Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2009 17:59 - Отърсване от негативизма
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2082 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2009 08:16


Прибирам се от работа порядъчно скапана и покрита с негативна енергия.

Отърсвам част от последната чрез миене на чинии и белене на картофи и се надявам да отърся остатъка с писане.

Изведнъж се сещам, че е вторник и част от гадостите намират обяснение.

Хубавото е, че съм си върнала вътрешната стабилност и негативизма не може да стигне до кой знае какви дълбочини.

Е, какво като съм се изпокарала с почти целия свят и че няма пари? Много важно! Нали имам себе си, него, детето и някаква степен на свобода. Удобства не ми трябват.

Удобства търсят зрелите хора, а аз такава няма да ставам.

Вчера видях двегодишния Сам да пълзи на колене в градината и искрено му завидях. Ах, как ми се пълзеше и на мен .... но ми се прокрадна и декаденската мисъл, че светлосините ми дънки ще се изцапат, признавам. Позор!

После се прибирахме към къщи от необичайна посока и имах чувството, че съм в друг град. Може би защото моста, по който минахме е нов. Усещането е странно като 20-тина години си минавал по все едни и същи маршрути на града и изведнъж има нов път.

С Аз-а е същото. Много е странно да усетиш, че можеш да минеш по друг път на мислене. Или, че обичайната стена, в която се удрят чувствата ти я няма.

Но пък, ако не търсиш и не откриваш нищо ново в себе си поне през някакви периоди от време, си е*ати задръстения тип.

Ето кое не понасям! Задръстените типове. Това са възрастните типове, дето са свършени.

Тези, на които вътрешното дете им е .... пораснало. Тъжна работа!

Не знам какво точно влагат в понятието „вътрешно дете” психолозите. Случайно разбрах, че и те имат такова понятие ... но според мен у един човек, не живее ли едно дете, той изобщо не е човек и не си струва усилията. Умряла работа ....

Сега си мисля дали тази вътрешна стабилост, която споменах по-горе не се дължи именно на онова абсолютно ирационално и диво дете, което нося у себе си.

Може да изглежда парадоксално, но възрастните хора като че ли са доста нестабилни. Предполагам, че е заради врити и най-вече заради егото.

Разбирам донякъде от тези работи, защото моето вътрешно дете от време на време задремва и тогава егото ми прави всички усилия да ме дестабилизира, обаче то се буди и прас, един ритник в задника на егото и ... всичко си идва на място :))))

Днес сме будни де, и носим тежеста на вторника, без много да мрънкаме.

Някои камъни просто са си тежки. :)


Тагове:   негативизъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Това е това верния девиз!
28.04.2009 18:12
Поздравления!:)
цитирай
2. boristodorov56 - Аз съм задръстен тип!
28.04.2009 18:15
Да се отървем от негативизма - Долу БКП!
цитирай
3. sunflower - @Борис
28.04.2009 19:23
Защо пък да сте затръстен тип?
Да не държите някоя много твърда линия .... по отношение на БКП, например :)))
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Никога не съм се чувствала задръстена,
28.04.2009 22:19
винаги съм готова да чуя някаква нова идея, нещо да изпробвам, да науча нещо ново и наистина детето е живо в мен, въпреки че напредвам във възрастта, значи не е въпрос на възраст, а на това което е в главата ти. Хубав постинг по същество, но не приемам заключенията ти за възрастните, всичко зависи от вътрешния мир на човека.
цитирай
5. sunflower - За възрастните:
29.04.2009 08:12
Където в текста съм използвала тази дума съм имала предвид "възрастни" по душа, не по години. Извинявам се, ако не съм дала да се разбере това и съм обидила някой! :)
цитирай
6. sowhat - хех, то е ясно че не си обидила никого
29.04.2009 10:23
дете такова.
буди го по често :)
цитирай
7. sunflower - хехе ...
29.04.2009 10:33
значи често ще има посритване на егото :)
макар че човек и за егото си трябва да си се грижи. но както знаем грижите, изискват именно наказателни мерки от време на време :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610460
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930