Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 08:59 - За тревата и за гроздето
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4200 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2007 09:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хващам се от време на време през последните месеци, че пишейки за себе си искам да се представя в една доста прилична светлина. За да не се правя съвсем на светица, от време на време ми се изплъзват някои самокритики и насмешки над себе си, но никога не съм изпадала в подробности за негативите си. Разбира се, това не е само, за да се правя на много праведна и добричка и да се харесвам, а е и за да не давам лош пример на подрастващите. Да споделяш подробности за паденията си, все пак, е по-добре да направиш на сеанс при психоаналитика си, отколкото в публичното пространство. И все пак, предвид, че блога има терапевтичен ефект и информацията стига до някакъв кръг от хора, защо пък да не си каже човек някои неща, особено ако са поучителни .... или поне са били поучителни за мен. Така че, днес ще говорим за пушене, пиене и .... и тия две работи всъщност – за третото друг път. :) Като казах пушене, мисля да не се спирам върху цигарите, от които отпушвам по една две вечер и сега, но така и не съм била никога активен пушач, а мисля да си кажа за опита с конопа. /хе-хе, и рима се получи :)/ Опитвала съм да пуша коноп точно три пъти. Единия път нямаше никакъв ефект, единия път ефекта беше хубав и последния път беше ужасен. Може би първия опит във времето беше този, от когото нЕма ефект. Помня само, че аз бях намерила от едно място една шепа от растението и се надявах да си свием по цигарка с приятелите, с които празнувах 8 декември на една хижа. Шепата беше пропътувала един дълъг път от раница в раница, скрита от погледа на нашите и аз бях много горда, че ще мога да зарадвам приятелите си с нея. Какво беше разочарованието ми, когато те не я харесаха и ми заговориха нещо за мъжки и женски съцветия и разни технически подробности, за които и идея си нямах и заявиха, че едва ли нещо ще стане от нея. Свихме една цигара, все пак, и я врътнахме. И доста хора бяхме, и тревата е била очевидно некачествена, та ефект не се получи. Не се отчаях и след някакво време, когато един тип, в който бях малко влюбена ми предложи да изпушим една цигара в тях се съгласих. Сега като се замислям, в онази операция май беше намесено и гореспоменатото „трето нещо”, но нали думата ни не е за него – ще го подмина. Тогава просто ми хареса много ефекта. Мисля, че бях спокойна и радостна, да не говорим за леката влюбеност и след като пушихме се пренесох в едно блаженно, отпуснато състояние на съзнанието, което бяше много приятно и ... смешно. Подведена от този ефект се реших и на третото пушене, което ме отказа окончателно от занаята. Случи се в момент, в който бях изпаднала в лека депресия. Бях разочарована от някои събития в живота си и нямах приятели. Самотността ми реши да сподели една вечер едно момченце, което по една случайност беше брат на този, с който пуших предишния път. За разлика от първия това момченце беше с много добро сърчице и въпреки разликата във възрастта ни и факта, че си имаше приятелка изпитваше силно привличане към мен. Подведена от него, от опита му да ме развесели и от предишния приятен ефект, смело реших да изпуша половин цигара. За съжаление не отчетох факта, че се чувствам зле. Някои са ми казвали, че марихуаната увеличава, насища, състоянието, в което се намираш, т.е. ако ти е весело, ти става още по весело, но ако ти е тъжно май ти става още по-тъжно. Другия момент е качеството и, разбира се, но аз от него не разбирам. В случая, за който говоря не знам дали заради качеството и, или заради леката ми депресия, но ще ми е много трудно да ви опиша в какво състояние се оказах след 20-30 минути. Веднага след като пушихме не знам дали защото ми беше зле или заради друго, но зарязах приятеля си и се прибрах в къщи. Сестра ми май я нямаше и аз се стоварих на леглото в детската. Пред очите ми започнаха да се въртят едни кръгове, които сега мога да ги определя само като къгове на Ада. Почувствах се най-самотното и нещастно същество на този свят, който няма никакъв смисъл и аз имам още по-малко смисъл от неговия никакъв смисъл. Исках да се пръсна на хиляди частички на момента и никога повече да не се събера. Беше ми толкова отвратително депресирано, колкото никога преди и след това в живота ми не съм била в нормално състояние, каквото и да ми се е случвало. Имаше само един много тъничък и тихичък гласец дълбоко в мен, който ми казваше, че това е моментно състояние от марихуаната и на другия ден ще ми мине, но този глас нямаше контрол над мен в този момент. Това е най-важното, което установих май тогава и което ме отказа да пуша, заедно с въпросната отвратителна депресия – липсата на контрол .... или тоталното нежелание за контрол. Дори в предишния път, когато пуших и ми беше приятно имаше такъв момент, че нямах контрол върху емоционалното си състояние, а аз съм такъв човек, че обичам да имам контрол над себе си. Една от причините и да не пия много е тази. Един или два пъти в живота ми се е случавало да се напия до там, че да ми се губят някои моменти от вечерта. На другия ден само при мисълта, че може да съм говорила или правила нещо, което не помня и следователно не знам колко контролирано е било .... се побърквам. Не знам от къде е този ужас и съвсем си нямам понятие как някои хора без притеснения се напиват до безсъзнание. Да си „сглобяваш” картината на вечерта на следващия ден с хората, с които си пил може да е много смешно /била съм свидетел и съм се смяла, признавам/, но ако аз съм този, за когото „сглобяват” картината е и .... страшно ... много страшно за мен. Това е положението и затова карам на разредено вино или максимум един джин с фанта напоследък. И не пуша коноп. Лек и съзнателен ден желая на всички! :)  
*** Добавям само следващата снимка с поздрав за Sulla и като илюстрация на произведението на поетико-хумористичното изкуство, което сътворих в ранни зори днес в отговор на неговото стихче. :)

