Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 08:58 - Ноемврийски режими на мислене и чувстване
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 995 Коментари: 4 Гласове:
0



Изплъзват ми се мигове
между пръстите,
между осъзнаване.
Сякаш не успявам до край
да се потопя
в състояние
на покой или
полудяване.
Сякаш на гости съм
в това тяло
и не умея
да го управлявам.
А може би пречи
... мисълта.

Изключвам режим „мислене” понякога и се чувствам много добре в дебрите на чувствеността. Изключвам и режим „чувстване” понякога и съм чист дух.

Не, не е точно така. Безстрастният наблюдател е циничен през ноември. Освен това е депресиран между 17:00 и 18:00. Наблюдателят на Наблюдателя наблюдава депресията и ... чака. Той вижда перспективи и знае, че всичко е временно. Особенно ноемврийските депресии. Та те са като ноемврийският дъжд, който вали в момента.

„So never mind the darkness
We still can find a way
"Cause nothin" lasts forever
Even cold November rain:
си пея всяка година по това време ...

И си търпя депресиите. Невероятно е, че този ноември имаше толкова прекрасни мигове и аз все пак упорито успявам да се депресирам от време на време. Защото имаше и много кофти моменти, де  ....

Още две седмици.

Не помня някога да съм правила обратно броене на някой друг месец.

А наистина би трябвало да е време за равносметки. Тазгодишната равносметка дори да е леко противоречива съвсем не е лоша. Е, сякаш някога ще си призная лоша година. Нали всеки неуспех го броя за ценен урок .... а тази година определено беше успешна. Лятото беше прекрасно, есента беше най-слънчевата, която помня  ....

Ще направя по-подробна равносметка, но ще е някъде около рождения ми ден. Сега ме мързи.
 


Тагове:   Ноемврийски,   мислене,


Гласувай:
0



1. estrella - :)
17.11.2008 10:36
Ноемврийският дъжд понякога спасява. Миналогодишният например беше точно такъв. И снега след него.
цитирай
2. sunflower - така е
17.11.2008 13:16
понякога ни спасяват гадни на вкус неща :)
то не може всичко да е пухено и розово :)

не, не, знам, че дъжда и снега имат своята прелест :)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Избягай от депресията
17.11.2008 13:20
И мен ме гони някакъв вид депресия, но като
влезна в сайта на моят съученик Гарата ми минава
всичко. Днес съм публикувала негови снимки в постинга ми "Есен в Канада"а ми за есента, влезни там
да ти се поотвори душата от багри и красота.
Всичко ще ти мине и за още ще питаш!
цитирай
4. sunflower - сутрин никак не съм депресирана всъщност :)))
18.11.2008 08:43
ще погледна поста и ... знам, че всичко минава :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599216
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031