Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2008 22:02 - Кошмарен ден
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1244 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2008 07:39


Днес трябваше да е хубав ден. Не, че щях да ходя да посрещам слънцето с голо хоро, но поне нощта можеше да не е толкова тегава.

Едва се отлепих от леглото, а после Малкия ме настигна с джипа, и двамата с ужас забелязахме на термометъра на фирмата зловещите 21 градуса. Той каза, че вчера се е поливал с бутилки вода докато е работел, но аз няма как да приложа идеята. Едно, че може да си полея и клавиатурата, друго, че мократа ми фланелка ….

За капак на вдигащите се температури ми дойде един обучаващ и усилията да си държа очите отворени между почивките за кафе и обяда ме смазаха повече и от жегата.

Прибрах се с една единствена идея да спя, да спя и да спя и се мъчих да заспя, да заспя, да заспя, но се вдигнах в 18 часа само леко отпочинала …. Е, може и да съм спала, пък да не съм забелязала.

Минах през кръчмата с идеята този път да пия само една малка бира, защото вчерашните три джина наистина ми дойдоха много. Обаче бях много крива, ама много.

Светът беше прихванал някакви сиво-кафяви краски, въздухът режеше като с бръснарски ножчета, а жегата изпичаше течащата кръв и миризмата на изгоряло се смесваше с тази на заешките изпражнения от съседната къща. Думите прелитаха около мен като стрели и се забиваха по кожата ми, после се превръщаха в малки червейчета, които ме ядяха отвътре и ми отваряха очите за червейчетата на другите, които или ги ядяха като мен или спяха от нещо, за което бих дала едната си ръка да знам какво е, но съм убедена, че собствениците им са намерили решението, ей така, без да знаят. Освен, ако не е алкохол.

Лошият и Лигльото ми правиха компания на мрачните мисли и на моменти бяха на път да ги разсеят, защото единия е много лош и понякога ми действа успокояващо с праволинейния си ръбест характер, а на другия всичко му е купон и е способен да заразява … освен когато откровено не дразни.

С наближаването на залеза нещо взе да ми разминава, хем не правих кой знае какъв автотренинг. Понякога, човек трябва само да стиска зъби и да чака да му мине. И утре може да е крив ден, но вдругиден все ще светне някоя лампичка на хоризонта. …. Освен, ако не е влака.

В такива дни разбирам много добре лудите, алкохолиците и дзен-будистите. Баси колко гаден може да изглежда този свят, що да му стоим нормални  и трезви? Или пък, що да не хванем влака за нирвана и да не ни бърка нищо?

Е, всяко кофти нещо си има край и аз само след няколко минути ще сложа точката на този ден върху възглавницата. :)

 

Лека нощ на всички! И да сънувате кошмари, за да ви е кеф като се събудите! :)))))




Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brumbrumm - лека нощ и на теб!
24.06.2008 23:08
и утре ти пожелавам един по-усмихнат, по-хладен и по-приятен ден!

Поздрави
гуш гуш :) :)
цитирай
2. sunflower - Мерси, brumbrumm!
25.06.2008 07:40
началото на деня е сравнително добро, но да видим какъв ще е края :)

Дано ти имаш хубав ден! :)*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613597
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930