Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 08:47 - Селски перипетии
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4468 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2007 09:06


Преди няколко седмици ходих на село .... то е на юг, а случих най-големите горещини.   След като се състоя една от историческите срещи на жени от четири поколения в семейството, започнах да правя планове къде да преспим. Най-общо казано на разположение има две къщи. В миналото стaята за преспиване се определяше от това къде има повече братовчедки, с които да бъбрим до късно, след като сме скитосвали до късно по дискотеки и сме  ... се задявали с момчета, като последните, естествено, бяха и темите за обсъждане.   Та, в този случай поради напредналата ми възраст и непоносимостта от горещините се наложи да избирам стая по това, коя е по-хладна. „По-хладна” е много силно казано при 40-градусови температури през деня и подозирам само 30-градусови температури през нощта, но за човек несвикнал с горещините и градус е от значение. :))))   Вторият проблем, с който винаги се сблъсквам там е да съм недалеч от баня с топла вода. В миналото такава имаше само в едната къща, което също до голяма степен определяше избора на стая за преспиване, но сега се оказа (абе знаех от преди, ама в някои отношения паметта ми зацикля на по-стари спомени, които отказват да бъдат изместени от по-нови за същият факт), че има и в двете. Е, избрах този път стая в къщата на баба, а не на леля, близначката на мама, и започнах от втория ден сутринта да се пазаря да се пусне бойлера, защото той не е включен постоянно и бавно загрявал, защото нещо не му било наред. Слава Богу, спазарихме се и аз цял ден се разхождам /абе не се точно разхождам, а по-скоро пестя движения, ама така е думата/ със сладката мисъл как ще се къпя вечерта с топла вода. Изобщо не ми мина през ъкъла, че топла вода всъщност не ми е особено нужна, но някои идеи са така дълбоко заседнали в съзнанието ми, че .....   Всичко хубаво, обаче братовчедката предложи да ударим по едно навън вечерта. Тъй като имаше доволен набор от баби, които да гледат децата, аз с радост се съгласих. Ето и третият проблем, с който се сблъсква човек в село на г** на географията. В кръчмата попитахме за джин и вино и ни казаха, че няма нито едното, нито другото. Естествено, тогава попитахме какво има и познайте какво се оказа .... три вида ракии и водка. Толкоз. К’ви са тия глезотии? Джинове, вина, уискита .... това да не ви е Париж .... нищо, че единия квартал  ... опс, едната махала на селото се казва точно така. :)))))   Е, примирихме се с водката и като подхванахме едни сладки приказки по адрес на родата, а родата ни е доста голяма ... ама доста голяма  .... се оказа, че сме ударили по едно, по две, по три, по четири, а аз и пета   ... малки водчици, но напомням, че горещините бяха големи, а и двете се оказа, че по принцип пием друг алкохол и ... какво да кажа ....  на мен ми се беше позамаяла главата накрая, за нея не знам. Е, няма лошо, прибрах се благополучно по камънаците към къщата на баба, но там ми светна, че шях да се къпя. Е, казах си, че няма проблем, че е един през ноща, пак ще се къпя. Обаче мама ме чу и като и заявих твърдо желанието си, стана да ми пали лампите, защото посмъртно съм нямала да намеря ключовете в тъмното. Е, благодарих и за загрижеността, след като отказах да призная, че съм пияна, пратих я да си ляга и доволно се намъкнах под душа. Въртях крановете на смътната светлина на лампата, въртях ги насам натам и установих, че не тече топла вода. Усещането от студената обаче (в горещините и на две и половина водки) никак не беше неприятно и се примирих, че някой е източил топлата вода от бойлера и ще трябва да се къпя със студена. Изкъпах се и си легнах в уж по-хладната стая, въпреки че хлад не усетих.   На другият ден, след като спах дотолкова късно, доколкото можеше да се спи там и се мотах нагоре-надолу по малко установих, че ми се ще пак да се изкъпя. Засилих се да си взема отново един студен душ, но какво да видя! Топла вода си има в изобилие. Хм, защо ли през нощта нямаше? Ахаааа, сетих се!!! Защото ти беше много пияна главата и не си могла с два крана да се оправиш като хората! Затова.   Чудих се да се засрамя ли от себе си, или да си се надсмея, .... пък си се надсмях, че това е по-здравословно. :)))))  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - Хахаха...
08.08.2007 09:31
Пиянде! :))))))))))
цитирай
2. sunflower - Мани, мани ...
08.08.2007 09:38
... както казваш ти :)))))
цитирай
3. deninosht - !:)
08.08.2007 09:42
поради напредналата ми възраст
..................................................

удобствата-
преди всичко...

поздрав!:)
цитирай
4. sis - Наздраве!
08.08.2007 09:50
:):):):)
цитирай
5. sunflower - Абе ...
08.08.2007 09:57
... не е ли малко рано за "Наздраве", Sis?

Въпреки, че тука едни ми разправят, че махленската кръчма отваряла към 6, 7 сутринта след похлопванията по прозорчето на първите
клиенти. :)))
цитирай
6. furiika - Ахахахахахахахааааа!
08.08.2007 11:42
Поздрав и много :):):)
цитирай
7. ady - :)
08.08.2007 14:56
Удари една бира и се наслаждавай на почивката:) Наздраве:)
цитирай
8. анонимен - Abe, bila si mnogo zle togava, 6tom ...
09.08.2007 16:19
Abe,bila si mnogo zle togava,6tom ne si mogla da si pusne6 toplata voda
цитирай
9. анонимен - Maitapja se be, ti puk da ne pomisli6 ...
09.08.2007 16:21
Maitapja se be,ti puk da ne pomisli6 4e e naseriozno,pii 2 biri4ki i 6te opravi6))))
цитирай
10. анонимен - Maitapja se be, ti puk da ne pomisli6 ...
09.08.2007 16:21
Maitapja se be,ti puk da ne pomisli6 4e e naseriozno,pii 2 biri4ki i 6te opravi6))))
цитирай
11. анонимен - Maitapja se be, ti puk da ne pomisli6 ...
09.08.2007 16:21
Maitapja se be,ti puk da ne pomisli6 4e e naseriozno,pii 2 biri4ki i 6te opravi6))))
цитирай
12. milenkata - хихи :):)
10.08.2007 12:46
винаги е много по-яко да се надсмееш над себе си и да погледнеш от забавната страна на малките злополучки :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5603202
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930