Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2008 18:49 - Телефонна катастрофа и ... други
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4665 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2008 19:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера купих телефон на детето и в момента оценявам размерите на катастрофата.

Някъде около петнайсет обаждания от нея към мен днес и поне седем, осем от мен към нея. Ако така я караме всеки ден, ще съм разорена за две седмици независимо от всички уж безплатни минути и т.н. Трябва да я науча да се обажда само за важни неща, ама не знам как ще стане тази работа.

Разбира се, за да не съм капо, се опитах да я пратя от точка А до точка Б, която се намира съвсем близо до училището и сама - нещо, което не смеех да направя докато нямаше телефон. Пристигна благополучно като ми се обади само два, три пъти. Е, това е чудесно и вече предвкусвам удоволствието от възможността да се прибира сама от училище.

/Опс, още едно обаждане, за да ми каже, че още малко и се прибира./

Освен, че бях телефонистка днес, цял ден стисках палци, за да не завали и съм безкрайно щастлива, че не заваля .... ако не броим една кратко препръскване преди малко.

Споменавала ли съм, че любимата ми дума по отношение на климата е „повсеместно”? Е, тя може да се използва и за други неща, но най-често може да се срещне в съчетание с валежи.

Та, днес нямаше повсеместни валежи, за щастие, и аз съм готова да посрещна циганското лято, което ще започне следващата седмица.

Любопитна съм дали и в живота ми няма да настъпи някое циганско лято, защото възрастта ми е напреднала и доста валежи изтърпях напоследък. Защо пък и на нашата улица да не изгрее едно ярко слънце?

Но, да не задълбавам на житейско-философски теми отново. Вярно, че в момента нямам по-приятно занимание, но .... сама съм си смешна понякога с тия излишни разсъждения за живота, вселената и всичко останало.

Не, всъщност, ако питаме Платон, именно философите са „посветени” и предвид любовта ми към истината .... сигурно никога няма да спра да философствам съвсем. Все пак, важното е, че не се взимам насериозно в тази работа, а я смятам за част от забавленията, които предлага този свят.

Нещо все не мога да намеря съмишленици по отношение на идеята, че този свят предлага невероятни забавления. Не мога да разбера, защо толкова много от хората предпочитат да страдат.

Е, то бива страдание, бива, всички страдаме, но да сметнеш, че това е смисъла на живота ти..... да са опитваш да предизвикваш повсеместно внимание с това колко голяма жертва на обстоятелствата си, е върха просто!

Един тип тук припадна миналия месец и аз с всички я си рибешки акъл се бях засилила да го съжалявам и да му съчувствам горко. Божеееее, ама такъв съм шаран, че повече няма накъде!!! Някой по-голям майстор може така лесно да ме манипулира, използвайки чувството ми съпричастност, че ми е бедна фантазията просто. И не, че не са ме манипулирали и не ме манипулират все още. И не, че не се усещам накрая, защото не съм чак толкова проста, но .... защо да е накрая, по дяволите?

Та, бях заразказвала за припадналия тип. След като припадна и си постоя малко вкъщи, се върна на работа и поработи някоя седмица придвижвайки се едва-едва и гледайки тъпо, докато миналата седмица не издразни един друг колега, голям кибритлия, и втория му забил едно кроше. Изкефих се много, защото се бях вече осъзнала, че заедно с припаданията и жалния поглед, онзи е невероятна мижитурка, способна да извърши невероятно подмолни по отношение на колегите си действия. И какво става в края на работния ден, моля ви се? Припадналият тип свършил цигарите и като никой друг не му дал, той поискал от същия този, който му забил крошето!

Леле, леле ....

Вярно, че съм против всякакъв вид насилие по принцип, но как да не си против подобна безгръбначност и  без  .... иазнезнамкакво ... На няко хора определно им трябва един добър пердах или най-малко един добър ритник в задника!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - blqqqqq
28.09.2008 19:41
blqqqqq
цитирай
2. анонимен - jenski gluposti
28.09.2008 19:41
jenski gluposti
цитирай
3. анонимен - "Един тип тук припадна мин...
28.09.2008 19:44
"Един тип тук припадна миналия месец и аз с всички я си рибешки ъ(A)къл се бях засилила да го съжалявам и да му съчувствам горко."

Благодари ми за поправката!
цитирай
4. анонимен - Акъл се пише, а не ъкъл
28.09.2008 19:45
Акъл се пише, а не ъкъл
цитирай
5. hri38 - Здравей,
28.09.2008 19:48
Частта за телефона няма да я коментирам, защото това си е в реда на нещата...Бих искал да кажа нещо във връзка със забавленията и удоволствията в живота. Изглежда, че българина се оплаква от всичко, за да не му завидят околните за нещо (поне аз така си го обяснявам). А що се отнася до въпроса по-общо, моето мнение е, че смисъла на живота е да се преживяват удоволствия от всякакъв вид - телесни и умствени (изключвам наркотиците и другите зависимости, защото ако в началото ги вземаш за да изпиташ някакво удоволствие, след това ги вземаш за да не ти стане гадно)
А по въпроса за насилието - някои хора наистина не разбират от друго...
цитирай
6. sunflower - анонимен 1 и 2
28.09.2008 19:53
тролска ви работа
цитирай
7. sunflower - анонимен 3 и 4
28.09.2008 19:54
Благодаря за поправката! :)
цитирай
8. sunflower - @hri38
28.09.2008 19:58
Да не му завидят околните е обяснение, което никога не ми беше идвало наум, но ... действително е възможно ... макар и малко средновековно, но ние и в средновековна държава си живеем. :)
Може пък някой ден да се научим да изпитваме удоволствие от живота, вместо да умираме да го вгорчаваме на себе си и на другите :)
цитирай
9. анонимен - хехехехех
28.09.2008 21:07
Сладко същество си ти ;)
цитирай
10. анонимен - Ако 1 и 2 са тролове
28.09.2008 21:19
аз съм самодива! :-D
цитирай
11. viki11 - Да, трябва да се научи само да се п...
29.09.2008 03:25
Да, трябва да се научи само да се прибира. Да не те занивама излишно.
цитирай
12. sowhat - сън
29.09.2008 08:49
затова са измислени картите с предплатените минути . м-тел имат програма с до 150 безплатни на прима. така че зареждаш и една прима на девойката и като свърши ти почваш да звъниш.

колкото до съпричастието и мерзостта,...абе ще се научиш.
:)
цитирай
13. errorreport - Споко -
29.09.2008 09:05
това с телефона е само първите дни. Детето се радва, че си има телефон и се забавлява да си го използва - не че иска непременно нещо да ти каже. Ще свикне и ще започне да ти се обажда само когато се налага. :)
цитирай
14. анонимен - хаха сънфлауър
29.09.2008 09:26
използвай внимателно думата трол :)
цитирай
15. sunflower - ахъммммм ...
29.09.2008 19:37
добре! :)))
цитирай
16. danielle - :)
03.10.2008 00:21
Телефонна катастрофа е да си вдигаш телефона по всяко време за глупости... а за безплатните минути... ние се в група и всеки има по 600 безплатни минути към телефоните в групата. Не смогваме да ги изговорим, но и не държим...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611311
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930