Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 18:18 - Мажоретки
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1759 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2009 18:23


Циганчета-мажоретки!!???

Да ме извинява ръководителката им и гордите родители, но това ми се вижда голям абсурд.

По начало не разбирам много мажоретките. Не съм от тяхното поколение. Учех в средното преди тях.

По-скоро съм от епохата на манифестаците. Режима се срина като започнах да уча висше, така че не съм от епохата на политикономиката, но съм от епохата на манифестациите. Ръководителите махаха от трибуните, докато ние се равнявахме на дясно.

Мисля, че мажоретките се появиха веднага след „революцията”. Може да са били един символ на свободата, останал неразбран от мен.

В началото, те бях най-хубавите момичета от гимназията и съм сигурна, че едва ли не всяко момиче е мечтаело да е мажоретка и всяко момче е мечтаело да излиза с мажоретка. И шоуто не беше лошо, въпреки че най-впечатляващото бяха бедрата им и онази област, точно преди свивката на дупето. 

Нямам нищо против мажоретките, всъщност. Приятни са за окото. Това, което ми идва твърде много е ..... твърде многото мажоретки.

В началото беше един или най-много два състава. Сега всяко училище има поне по един и възрастовата граница пада. Най-елитната детска градина в града също има мажоретен състав. Сладки са. Не е като да не са сладки.

Но бях на нещо като пролетен празник в петък и се наложи да изгледам три или четири /не съм сигурна, защото ми се бъркат в главата/ състава и цялото шоу ми заприлича по-скоро на състезание по мажоретство /има ли такива?/, отколкото на нещо друго. При това много провинциално мажоретство. /не, че не сме и в провинцията, де, но защо да не се стремим към върховете?/

И циганчетата. Нямам нищо против и тях, разбира се, но циганин и танц, който изисква ред и еднакви движения? Боже!?? По-добре да бяха пуснали кючек и да ги бяха оставили да танцуват както им душа иска.

Защото не се справиха добре. Никак не беше добре. На фона на една много ритмична, жива музика те едва пристъпваха и непрекъснато гледаха съседката какво прави. Не можеха да застанат на една линия, не можеха да извършат и едно едновременно движение.

Може да не е изглеждало така в очите на всички други, но за мен бяха едно голямо недоразумение на криворазбраната еворинтеграция. /Тук все криво разбираме нещата. Не мога да разбера защо. Сигурно и аз криво разбирам всичко./

Нещата изглеждаха далеч по-различно по-късно, когато на сцената излезе една хип-хоп група, съставена отново от ..... циганчета.

Хип-хопърчетата бяха по-големи, но много по-сладки. Стояха сякаш са на мястото си. Танцуваха много по-свободно и танца им изразяваше нещо.

Не съм и от хип-хоп поколението. Не разбирам тази музика, но знам, че идва от средите на афроамериканците и латиноамериканците и е артистичен социален протест и „съобщителен източник”.  Заприличаха ми на негрите тези малки циганчета. /не бяха десет/

Та, ако ще се евро- или американо-интегрираме, дайте да си избираме дейности, които са по-близки до природата ни. На циганина му дай кючек, да щрака с пръсти и да друса дупе. Какви са тия равни движения?

А на българина какво му трябва ..... Това хич и не ми се мисли.



Тагове:   мажоретки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609954
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930