image  Снимка: felinda.fotoplenka.ru



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - точно така, позитивно мислене и автореклама,
21.04.2007 10:40
Много ми харесаха разсъжденията ти в този пост.Няма "градивна критика", това са отживелици.Не харесвам и хората които се самоиронизират.Изглежда ми жалко да се надсмива човек на собствените си недостатъци.Само позитивно мислене, харизма,усмивки това е печелившото поведение.Автореклама,но в интилигентна форма,не безпочвено самохвалство,без мярка .Това грозде кисело ли е?
цитирай
2. sunflower - Твърдо "За" позитивното мислене ....
21.04.2007 10:46
... особено в България, където негативизма е национален спорт.
"Автореклама" също ми харесва, а гроздето поне изглежда сладко, но е "кисело", защото за момента е недостижимо :))))
цитирай
3. анонимен - основния извод който трябва да си направим
21.04.2007 10:49
Освен ,че е супер талантлива блогерка, тя е и малко луда глава!
(тва си е чиста проба заяждане btw)
цитирай
4. анонимен - ?
21.04.2007 10:53
не можеше ли да е със заглавие:"За сливите и смокинте" или "За цитруса и клона"?:)
цитирай
5. sunflower - Заяждане, bbbb?
21.04.2007 10:55
Аз пък помислих, че е комплимент. :(
Израза "супер талантлива блогерка" не би ми минал през ъкъла посмъртно ...(това е напълно сериозно) :)
цитирай
6. анонимен - :) не се радвай :)
21.04.2007 10:57
тва не беше комплимент, а ирония :)
цитирай
7. bamby13 - :-)))
21.04.2007 10:58
То и продължението си е комплмент...какво казва Класика.."Свестните у нас, считат за луди"
Приятен ден на всички ви. Отивам да Тесцо да си купя грозде, че много ми се прияде :-)))
цитирай
8. sis - хе хе
21.04.2007 11:14
:):):):)
да - тва с липсата на контрол над себе си е най-кофти частта.

