Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 09:47 - Сънища, смърти и раждания
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4454 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2007 09:49


Сънувах един много странен сън, от който си спомням само откъс и чувството .... или по-точно липсата на чувство и тъй като сънуването при мен е събитие, си струва да се отбележи. Всъщност днес би трябвало да говоря за нещо напълно противоположно на това, което сънувах, но аз нали  обичам да си оригиналнича, ей сегичка ще подхвана темата с едно перверзно удоволствие ....

И така, сънувах, че една позната, която през последните години виждам изключително рядко, защото работи в чужбина, се е обесила. Аз я видях и в сърцето ми не трепна нищо. Нито се ужасих от противният и външен вид, нито от факта, че е мъртва и то обесена.

Като се събудих се ужасих от себе си, че не съм се ужасила.

Но сега се питам, човек изпитва ли чувства докато сънува? Толкова рядко сънувам, че съм тотална невежа в това отношение. А аз и в предишният сън, в който пък се биех с един човек с маска, пак не изпитвах чувства.

И все пак, помня, че като сънувах страшен сън като дете се плашех истински.

Въпросът, който стои сега е аз ли съм станала безчувствена или сънувам с някаква степен на осъзнатост (знам, че е сън) и затова не изпитвам емоции?

Ако трябва да бъда честна смъртта не предизвиква у мен друго чувство, освен някаква тържественост така или иначе. Отдавна се каня да пиша по тази тема и днес ще е денят:

Смъртта.

Като малка се страхувах от нея. Като млада девойка пак се страхувах. И се страхувах не толкова аз да не умра, а някой мой близък, който е важна част от света ми, да не умре.

Вследствие на този страх, не знам дали сама се сетих или някой ми подсказа, но съм си правила едни упражнения навремето ... а и сега понякога. Представям си, че съответният човек вече е мъртъв. Развивам в съзнанието си този сценарий със всички подробности, които мога да се сетя и всички последствия. Тъй като всичко е в главите ни, мисля че никак не е трудно човек да си представи и да се вживее в нещо такова. Случвало ми се е да плача, докато си го представям.

След това виждам, че живота продължава и аз продължавам ...

Всъщност никога, ама никога не съм имала усещането, че хората умират истински. Никога не съм вярвала, че аз ще умра истински. Когато открих идеята за прераждането всичко си дойде на мястото.

Днес съм дълбоко убедена, че сме временно в тези тела, с цел да напрупаме опит,  да увеличим осъзнаването си и да сътворим, каквото можем да сътворим като уникалните същества (искрици от Бога), които сме.

Някой може да реши, че четенето на неподходяща литература ми е промило мозъка, но аз твърдя, че само ми е помогнало да си припомня.

Дълбоко вътре в себе си ЗНАМ че смъртта е само една промяна, трансформация, превръщане на гъсеницата в пеперуда. Дълбоко вътре в себе си знам, че не съм от Земята. (хихи а наскоро четох, че някои души са живяли доста на други планети, преди да дойдат и да започнат да се въплъщават тук, докато имало и местни души, които са се прераждали само на земята). Дълбоко вътре в себе си  знам, че имам потенциал да творя и да обичам, който никога няма да го реализирам тук  ... тук мога да дам толкова малко на хората около мен. Не може това да е всичко.

Добре, де ... знам, че трябва да направя всичко възможно ...

Хм, като казах потенциал ... сега се замислям дали това не е причината толкова много хора да търсят любовта – защото усещат дълбоко вътре в себе си потенциал и нужда да дават, и дават, и дават .... а няма на кого ....

... дали не е това и причината някои от нас да пишат ....

А даването не освобождава ли място у нас, което да бъде запълнено с нещо ново? Не подпомага ли промяната и еволюцията ни?

Не знам могат ли да разберат мъжете колко е красиво да се „отдадеш”? Някои от тях си мислят, че се възползват от нас, жените, когато им се отдаваме. Горките, те! Никога няма да разберат какво удоволствие е да даваш.

А аз май имам проблеми с приемането, сега като се замислям. То не би ли трябвало да е балансирано даване и приемане? Май по-скоро се смущавам, когато някой ми дава ....... ще трябва да поработя върху това ... е, днес така или иначе ще се наложи да приемам ... поздравления и подаръци :))))))))

 



Тагове:   сънища,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Честит Рожден Ден
21.12.2007 09:49
Много здраве, и късмет ти пожелавам и ти подарявам много :):):):)
цитирай
2. anothercat - ооо, Слънчево-Огнена,
21.12.2007 09:55
дочакахме го най-сетне и твоя Рожден ден :-)))
Да си жива и здрава, да не ти секва импулса да обичаш, да раздаваш, да говориш и да пишеш... Дано да се научиш и да приемаш... и да се чувстваш добре и от това!
Много настроение, усмивки и цветя ти пожелавам днес :-) И не само днес...
тук има и подходящата аз случая песничка ;-)
http://anothercat.blog.bg/viewpost.php?id=137446
цитирай
3. sunflower - Благодаря, Ади!
21.12.2007 09:56
И ти да си жива и здрава и все така много да даваш на близките и приятелите!!! :)))
цитирай
4. anothercat - п.п.
21.12.2007 09:57
днес не е подходящият ден да си говорим за смъртта
цитирай
5. buboleche - утрепа ме с тоя пост!
21.12.2007 10:00
Чекови книжки приемаш ли ?:))))))))
цитирай
6. sunflower - Anothercat
21.12.2007 10:09
Благодаря много за поздрава! Клипчето е върха :)))
Не разбрах кой ден е бил твоят рожден ден, така че на патерица и аз ти пожелавам много здраве, късмет и щастливи мигове!

