Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2008 07:49 - Аз, вълка и той, танцуващия по света
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2047 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2008 08:10


Недоспала, изгоряла, крива на половината свят … да, точно онази половина, също така крива на мен си, че оставих и детето да изгори и че казах на когото трябваше, .... или не трябваше ... не знам, но в прав текст казах, че мразя любовта и това е, после се осъзнах наистина какъв егоистичен звяр съм, сетих се за нещо, което написах на шега преди няколко дни:

 

Природата ми е

нежно-вълча.

Не обичам

народа да тъпча,

въпреки че се храня с него.

Взимам колкото да живея

и го оставям

да възстанови бройката.

Не се смея.

Всеки си носи кръста.

Моят е нежно-вълчи

с отсянка

на източно-червено.

 

и накрая мислех, че този ден ще тръгне ужасно, но нещо, което видях в нета определено ме разсъни и ме развесели. Дано развесели още някой в тази понеделнишка утрин на последния ден на месец юни, лето Господне 2008-о.

 

А кой е Мат може да видите тук.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - браво на
30.06.2008 09:32
пича! наистина прекрасно утро.:))
цитирай
2. sunflower - в предпървоюлското утро
30.06.2008 09:45
ми замирисва на море ... и малко на изгорено от раменете ми :))))
цитирай
3. buboleche - на мен ми
30.06.2008 09:48
мирише, че моето първо либе (без сексуална консумация, седми клас) има днес РД и трябва да го поздравя, защото казах на жена му (която ми е приятелка), че старата любов ръжда не хваща, да я дразня само. ;):))))
цитирай
4. sunflower - хаха ...
30.06.2008 10:04
а на мен ми мирише и на старост-нерадост с елементи на заплес и склероза, защото вчера забравих, че мама има имен ден /добре, че ме подсетиха/, щях да забравя, че детето е на парти днес, а преди няколко дни 10 минути мислих, за да се сетя как се казваше един съученик в основното, в който поне 3 години (от 1-ви до 3-ти клас) бях безнадеждно влюбена :)))) ужас!!! :)
цитирай
5. henzelski - Вълча седмица
30.06.2008 11:16
ще е тази, Sunflower! Гледам тебе, гледам Valsodar и Танцуващият с вълци...;))) Ауууууууу! ;)))
цитирай
6. sunflower - о, не се знае
30.06.2008 11:54
днес - вълк, утре може да съм си пак цвете :)
цитирай
7. анонимен - От Пролетта
30.06.2008 14:00
Да, има хора, които създават само положителни емоции на околните, но за най-близките не успяват.
Има и по-лоши случаи от твоя. Моят съпруг цял ден вчера прави ремонт на една къща, а като се върна, вместо да си пие ракията и да гледа финала на европейското му се наложи да ме придружава до спешното да ми вазят кърлеж, с който се сдобих, до като егоистично се разхождах сама в
планината за да бера билки. Как ти се струва ?
Като добавя и това, че създадох един куп положителни емоции на непознати и познати хора, които срещнах по пътя си с консултации по здравни теми, свързани с билките мога да кажа, че си бях един Мат в друга координатна система, който обаче не можа да зарадва половинката си.
Ти пък си изкарала лошото настроение на половинката си, е стават и такива неща, гледай само да е по-рядко, вземи че го компенсирай днес
по друг начин.
цитирай
8. sunflower - има такова нещо
30.06.2008 20:19
забелязала съм по едни колеги. единият е страхотен във фирмата, но ми се вижда малко деспот вкъщи, другият стои много твърдо във фирмата, но вкъщи е всеотдаен ... струва ми се.
за мен самата ми е трудно да съдя отстрани ... май вкъщи съм по-лоша наистина. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612730
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930