Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 12:01 - Вещерски занимания
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 04.07.2008 15:32


Вълшебният Стрелец говори днес

и даже леко се усмихва,

Дебелото момче е весело –

намерило си е приятелка във нета,

Малкият е изгорял до кокал,

но стоически понася болката,

аз пия от младежката енергия

... съвсем по вещерски.

 

Рецептата за вечна младост проста е:

да говориш само със деца;

не докосвай възрастните;

не си измисляй ядове;

животът е просто игра

и най-добрите партньори

победителите

получават.



***

 

Ей такива ми ги ражда в главата в опит да преразкажа мойта си реалност.

Тази седмица беше симпатична и аз наистина пих много младежка енергия. Още уикенда го изкарах на детския басей, а после все така се случваше, че бях в младежки компании – млади металчета или колегите.

Басейна всъщност не е детски, но почти само деца го посещават и е много приятно да гледаш изпод чадъра веселите им викове и плясъци.

Руските пилоти не ми харесват нещо напоследък и с удоволствие сменям компанията им с металистчетата. И без друго последните ходят в една кръчма дето музиката е точно каквато трябва, а близоста до центъра позволява да ходя с детето. Тя кара ролери, а аз пия по едно, две.

Все се каня да чета, но не остава време. Дано на морето да имам повече, защото онази книга за архетиповете на Юнг държа да я прочета. Зачетох и последната на Орхан Памук преди няколко седмици, но въпреки многообещаващото начало чувствам, че може никога да не стигна до края. Този тип хем ми харесва много на моменти, хем после имам чувството, че тръгва да разводява и не ми остават нерви да го чета. Е, признавам, че има свежи идеи и пише хубаво, но мрачните оттенъци ме дразнят леко.

Най-важното е, че няма автор, който да ми пасва напълно и това може да е причината да искам да пиша аз.

Което ме подсеща, за още една интересна реклама, която видях. Тази реклама, както и всички от предишния ми пост са от сайта: http://www.coloribus.com/


image



И да не забравяме, че днес е петък.

Have fun!!! :)

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luben - Аз имам
04.07.2008 14:43
такива автори :) и пак искам да пиша (ала в последните години ме мързи ... но това си е от годинките ;) )
цитирай
2. sunflower - годинките не пречат ... много
04.07.2008 15:08
"мързелът е ключ даден ни от Бога",
но внимавай само да не станеш възрастен :)))
цитирай
3. luben - Опитвам се,
04.07.2008 16:07
уж не съм, но ... да не се самозабравям ;)

и преди съм имал периоди на мързел. струва ми се, че си е въпрос на приливи и отливи.

Обаче това за мързела - ще го запомня :) 10х !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610834
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930