Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 09:36 - Бомба
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2559 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Току-що пуснах бомбата.

Служебно имам предвид. Прелетях през офиса на секретарката и оставих бомбата във форма на факс от 5 страници и сега ще си седя кротко на бюрото и ще чакам ефекта.

По принцип съм изключително миролюбив човек, но така много трудно се оцелява в днешни условия. Уча се да съм по-войствена и безкомпромисна.

Уча се да правя малки революции.

Знам, че ще има жертви, но такава е войната на територията на материята.

През последните месеци се подковах много добре теоретично по тези въпроси и сега трябва да видя какво ще осъществя на практика. Колко малки революции ще съумея да извърша и колко жертви да преглътна.

В крайна сметка важното е аз да не съм жертвата. Трябва да се погрижа за себе си.

Но да не се отплесвам ...

За бомбата говорех .... представям си как след малко ще падне и взрива, който ще предизвика и обажданията, които ще последват ..... И странно защо, не изпитвам угризения. И без друго далеч не може да се каже, че имам висок морал, а с времето май ставам все по-лоша .... по общите понятия. Слава Богу, че не ми пука за тях ....

Този, който следва чуждите правила е само инструмент в нечии ръце. Истинският човек си създава сам правилата .... Върху това трябва да се съсредоточа ...

 





Тагове:   бомба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - обичам такива бомби:)
30.01.2008 09:51
пожелавам ти по-голям взрив за да се насладиш на изумителна гледка. и естествено с възможно най-малко поражения за теб ;)
цитирай
2. rumi4ka - Съвсем точно
30.01.2008 09:57
Най-добре се чувствам, когато не изневерявам на собствените си правила и принципи. Вътрешният мир е голямо нещо!
цитирай
3. анонимен - Има една унгарска поговорка:
30.01.2008 10:22
Най-голямата радост е злорадството :-)
цитирай
4. анонимен - Да хубаво е да пускаш бомби и да се ...
30.01.2008 11:45
Да хубаво е да пускаш бомби и да се кефиш на тяхната експлозия, но бъди внимателна да не те засегне и теб случайно!!!!!
цитирай
5. sunflower - е, никъде не съм казала, че се кефя
30.01.2008 12:04
просто чакам да видя какво ще стане. а мен ще ме засегне при всички случаи, ама аз съм свикнала :)
цитирай
6. drona - чакаме
30.01.2008 13:32
продължение
цитирай
7. viovioi - браво!!
30.01.2008 16:57
И аз се учих да съм по войствена, и виж станах войвойвой..А Джингиби днес ми направи забележка, че войствена се пише с едно Н някъде по средата. Дали не е прав????
цитирай
8. rumyrayk - на мен 30ти януари
31.01.2008 01:00
ми бе много специален ден -
хем тежък, хем лек, хем щастлив, хем напрегнат,
и изобщо `ХЕМ`...два повода за празнуване, един повод за размисли...обаче нямах сили и време да го опиша...

радвам ти се :)
(на твоите малки революции)

п.п. с две думи - взех си последния изпит!))
хип хип ура!!
цитирай
9. sunflower - до тук резултата е:
31.01.2008 10:18
мълчат и изпълняват.
не мога да повярвам!
... освен ако тихо и тайно не готвят някакво отмъщение :)
ще видим, може да е още твърде рано да се говори :)
/а аз трябва да си помисля дали и за някои други неща взривовете не са само в главата ми ... може да имам по-силно влияние, отколкото предполагам... хм/
цитирай
10. zoorry - АУУУУУУ!
31.01.2008 11:41
Какъв елегантен, нищо-незначещ, красиво-облечен нонсенс. ПОЗДРАВЛЕНИЯ!
Кралят е гол, но поне имаме свобода на себе-нищо-изразяването :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610852
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930