам какви ги драскаш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612195
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930