Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 15:29 - В търсене на ... литературата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1756 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Търсенето на себе си, което стана така модерно напоследък, за мен се преплита, ако не е и равнозначно с търсенето на литературата.

Не откривам много от себе си в затвора на материалната действителност  /тук-там някой крак и ръка, които не, че не са приятни на докосване, но .../ и затова имам нужда от крилете на въображението – моето и това на други хора.

Ако „Аз съм” беше равнозначно на „Аз ям, спя, работя, зяпам телевизия, нравоучителствам и ме нравоучителстват, правя секс или се правя на велика” изобщо нямаше да има търсене и са блажени нетърсещите.

И са блажени, защото се идентифицират с дейността, която вършат в момента и това е много дзен, но не е особено уникално.

Знам, че уникалността я изисква егото, но защо иначе да съм тук?

Какво собствено е направила масата сама?

Мога да разбера красотата на това да си овца, защото цял живот са ме възпитавали на тази работа, но не овча е дивата ми психика.

Някой яха коня на ума ми и го пришпорва с камшик денонощно.  Някой се е набъркал в първоначалната програма за производство на овце и я е бъгнал с вълци. Или не, производството е на вълци, а овцете са само храната.

Но какво е общото между вълците и литературата?

Вълците са литературата, а овцете са жълти ежедневници. Някои ги намират очарователни.

Заразена съм с литература и въпреки че не смея сама себе си да кръстя литература, не мога да спра да пиша наум или в действителност. Конят не е обуздан и в това е очарованието му.

И питомните коне са красиви, не че не са красиви и доста полезна работа могат да вършат, но дивите .... ах, дивите коне!!!

Макар че някои са се сетили и за контролираната лудост или за лудата мъдрост. Някъде там е истината. Особено след като я запишеш.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
30.03.2009 16:23
mnogo e trudno da kontrolirash ludosta...
цитирай
2. анонимен - kiwi
30.03.2009 18:57
az sqm za ludata mqdrost , dano da ja postignem :)
цитирай
3. sunflower - ...
31.03.2009 08:07
точно за това е очарователна идеята.
и няма ли гениални художници, които са били на ръба на лудостта, няма ли някои, които са го прекрачвали, възможна ли е гениалност, без някаква доза лудост? :)
цитирай
4. sunflower - @kiwi
31.03.2009 08:08
не знам как, но може да опитам :)))
цитирай
5. анонимен - ...
31.03.2009 19:41
...i te ne podlejat na kontrolirane...
цитирай
6. sunflower - ...
31.03.2009 22:03
и това сигурно е вярно, но знае ли човек, ако не са изперквали съвсем, може би все пак са контролирали нещо.
контролирана лудост е понятие въведено от едни индианци - толтеки, а същи така в Тибет има от така наречените луди йогини - така че идеята не е моя и съвсем не е нова :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609698
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930