Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 17:09 - Монолог на "Обесеният"
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1596 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2008 10:01


Вися си надолу с главата от дървото. Вързани са ми и ръцете,  и краката и преди известно време много роптаех заради това.

Голяма мъка беше.

Опитах се да се боря и разбира се, се оплетох още повече и главата ме заболя от притока на кръв.

После се отказах.

Не, че ми дойде акъл, а просто нямаше какво друго да направя. Обаче се оказа, че точно това е трябвало да направя – да се откажа.

Да не би за пръв път да получавам това, което най-много съм искала, след като вече съм се отказала от него?

Не казвам, че в момента съм получила това, което искам. Не съм. Но още не мога да се сетя как точно да се откажа от него, та да го получа най-накрая. Защото, то теорията едно, ама практиката е съвсем друго.

Един Господ знае какво точно чувство трябва да се зароди в изстрадалата ми душица, за да бъде счетено за истинско отказване ... след което .... сещате се.

Това бил урока на картата „Обесеният” – да се научим да контролираме, чрез отказване; да побеждаваме като се предаваме. Егати урока!

Трябвало да жертваме всичко, за да сме победители, трябвало да се движим напред като стоим на едно място.

„Обесеният” показвал, че най-добрият подход не винаги е най-очевидното решение на проблема.

Ами хубаво, ще чакам, когато най-много ми се иска да действам, ще се жертвам, когато искам да стане по моя начин,  ...  пък да видим.

Единственият въпрос, който стои в момента е, дали като вися надолу с главата бих могла да ударя едно питие? А като ударя едно, дали няма да има ефекта на две, след като алкохола няма да може да се разходи ефективно по тялото, а ще се задържи най-вероятно в главата?

И това ще видим ... след около половин час! :)

 

image

 



Тагове:   монолог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - какъв е урока
26.01.2008 09:14
и може ли да пиеш така ?:)
цитирай
2. sunflower - урока е разпъване на кръст, жертва и т.н. както съм казала горе
26.01.2008 10:00
а ако буквално съм в това положение, наистина много се съмнявам да можех да пия :)
цитирай
3. soho - След препиването ми вчера, като ...
27.01.2008 19:09
След препиването ми вчера, като прочетох за питието всичко ми е обърна :) Защото главата ми още не е в час, нищо че алкохола циркулираше в цялото ми тяло...
цитирай
4. анонимен - искаш ли като една лелка
28.01.2008 13:53
да ти дам един съвет:

не флиртувай с алкохола, момиче, той не те заслужава, повярвай ми, той не е най-добрият ти приятел.
Дори и не се усмихвам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610572
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930