Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 12:25 - Огледални обедни размисли за .... любовта :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2316 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има нещо, което съм си забила със златни пирони в главата и се старая никога да не забравям. Хората, които общуват с мен, най-често не виждат мен самата, а виждат само нещата, които са им познати и особено недостатъците, които имат те самите и които ги разяждат подсъзнателно отвътре. Колкото по-голям недостатък имат те самите, толкова по-огромен им се вижда изразен /а всъщност отразен/ у мен. И наистина не говоря за неща, които се случват на съзнателно ниво. На съзнателно ниво същият този недостатък може да бъде представен пред мен за най-голямото качество на света ..... защото така им казва разума. Сърцето обаче, най-вероятно им казва друго, което отива директно в подсъзнанието и подсъзнанието го разпознава  .... в мен. 

Така че, човек трябва много да внимава какво впечатление му правят другите, за да може да си направи съответните изводи за себе си. Затова, ако някой се чувства напълно комфортно ..... /е, напълно е силно казано, защото има тъпаци, които няма как да не те нервират с някои свои действия, но нека нервирането да е заради действия, а не заради имагинерни черти на характера/ ... с хората наоколо, това би трябвало да означава, че този човек е в мир със себе си и няма твърде много скрити подводни камъни в подсъзнанието му.

Човекът пък, който е в мир със себе си, би трябвало да вижда много повече истини за другия, защото подсъзнанието не му играе номера, за да вижда отразени само собствените му недостатъци. Затова аз бих искала да комуникирам с такъв човек, защото само такъв човек ще ме разбира толкова истински, колкото е възможно. И не се плаша да съм ....”разбрана”, защото не съм нещо статично, което не се променя никога. Няма опасност да „разбереш” водата в реката. Можеш да разбереш някои неща само за водата в чашата .... дето ще хване тиня по някое време. :)

А хората, които не виждат колко много обич има в този свят, ме плашат. Защото това може да означава само, че любовта в техните сърца не е достатъчна .... или е просто егоистична и свита на мъничко геврече.

Ще видиш любовта в света само когато се отвориш напълно .... и започнеш да раздаваш своята любов. Който сее омраза, жъне омраза, който сее любов, жъне любов. Най-малкото, защото засяването на любовта е такъв акт на любов, който дава повече на теб самия, отколкото ... на почвата .... тъй да се каже ..... и даже не се интересуваш много какво ще се роди .... :)

 



Тагове:   огледални,   обедни,


Гласувай:
0



1. анонимен - Само един въпрос
20.03.2008 12:36
Защо модераторите толкова ти харесват тъпотиите?
цитирай
2. krasi2g - @анонимен
20.03.2008 12:48
Може би защото не са точно "тъпотии". Наричат се "разсъждения". Опитай и ти. Ако много боли - откажи се.
цитирай
3. luben - така е ...
20.03.2008 12:56
но да не забравяме, че от един момент нататък любовта не може да остане на абстрактно ниво. А и да добавя, че след определен период ... ако не се роди нещо, просто любовта се опитва да поникне някъде другаде (т.е. има "интерес' какво ще роди)
цитирай
4. nikkito - :)
20.03.2008 13:03
много ми хареса! "Да се отвориш напълно" - за това трябва да си много смел:)
евала
цитирай
5. sunflower - @анонимен
20.03.2008 13:06
ако виждаш по-горе "тъпотии", защо не се замислиш какъв си ти ... по логиката на това, което би трябвало да си прочел ... думичката я има и в заглавието даже :)
цитирай
6. sunflower - @luben
20.03.2008 13:08
така е ... ако не се роди нищо, човек отива да пробва друга почва :)))
цитирай
7. nikkito - do sunflower
20.03.2008 13:12
Хей, не с връзвай на негативите на хората, или може би ти си толкова над нещата, че се опитваш да им отвориш съзнанието, кофти само ако там няма никой:).
Те тези неща не се научават, или ги имаш в себе си или не.
Ех как им завиждам на такива малко искащи,хаха
Успех ти пожелавам и се радвам, че има все още такива хора като теб:)
take care
цитирай
8. sunflower - @nikkito
20.03.2008 13:20
не се връзвам, не се притеснявай. съвсем хладнокръвно изказване си направих, защото така ми беше кеф в момента, понякога наистина предпочитам да не отговарям изобщо. :)

но, действително, човек или го има в себе си, или не. затова не се опитвам по принцип да давам акъл, но ... понякога се изпускам :))))
цитирай
9. анонимен - огледалце
20.03.2008 14:02
огледалце от стената
коя е най-красива на земята...
равноденствени прозрачности си ловила.
прегръдкиии...слънчо-гледски!!!!!
цитирай
10. sunflower - Боже, чак сега разбрах приказката!!!
20.03.2008 14:25
Ами образа на Снежанка се е появил в огледалото в момента, в който мащехата сама е започнала подсъзнателно да усеща (или подозира само), че тя е по-красива от нея :))))) и огледалото е отразило само нейните мисли :)))))
цитирай
11. marcusjunius - Верни неща, според мен. Поздрави.
20.03.2008 14:43
Верни неща, според мен. Поздрави.
цитирай
12. lubima - мисля че си права!
20.03.2008 15:02
мисля че си права!
цитирай
13. анонимен - мдам,
20.03.2008 15:07
а знаеш че и вселената така прави...
а което е горе ,то е долу,и каквото долу-такова и горе..тра-ла-ла...
получава се,нали...
мисълта е мускула на вселената,тя движи...
цитирай
14. sunflower - Благодаря, marcusjunius, lubima! :)))
20.03.2008 16:17
Aurora, уж знам, ама понякога забравям.
Оказва се, че най-простите неща, човек най-трудно разбира и запаметява. Приказката за Снежанка я знаем от деца, за пръв път като тийнеджърка ми мина мисълта, че ако аз се усмихвам на света и той ще ми се усмихне обратно, а сега 20 години по-късно преоткривам същата стара истина, разкрита ни и от херметиците. :)

Трябва да напрупам още мисли-мускули май :))))
цитирай
15. анонимен - тц..
20.03.2008 17:06
не става с трупане,а с правилно използване прилагане на подходящите мускули...ъхъм...
цитирай
16. sunflower - така е ...
20.03.2008 19:46
има много умни хора, които са ... много глупави :))))
цитирай
17. gahan11 - Има някои неща, които много ми ха...
20.03.2008 23:35
Има някои неща, които много ми харесаха!Истини.Мисля,че любовта е нещо много по-просто,от това което описваме.Не е нужно да задълбаваме,трябва да я изживяваме,без да му мислим много.От много мислене глава боли.Многото размисли по-скоро убиват любовта, от колкото да я развихрят
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609886
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930