Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 06:33 - Колекция от карти Таро
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8949 Коментари: 7 Гласове:
0



В навечерието на пролетното равноденствие си направих едно гледане на карти Таро с чисто новата колода на Уейт, която си бях закупила съвсем наскоро и чаках да ми дойде подходящо настроение за ... такива занимания. Това е третата ми колода. Първата е на Златната Зора и си я харесвам много, но картите са твърде големи и малко трудно се държат в ръце. Също така тази колода се различава доста от класическата на Уейт, която ми се струва, че подсказва максимално значението на съответната карта с рисунките си. Втората колода я получих като продарък от един приятел в периода, в който бях най-силно запалена да изучавам Таро, но май никога не съм я ползвала, защото я смятам за твърде ... средновековна и мрачна. Те е на Албрехт Дюрер. Ще остане заради колекционерската ми страст и заради любопитните рисунки.

Не знам всъщност дали ще имам чак колекция, но за новак като мен, 3 колоди си е добре и наистина се чудя какво толкова ме накара да си купя третата, при положение, че с месеци и месеци не се бях сещала да гледам или да чета за картите. Просто си припомних, че по някое време се бях зарекла да си купя колода на Уайт, надявайки се, че с нея ще ми е по-лесно да науча значенията на малките аркани и няма да е нужно да поглеждам тълкуването на всяка карта в книгата ... в една от книгите, че в момента имам две, едната от които доста неразбираема, а другата пък - на руски.   

И така, гледането на карти Таро от един скептик е много любопитна гледка, особено, ако някой може да вижда нещата отвътре.

Започвам с разбъркване на колодата и колкото и да се опитвам да си мисля за въпроса или ситуацията, за която ще гледам, циника в мен се подхилва под мустак и ми вика: „Гледаш ли се сега какво правиш, смешно невежо същество?”

Мистикът в мен обаче, си довършва бъркането в някакъв случайно избран момент, надявайки се, че някаква сила го спира на точното място, от което ще излязат точните карти.

След това, правя съответното нареждане, гледайки от руската книга. Избирам такива нареждания, които се правят с всички карти и не са прекалено големи, защото ме мързи да разделям големите от малките аркани или да разгръщам книгата по 100 пъти, за да изчета значението на твърде много карти.

Избирането на нареждането е случайно, разбъркването е случайно и ..... човек би предположил, че картите, които изваждам са напълно случайни. Да, може и да е така, но на мен досега почти не ми се е случвало да наредя някакви карти, които да нямат никаква връзка с въпроса ми или ситуацията. Гледала съм и на други хора и не знам доколко те разбраха посланията на картите, но аз винаги съм намирала логика в тях. Разбира се, всяка карта носи в себе си идея, която е универсална ... едва ли не и би могла да се приложи във всякакви ситуации, но .... на мен ми се струва, че всичко пасва много точно.

Ето, при снощното нареждане бях още по-скептична от обикновено и на пръв поглед видях, че има твърде много жезли, което ми намирисваше на не много добро разбъркаване на новата колода карти, но ..... въпреки това ... всяка една карта според мен си беше на мястото. Ситуацията, в която се намирам с известните ми предхождащи я събития и някои от евентуалните бъдещи събития беше описана прекрасно с 9 карти. Интересното е, че единственият аркан, който се падна беше 14 – Умереност, а аз съвсем неотдавна обяснявах на един приятел, че съм решила тази година да го давам много по-спокойно и ... умерено. Също така, ситуацията беше показана с един по-скоро неблагоприятен изход. Чудя се дали това е изхода при всички случаи или изхода, който се вижда от този момент от време, според обстоятелствата, които са налице сега ... мисля си ... или поне се надявам да е второто, и ако е така, това напълно съвпада със собствените ми преценки

Имаше и една карта, едното от значенията на която е доста кофти и съвпада с едни мои опасения .... сега няма да се плаша, но ... ако стане нещо ..... съм сигурна, че ще си я спомня.

Интересно, дали нямам някаква картина в съзнанието, която може да се наложи върху всякакви карти, които се появяват пред мен или картите наистина отбелязват някак сами важните елементи. Във всички случаи, съветите, които дават картите са много мъдри и човек не би загубил ако ги следва. Бих ли загубила, ако се опитам да съм малко по-умерена и спокойна?

А някои казват, че картите Таро са образ и холограма на Вселената - нейният поетичен образ, други, че правят връзката между съзнанието и подсъзнанието .... Не знам как е, но .... ако установя, че имам желание, някой ден да разбера, ще разбера. :)

Иначе, тази сутрин, се чувствам  ....  жива:

 

Hot like the sun
Wet like the rain
Green like the leaves
Life is a game
Stars in my head
Shine moon shine
Everything"s cool
And I feel fine

Can you touch
The root that feed us
Can you hear
The words that i say
Can you feel
The music move you
Can you feel alive today

Песента е на група Омния, казва се "Жив", а видеото е от фестивала Кастълфест в Холандия. На мен много ми се приходи :)))

А довечера ще забъркам една вещерска отвара:




Тагове:   колекция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - savsem priqtelski
20.03.2008 08:10
no i mnogo seriozno ot men-ne si igrai s taro kartite!Te naistina ne lajat,no v igra i nerazbirane mogat da sa lo6a 6ega!
цитирай
2. mmmmmmmmm - А бе ...
20.03.2008 12:00
ти къде се рееш?!
От пролетта ли е .... или нещо друго има....
То не бяха страховити разходки....горчилки....омагьосани кръгове....неделен алкохолизъм....
Гравитацията ли те изпусна?!:))))
Я се приземи и ела на работа!:)))
Поздравче:))
цитирай
3. tanque - ***
20.03.2008 21:25
чела съм някъде,че колодата трябва да ти е подарена от някой...
Моята е с рисунките по Дюрер:)
цитирай
4. libertybell - Карта Таро за деня
21.03.2008 17:42
http://www.beinsadouno.com/astro/tarot_card.php
цитирай
5. sunflower - тройка
21.03.2008 21:36
мечове :)
цитирай
6. libertybell - А моята:
22.03.2008 00:58
шестица жезли, каквото и да значи това?!
Преди време си купих книжка и карти Таро, но все нямам време да се задълбоча:)
цитирай
7. bizcocho - v jivota si ot taro knigite sam pro4ela tuk tame samo ot liubopitstvo
22.03.2008 01:15
Troika me4ove-nezavisimo ot jelanieto kraq na ne6to e neizbejen,razdqlata e kategori4no zavinagi.
6 jezli-vazmojnost za treumfira6t uspeh.pobeda,koqto bi mogla da ima6.
..............
spored knigite kak e-neznam:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5606592
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930