Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 21:13 - Образованието тогава и сега
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1932 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2008 21:32


Седмицата се очертава да бъде ужасно дълга ... и изпълнена с напрежение.

Предполагам, че е нормално по това време на годината, човек дори да не е в ситуацията, в която съм се вкарала аз. В края на краищата наближава келтската нова година и процепа между този и онзи свят е съвсем изтънял. Нямам кой знае колко близки мъртви, които да може да искат да ме навестят, но за сметка на това предчувствам как ще се надигне известно недоволство от някои мои действия в живите около мен.

Като оставим настрана другите, аз си се чувствам добре, ако не броим лекото напрежение.

Детето слуша чалга в момента и това леко ме безпокои, но не колкото факта, че не може да пише свястно. С голяма мъка направихме още една диктовка днес и по принцип съм доста подразнена, че трябва да правя такива упражнения, но какво може да направи човек с днешното образование?

И на двете и учителки им казах да са малко по-строги, но коя ли би ме послушала? Били канили мойта да прави едикаквоси, а тя им отказвала. Ама как така ще им откаже, питам аз? Как е възможно да допускат едно дете да им отказва да свърши нещо, което е нужно за доброто му образование???

Аз като ученичка и в най-смелите си мечти не бих и се и доближила до идеята да откажа нещо на учител. /е, като по-голяма веднъж отказах секс на преподавателя по политикономия, малко преди да махнат предмета от програмата :))))/

Всъщност, въпреки всичките негативи, които предвиждат колегите ми по отношение на образованието на новите поколения аз пак не съм 100% убедена, че всичко е за лошо. Да, вярно, че аз се мъчех да уча по-старателно, но в същото време едва сега успявам да изчистя някои последствия от промиването на мозъка ми тогава.

Това, че детето ми няма да е с промит мозък ме радва безкрайно и ще преглътна един не толкова добър успех в училище. Пък и то не се знае какво ще стане по-нататък. Нашите казват, че и аз до 4 клас съм била доста зле. Не, че после бях върха на сладоледа, но поне на математиката бях Бог. И определено никой от нашите нямаше нищо общо с това .... е, освен може би гените на баща ми, който е от село, в което се раждаха добри математици. /раждаха, защото сега там никой не ражда, а само умират/

Като съм заразказвала за детето ..... днес ме изненада отново с някои излючително разумни разсъждения. Не можах да повярвам колко добре едно осемгодишно момиче може да разбира ситуация, която е непостижима за разбиране от възрастен човек. То, ако става въпрос, аз и предпочитам нейната компания пред тази на 99% от възрастните хора, които познавам.

Това, големите, като започнат да се правят на Голяма работа и като започнат да ми се мръщят и да страдат ме хващат лудите. Бреееей, че криви ракети, дето все космоса им е крив!

Космоса си е Космос – красив, безкраен и непознаваем ... засега. Така и с човешката душа. Няма нищо криво в нея, освен това, което тя сама си внуши, че е криво. И без да си пълня главата с терминология на Юнг или там който, още от около тийнеийджърска възраст знаех, че имам нещо като цялостна личност, но сега ме е яд, че не посмях малко по-остро да я отстоявам през годините. Не, че не съм я отстоявала, де. В някои отношения съм направо отличничка и съвсем наскоро имам още един изпит да положа. Подготовката ми е добра, та се надявам .... :)


Тагове:   образованието,


Гласувай:
0



1. rummi - и аз отказах секс
28.10.2008 21:28
на преподавателя си по политикономия. нищо чудно да е бил същия.

успех на изпита!
цитирай
2. sunflower - хаха може ....
28.10.2008 21:34
или е било често разпространено преподавателите по политикономия да правят така :)))
Мерси!
цитирай
3. sowhat - и аз предпочитам компанията
29.10.2008 08:50
на децата си , пред чиято и да е била друга. с тях винаги е забавно и хубаво. чудя се да не би някой да ни бие насила, та се вкарваме в свободното си време в разни филми и с разни хора, които само ни изсмукват енергията?
цитирай
4. sunflower - чудесен въпрос!!!!
29.10.2008 10:08
който ме навежда на мисълта, че ако ми притрябва мъжка компания, трябва да потърся мъж, който максимално прилича на детето ми :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610946
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930