А дали не е подходящ ден да говорим за смъртта, може и да си права, но вече написах всичко това и няма да се връщам назад ... така или иначе вярвам, че смърт няма, има само вечна трансформация и еволюция на душите ни.
цитирай
7. sunflower - Хехе, Бубс, ако някой ми предложи това
21.12.2007 10:10
... без да иска нещо в замяна ... може след дълги колебания (по принцип ми е съвестно да приемам неща, които не съм заслужила някак) ... и да приема ... но не съм сигурна :))))
цитирай
8. buboleche - обективно погледнато е така, но
21.12.2007 10:12
днес празнуваме една друга трансформация и засега по-важна - тая, че си се родила . Жива и здрава да си , а пък смъртта ...никой не е подминала..:))
Целувки:)
:))))))))))))))))
цитирай
9. anothercat - Благодаря и аз, Слънчогледке! :-)
21.12.2007 10:24
мисля, че и на време си успяла да ме поздравиш по повода... но пък няма да връщам пожеланията, я! нали така? ;-)))
още веднъж Весел празник! :-)
цитирай
10. amrak - (:
21.12.2007 10:39
Честит ден ден ти пожелавам и всичко наоколо :) както никога не е било по-далеч от ръка разстояние плюс един пръст, за да се протегнеш :) пожелавам също така и мъжете да разберат, рано или късно.
Поздрави :)))
цитирай
11. mmmmmmmmm - Честит Рожден ден!:)
21.12.2007 11:04
Честит празник!
Бъди по-здрава!
По-усмихната!
По-творческа!
По-магнетична!
По-обичана!
По-харесвана!
По-желана!
Наздраве!:)))
Поста отново е много интресен,но празника ти е по-важен-няма да коментирам сега.
Слънчев и усмихнат ден!:)))
цитирай
12. temenuga - Честито и от мен!
21.12.2007 11:05
Ти си от душите, които познават в детайли лабиринтите на собствената си същност, както и неизбродимите тайнства във Вселенските пътеки, водещи ногоре, ногоре, отвъд понятията, които сме свикнали да рамкират живота ни...
Бъди знаеща, умееща да чувства, интернализираща и излъчваща обич, душа!
Ти знаеш как!!!:)
Наздраве!
цитирай
13. cookies - Честит рожден ден, sunflower!
21.12.2007 11:54
Много хубави мигове, усмивки, любов и положителни постове!
цитирай
14. sunflower - Благодаря ...
21.12.2007 12:06
amrak, mmmmmmmmm, temenuga, cookies!

Да сте живи и здрави и много осъзнати и вие!
цитирай
15. bambola - Честит Рожден Ден !!
21.12.2007 12:27
:)
цитирай
16. sunflower - Благодаря и на датата, Бам!
21.12.2007 12:41
Прегръщам те! :)* :)))
цитирай
17. bamby13 - Честит Рожден Ден, sunny
21.12.2007 13:06
:-*
цитирай
18. lion1234 - Честито!
21.12.2007 13:44
Интересна дата е 21.12, нещо като кръговрат. Желая
ти радост и веселие в житейския кръговрат!
цитирай
19. sunflower - Благодаря, Бамби! :)*
21.12.2007 15:32
Интересна е, наистина Lion!
Благодаря! :)))
цитирай
20. анонимен - ...
21.12.2007 16:39
chestit rojden den...
:))))
цитирай
21. sunflower - Благодаря!
21.12.2007 17:16
чудех се дали ще наминеш днес. :)
цитирай
22. анонимен - ...
21.12.2007 21:02
da be , jiv sam oshte ... i tuk, niakade nablizo...




цитирай
23. lava - Честит рожден ден и от мен!
23.12.2007 14:03
От всичко в разумни граници и от всичко хубаво в неограничени количества. За да е интересен живота!
цитирай
24. sunflower - Благодаря, lava!!!
23.12.2007 18:03
Интересен живот и на теб ти желая! :)))
цитирай
25. nastq - весели празници! всему свое время-бих казала аз !
25.12.2007 01:00
здравей, преживях всичко,раждания, смърт, свадби- може да имам грешки правописни,нищо. 20 г. живях в русия, ще станат 20 г. в българия- аз съм жива, и се радвам на това!!!!
цитирай
26. estrella - С много
05.01.2008 08:42
голямо закъснение, Съни, честит рожден ден:) Няма нищо да коментирам, ние си знаем:Р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612953
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930