Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2008 15:00 - Тривиално
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 1 Гласове:
0



Вчера беше ужасно тежък ден. Чудех се по някое време дали да не си огледам внимателно китките за някоя стигма - да не би да съм станала изведнъж толкова невъзможно религиозна, пък да не съм забелязала.

Обяснението, разбира се, можеше да е и далеч по-тривиално. Неща от сорта, че във четвъртък празнувахме рождения ден на един приятел и аз леко попрекалих, та вкъщи вдигах скандали, за които още леко ме гризе съвестта или пък факта, че сутринта трябваше да почистваме района около офиса, а аз не бях пипвала физическа работа, различна от домакинстване сигурно от години.

Днешният ден е само малко по-лек, ако на чистенето цяла сутрин може да му се каже леко. За почивка - пазаруване.

Сядането пред компа сега е една малка награда, която съм си заслужила.

Също и похапването на гръцки гумени бонбонки.

Миналата седмица по това време вече бяхме в Кавала. След като не бях стъпвала в Гърция през целия си живот, за 7 дни направих два бързи рейда и сега съм видяла цели четири града.

Този път минахме границата при Гоце Делчев и ми беше пак много интересно, защото природата от тази страна е съвършено различна. Нямаше и тетки настървени за пазаруване, а само колеги, така че и самото пътуване беше удоволствие. Особено след като пътувам винаги с колегата със сходен музикален вкус, който за втора година ме дразнеше неимоверно носейки тениска на Мерилиън.

Да, обаче от вчера и аз си имам тениска на Мерилиън, плюс две на Дрийм Тиътър. От сега предвкусвам удоволствието като се извея във вторник в офиса с тениска като неговата. А той ще е с костюм вероятно, защото официално е на работа, а аз официално съм в отпуск, но имам някои дела за довършване.

Очертава се една дълга почивка, а времето лошо, така че се чудя какви да ги извършвам. За тази вечер е решено да се ходи на църква. Не съм ходила от години. Отначало се оправдавах с детето, но и наистина е една много голяма блъсканица, която не знам дали искам да издържам.

Е, поне ще видя половината град, а това удоволствие си заслужава, защото живея и работя доста изолирано и изобщо не знам какво става по града. Не, че нещо става, де .... ама може да видя някоя позабравена физиономия и да се почудя защо съм я забравила.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - anonimen
26.04.2008 17:24
ti nali skoro beshe v otpuska
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615666
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930