Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2008 09:23 - Гад
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3017 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Голяма съм гад. И то естествена такава. Сигурно някъде дълбоко вътре в себе си винаги съм го знаела и затова все се опитвам да съм благородна и добра, но .... нещо не ми се получава. И по-добре. Повечето от тези, които цял живот са се мъчили да са добри като гледам не са надкарали особено. Да не кажа, че на края на живота си се мъчат обилно, защото никой не оценява в крайна сметка доброто, което си му направил – отдавна е свикнал да го приема за даденост и си прави каквото си иска.

Затова ще я карам така, както си знам и толкова егоистично, колкото ми идва отвътре. А най-важното е да е достатъчно осъзнато.

Единственият проблем, който имам е дали да си доверявам осъзнатостта на някой. Тя все пак си е моя осъзнатост и никой няма да има същата. Още повече пък като не ме питат - защо да доверявам каквото и да било. Е, има неща, за които е 100 пъти по-добре, че не ме питат, защото отговорите на никой няма да харесат. Защото съм гад.

Но поне не лъжа откровено никой.

Като се промъквам в джунглата от илюзии на този свят, често заблуждавам себе си и от там други хора, но това пък са рисковете на професията човек.

Чувствам, че през тези месеци ще има едно пролетно почистване на илюзии.

Отбелязах едни много неочаквани и странни реакции от близки на сърцето ми хора, които налагат преоценяване на ситуациите и пренареждане на приоритетите. Биха могли да наложат и едно доста по-благородно държане от моя страна, но както стана ясно, аз съм гад и никой не може да ме накара да се държа благородно. Някои човешки категории не ме впечатяват никак. Бога в мен им се изсмива и отлита нагоре.

Напоследък май се мъчих да съм човек, но .... и това не ми се отдава особено. Виждам се сега как изглеждам като хладна змия в съзнанието на някой, но .... змията е част от същността ми и сигурно съм с една крачка напред пред много жени като го осъзнавам това :)

Айде стига философстване засега, че ме чака малко работа. :)

 


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - сънфлауър
29.04.2008 09:27
що никога не цитираш, конкретни случки, които са ти се случили. Ще е по-интерсно според мен.
цитирай
2. sunflower - Мислиш ли? :)
29.04.2008 09:44
Вероятно ще е по-интересно за читателите, да. Но според мен случките, които се случват на човек погледнато повърхностно са все едни и същи. Нищо ново няма под слънцето и това, което преживявам аз като фактология са го преживявали хиляди хора преди мен и ще го преживяват след мен. Така че какво ще му е интересното да разкажа някоя тривиална случка от ежедневието или някоя дълбока криза в отношенията ми с някой?
Това, което ме интересува мен е есенцията от преживяното, мислите, които ми минават, уроците, които научавам по време на пътуването ми към себе си и затова си и пиша за нещата, които ме интересуват мен. :)
цитирай
3. анонимен - бля
29.04.2008 10:06
http://img28.picoodle.com/img/img28/4/4/28/f_DSC03058m_1d9df05.jpg
цитирай
4. luben - Мога да ти
29.04.2008 10:09
услужа с някоя метла или препарат.

Хубавото е, че след прочистване идват нови илюзии/мечти. Иначе ... сигурно умираме. Не знам точно, поне при мен е така - идват едни, виждам какво са,що са, ако се наложи - чистя и ... на тяхно място пръкват нови :)))
цитирай
5. hristam - Ами нормално -
29.04.2008 10:15
всеки има по една гадинка в себе си.
И просто няма как да не надзърне отвреме навреме, когато някой/нещо я предизвика!
Все пак - хора сме... :))))))
Поздрав! :)))
цитирай
6. starsailor - Егоизма шъ' спаси света. Ако не го ...
29.04.2008 12:40
Егоизма шъ' спаси света.Ако не го спаси шъ' спаси поне мен:)
цитирай
7. анонимен - sunflower
29.04.2008 14:57
Споко , не си само ти в тия напъни да се превъзмогваш.)) Който ги няма е червен.))) След подобни принизявания се излита два пъти по- бързо нагоре, нали знаеш?
Дай газ, просто))
цитирай
8. анонимен - Здрасти Слънце!!!
29.04.2008 18:55
Да си гад определено е за предпочитане,пред това да си добричък и да се гаднярят с тебе всякакви транзитиращи през живота ти...
Аз поне на благородството съм на път да му сложа кръст...титлите днес не важат,не са разменна монета,кому е дотрябвала някаква княгиня,дето работи,готви и прочие...обещавам другия път да се родя поне принцеса,ако не-нека съм палача...
Прегръщам теб и русокоска,тоя живот е на път да ми вземе здравето,чудя се,дали въобще си струва усилията...
цитирай
9. buratino - И кой ти каза, че си гад!:)
29.04.2008 21:56
И кой ти каза, че си гад!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5614247
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930