Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2007 06:49 - Странно
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1272 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2007 11:39


Странно е, когато някой, който обичаш, те обича. Плашещо и ти се иска да избягаш. За момента бягам наистина, но после непременно се връщам. Любовта ме привлича неустоимо. После не знам какво да направя, за да покажа, да потвърдя моите чувства. Сякаш стоя пред фин, прозрачен воал от най-леката коприна и не смея да го докосна с грубите си пръсти, защото мога да го скъсам и да му причиня болка. Скоро не съм използвала думата, но ... пак се чувствам ужасно недодялана. Материята, от която съм направена е твърде ... твърда и направо не е създадена за .... любов. Създадена е за други неща – за плътни удоволствия, за репродукция, за труд ..... любовта е от друг свят. За да стигна до нея и аз трябва да изтъка воал от тялото си. И само тогава мога с моя воал да докосна другия. Този воал може да е само квинтесенцията на най-хубавото у мен. Той е като маслото, което се получава при биенето на млякото, като амрита на индийците .... може би и те неслучайно използват този образ ... или аз неслучайно го използвам повлияна от тях .... Амрита - напитката на боговете, която дарява безсмъртие.

Въпроса, който стои на дневен ред е как става биенето .... как да извлека най-хубавото от себе си и да изтъка воала .....   Друг път си го представям като тънки пипалца, които порастват от областта на сърцето ми и се протягат плахо към другия ..... понякога поднасят само една дума, понякога само усмивка или сълза .... Пипалцата не са бъбриви ..... те докосват нежно и за един кратък миг .... след това се свиват и бягат, защото усещането е толкова силно, че имат чувството, че ще изгорят .... от пипалата на другия ...  
Малко воалено-октоподен стана този опит за рисунък на някои от усещанията ми, но .... толкова ми стига въображението .... следващия път дано да е по-добре ....
image

http://www.sanatansociety.com/

Така са били морето боговете, за да сполучат амрита  :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хах
21.08.2007 09:23
сън ,ти с груби пръсти?
не вярвам.
а любовта ,скъпа ще те намери -и зад стени и зад доспехи .
и няма ред за добро изтъкаване на воала-дори и в прикаските след десетата планина железните обувки се износват ,а воала вероятно става дрипа...
по важно е ,когато любимият те погледне , по дори наметната с чул от зебло -да ти каже :
господи ,колко си хубава ...
цитирай
2. sunflower - :)
21.08.2007 11:42
Абе тук се правя на нежна, ама понякога съм си съвсем като слон в стъкларски магазин :)))
Не, шегувам се донякъде ... иначе си правя, няма ред и така би било хубаво да каже любимия.

Между другото, само държа да подчертая, че се случва да изпитвам едни доста близки до любовните чувства и към жена .... та, горното важи и в такива случаи :))))
цитирай
3. strianakiev - Чуйте това изпълнение на....
21.08.2007 15:58
http://albosh.blog.bg/viewpost.php?id=101327...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610474
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930