Слънчеви почивни дни ти желая :):):):)
цитирай
9. sunflower - :)))
21.04.2007 11:14
Bbbb, комплимента е, че съм привлякла вниманието и иронията ти. ;)

Bamby, да хвърлиш някое зрънце и на гълъбчетата! :))))
цитирай
10. sunflower - Sis, благодаря ...
21.04.2007 11:16
... то ще е един почивен ден тази седмица (ако броим броденето из блога днес за работа), но пък следващата .... ухааа :))))
Приятни дни и на теб!
цитирай
11. bamby13 - Tz, ne im se polaga :P
21.04.2007 11:18
Mnogo debeli i myrzeliwi ste stanat i nqma da iskat da si hodqt!
цитирай
12. buboleche - :)))
21.04.2007 13:09
Мен ако питаш вторият път си можела да минеш и без пушенето.:))))
Аз да си призная не съм пробвала ,нещо не ме привлича пушенето в който и да е от вариантите му. Пък и гледам да не пия много ,че като се напия ме избива на секс...
Еми ..сега ..всеки луд си е с номера ,аз поне с програма.:))))
цитирай
13. mmmmmmmmm - И понеже днес
21.04.2007 13:24
май всички това работим "разходка из И-нет" четох на глас постинга ти.Опитвали, споделиха опит - как са ги нападали дифенбахии и влака щял да мине през хола:))Пасмях се със сълзи:)
И ,ако трябва да сме серизни дано нямаш четвърти опит!!!!!Ако те свари в добро настроение и вземи,че ти хареса....Какво ли ще се роди тук в блога?!:)))/май пак не съм сериозна/:)))
Весел ден и на теб!
А ние тук ще продължаваме със спомени и смях :))
цитирай
14. sunflower - :)))
21.04.2007 13:37
Buboleche, целта на заниманието втория път беше именно да пушим. Тогава точно четях Карлос Кастанеда и държах да опитам. Ако се е получило нещо друго, то е било страничен ефект.

mmmmmmmmm, много се радвам, че съм допринесла за веселие в гадния съботно-работен ден! :))))) Ако има четвърти опит, той ще е именно, за да пиша под въздействието или да си анализирам после усещанията като Олдъс Хъксли. Но честно казано, малко се съмнявам .... И без друго лекото опиянение ми е е постоянен спътник напоследък ... не знам лудост ли е, любов ли е, но определено не съм на земята :)))))))
цитирай
15. mmmmmmmmm - Може ли да кажа?!-Знам!!!
21.04.2007 13:41
Любов е!!:)))
Ама не тази пролетната,преходната,която си отива с лятото....По-друга!Ти знаеш!:))))
цитирай
16. sunflower - :)))
21.04.2007 14:05
Да се надяваме. :)
цитирай
17. mmmmmmmmm - :))))
21.04.2007 14:19
Сигурно е!!!:)))Аз чета и между редовете!:Р
цитирай
18. razcvetnikov - А ти направи ли си домашното ?
21.04.2007 14:44
You have to fight !
цитирай
19. анонимен - :)
28.04.2007 17:08
mnogo puti na mene mi se e slu4valo tova :)))i v pove4eto puti pu6ih zaradi problemi sas roditelite mi i se 4udeh kak da izbqgam ot vsi4ko.......
цитирай
20. анонимен - hm hm hm
19.11.2007 14:31
Ami slu4aino popadnah na tova pisanie i mi e 4udno tozi sait e ne6to kato leksikon, kydeto vseki pi6e ne6to ili...
osobeno mi dopadna istoriqta na momi4eto, koeto ne pielo mnogo, za6toto go izbivalo na sex. ha ha ha. moje da se napi6e i povest : "Momi4eto, koeto kato pie6e i go izbiva6e na sex". Veselo
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610522
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930