Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2008 10:17 - "Абсолютно"
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1836 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2008 10:20


Поизлежавах се по котешки тази сутрин, после ме разсъни един приятен мъжки глас и сега съм бодра и готова за нови подвизи.

По странно стечение на обстоятелствата и днешните нови подвизи ще са от домакински характер, но за следващия или по-следващия уикенд си обещавам нещо далеч по-романтично и .... секси (Соу вкара тази дума в деня и аз смело ще я използвам).

Е, не съм отписала съвсем и този уикенд. Това, че дневните подвизи ще са домакински не значи непременно, че и нощните ще са такива. Единият от любимите ми нощни подвизи е дълбокия непробуден сън, но дълбокото потапяне в мъжка прегръдка ще си остане номер едно за всички времена ...... нищо, че съм склонна в момента на заспиване да изритвам прегръщащия в другия край на леглото, защото мразя да ми дишат във врата. При по-голям късмет последния ще иска точно същото, което искам аз и всичко ще е наред.

Съжалявам, ако звуча малко грубо, но съм си голям звяр по принцип и се чудя защо загубих няколко години да се правя на кротка овчица. Разбира се, като при рибите, вероятно за големия звяр винаги може да се намери някой още по-голям, който да го изяде ако не, то поне  ... поукроти.

По някое време май се бях заблудила, че няма начин да има по-голям звяр от мен, ама .... сега ревизирам тази идея. Местното население може да са овчици, но извънземното тук не съм само аз. Вероятно даже е пълно с извънземни, но аз трудно ги срещам.

Предполагам, че става въпрос за припомняне на някакъв таен код, с който можем да се разпознаваме и да си говорим.

Ето, напоследък се хващам, че определени думи, макар и напълно обикновени на пръв поглед, ми правят силно впечатление изречени от друг. Особено се впечатлявам от използването на любими мои думи от друг. Една такава дума, например, е „абсолютно”. Обичам, когато нещата не са половинчати, няма хъка-мъка, а всичко е ... абсолютно.

Всякаква неустойчивост и колебателност и всякакви опити да се манипулират тънко и хитро други хора откровено ме вбесяват. Искам всичко да е точно и ясно – право в очите. Не искам обикновени човешки взаимоотношения, а абсолютни, граничещи с божественото взаимоотношения. Биха ли имали време и желание за увъртания и шикалкавения боговете?

Мразя игрички на дребно – всичко трябва да е в големи мащаби. Трябва да се действа широко, със замах и трябва да се гонят непостижими върхове. /и тук трябва някой да ми плаща лекторски, не само във фирмата от време на време :))))))/

Важно е, разбира се, да се опитваме да разчистим преди това пред краката си. Тъпченето на овчици, без да си ги предупредил преди това да се махат, не е никак достойно. Обаче, ако някой упорства много и се вре между краката .... значи си го е търсил.

През изминалата седмица две овчици ме издразниха леко. И двете с пълната си неспособност да разсъждават самостоятелно. Едната ми цитира списания и ми говори за битовизми, а другата - политиката на шефа, без да влага грам разбиране. Ейййй луда ставам!

Не, монки бизнес, а овчи бизнес е това!



Всъщност, днес съм спокойна .... много спокойна ... и секси  :)))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - мммммммммм
25.10.2008 10:22
размазано секси е . помниш ли фреди меркюри с прахосмукачката . и тогава беше секси :)) домакинстването
цитирай
2. sunflower - хаха ... да
25.10.2008 10:27
един колега пък като ме види да мия чашите от кафето все разправя, че и миенето на чинии може да е секси :))))
цитирай
3. buboleche - като каза "овчи"
25.10.2008 10:42
и се сетих за тая песен: когато бях овчарче и овците пасях, бях много благодарен, че само тях ****, абе ебах.:)))))))
цитирай
4. estrella - Пиша бързо,
25.10.2008 10:49
преди да ме е заболяла китката от търкането на пода с четка, дето си го спретнах тая събота, щото събота е ден за чистене, когато не е ден за секс.
код има, Слънчева, и еднаква честота има, ти знаеш.
Овчиците понякога се мисля за вълци и тогава си просят да бъдат стъпкани от иначе добродушните ни и секси крачета;)
Чиста (!!) събота, момичета, хихи
цитирай
5. sunflower - Бубс, не е лошо да си овчарче
25.10.2008 10:51
само да не си лъжливото :)
цитирай
6. sunflower - @Estrella
25.10.2008 10:54
не само ще чистя, а и кифлички ще меся, че имам да укротявам един звяр :))))
цитирай
7. estrella - Бисквитена торта
25.10.2008 11:19
ще си направя, че ми обещаха да ми направят, пък ме излъгаха:)
цитирай
8. sunflower - и аз тези кифлички ги правя от една седмица и нещо
25.10.2008 12:48
но важното е, че накрая ще ги направя.
замесих тестото, така че вече наистина няма къде да ходя :)))
цитирай
9. viki11 - Ден на кулинарията. Не е много аб...
28.10.2008 15:45
Ден на кулинарията. Не е много абсолютно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612475
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930