Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2008 06:43 - За плоските, дълбоките и ... краченето
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1581 Коментари: 3 Гласове:
0



Има дни, в които едвам се влача. Краката ми са като потънали в кал и на всяка крачка ми се ще да заплача. Тогава мълча. Пазя силите си за пътя.

А има дни, в които съм лека. Тогава пристъпям на пръсти и пея. Вътрешно пея, защото на глас е опасно. Тогава е ясно. Във веселият ми танц пеперуден всеки иска да се включи и да е ..... буден.

Нека изглеждам повърхностна, крехка и мека! Нека съм глупава, нека да стигна опасно далеко! Нека да падна, ако е нужно!

Въпросът е, да съм и едното, и другото. Да съм всичко, което мога. Да вървя напред и нагоре, напред и нагоре .... докъдето ... доколкото ...

Има хора дълбоки и хора плоски, казва Мережковски*. Аз искам да съм и дълбока, и плоска.

Само едното е скучно. Цял живот потънал? Ужас! А цял живот плосък? Брррррр .....

Играя си с думички. Интерпретирам. Започвам, не свършвам. Тълкувам. Смисъл намирам. Крия. Показвам. Лаская. Наказвам. Играя си с огъня. Бъркам. Поправям. Забравям.

По-добре с думички, отколкото с хора, дори да са плоски.

По-добре да съм аз, отколкото нечии чужди идеи да вложа.

По-добре алтруиста у мен, а не егоиста.

По-добре с теб, но и със мен си съм смела. На път съм поела .... крачка, след крачка. Има дни, в които едвам се влача ....

 


* В статията си “Болшевизмът и човечеството” Мережковски пише за противопоставянето между дълбоките и плоските и казва, че „плоските водят борба срещу дълбоките, за да ги изтребят или да ги направят подобни на себе си”




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. self - ух...
29.02.2008 15:55
ух, много яко и леко. Много ми хареса:)
цитирай
2. sunflower - Благодаря, self!
01.03.2008 09:19
и аз си го харесах това. дано се повтори настроението, в което се случи да го напиша, за да се получи пак нещо такова :)))
цитирай
3. luben - Така си е - има такива дни
02.03.2008 11:35
както има и други - някой път искаме да няма дни на влачене, но пък може би тогава почиваме и събираме сили за лекотата.

Лекотата да бъдеш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613729
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930