Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2008 10:48 - Облачета
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1093 Коментари: 0 Гласове:
0



Едно розово и едно резидаво облаче плуват около печката в хола. Малката винаги е искала да сме като сестрички, а не знае аз колко много искам.

Плюшените пижами са изобретението на века!


Навън е в бели и сиви облаци, които създават донякъде минорно настроение, а донякъде е смешно.

Знам, че страдам от всички недостатъци, за които някога съм обвинявала някой, но се надявам, че по-важното е, че знам.

Може би недостатъка, който няма да простя никога е доброволното блуждаене в невежество и склонността да се слушат другите, вместо собствения разум и чувства.

Недостатъкът, който проявявам напоследък е разпиляване на мислите на всички страни и неблагодарност. Променливите настроения не ги броя за недостатък, защото съм се зарекла да ставам жена.

Донякъде ми е съвестно, че тормозя някои хора с тях, но фалшивото внушение, че всичко е наред не е по-добро.

Е, то винаги всичко е наред, ако питаш вселената .... ама ние, с нашите несъвършени оценки ...

Малко е хладничко, но всички удоволствия си имат цена, удоволствието да си себе си – двойна.

Имам си работа и най-добре да стана да я свърша, защото работата спасява човек от обезумяване.

Една седмица я избутах някак в безделие, но се притеснявам, че втората ще ми дойде много. Въображението ми обеднява щом стане въпрос за измисляне на работа. Добре поне, че трябва да забавлявам детето. Ледена пързалка, аеробик, тортичка в сладкарницата, домино, „не се сърди човече” ... около това се върти света по празниците.

Отивам да пера ....


Тагове:   облачета,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612497
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930