Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 09:40 - На Kритика с любов
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9787 Коментари: 84 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2007 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отдавна не са се вясвали злобни коментари в собствения ми блог, но по някои други причини днес ми се иска да изразя цялата си любов към всеки дето нещо ме е заяждал, критикувал, иронизирал, оплювал, или откровено ми се е смял в очите или зад гърба тук. Въпреки първоначалното стряскане и неприятно чувство в стомаха всеки един подобен коментар е подлагал на изпитание чувството ми за собствено достойнство и аспектите на чувствителността ми. Момента, в който преодолея това чувство и вътрешно се усмихна и успея да отговоря достатъчно рязко/иронично/смирено или там както ми дойде ...и след това да забравя ....  е невероятен! Напоследък малко се надсмивах над духовните си търсения, но не бях напълно права. Дългия път на търсене на себе си в книги на Кастанеда, Сергей Лазарев, Рабиндранат Тагор, Николай Рьорих и Елена Рьорих, Алис Бейли, Елена Блаватска,  Николай Бердяев, Ницше, Оскар Уайлд, Достоевски, Лао Дзъ, Владимир Мегре, Йосиф Йоргов, Дийпак Чопра и доста други автори на езотерична или художествена литература, за които сега не се сещам ми е дал много всъщност. Дал ми е усещането, че не съм просто тяло със сърце и мозък, а съм едно многопластово духовно същество, за което този живот на земята е един път на откриване на себе си и път на реализиране на всичките ми идеи и мечти. Помогнал ми е също така да разбера дали истината е в поривите на сърцето ми или в хилавите опити на мозъка ми да разгадае измеренията на реалността. Не, не бива да си обиждам мозъка, той всъщност е отличен приятел и добър слуга на поривите на сърцето ми. Приучих го да разсъждава в съгласие с него и напоследък хармоничната им работа дава добри резултати. Един от тези резултати е тоталната ми независимост от мнението на другите, както и умението да плувам умело в океана на илюзорната действителност, в която живеем /да не забравяме, че книгите са си книги и това, по което трябва да съдим за човека е какво е постигнал в действителност/. Наричам я илюзорна, защото смятам, че тя е само средство за развитие на душите ни и прекаленото вкопчване в нея е смърт за тях. Също така управлението и е възможно само ако сме нейни странични наблюдатели, а не забързани участници. А и душата ни е дошла тук от едни по-високи пространства и се стреми обратно към тях със всички сили ... когато и пречим само страдаме и затъваме все по-дълбоко и по-дълбоко в материалността и отчаянието, което носи тя. Истинско усещане за радост и неземно щастие постигаме само, когато духът ни се извисява над ежедневието и там лети свободно и твори. Така мисля и съм се убедила за себе си. Донакъде по тази причина замисъла на блога ми беше да си доставям колкото се може повече радост аз като пиша, оставяйки духа ми да лети свободно, и ако е възможно, заедно с това радост на хората, които четат. Исках също, разбира се, и да предам някои от знанията, които съм натрупала къде под шеговита, къде под сериозна форма – и това ми желание може да е било малко високомерно и глупаво навремето, но беше факт. По-късно усещах блогването и като игра много наподобяваща играта на реалния живот и се забавлявах искрено да играя, да си измислям роли – ролята на поет, ролята на хуморист, например, и изобщо експериментирах с каквото ми дойдеше на ум. В резултат блога ми е пълен хаос, но учудващо много хора го четат, независимо, че голям брой от прочитанията идват сигурно и от гугъла с тези 480 заглавия на поста ... Малко се отплеснах май, но това, което исках да кажа е, че не ме интересуват коментарите на хора, които не ме усещат по никакъв начин и живеят затънали в материалността. Много добре също усещам и хората, които твърдят, че се интересуват от така нареченото духовно, а в същото време егото им е колкото небостъргач. Само като видя сериозно заявление „Аз съм това, аз съм онова, аз мисля едикакси по даден въпрос с контекст „само смей да ми се противопоставиш” и т.н ми става ясно. Един приятел навремето ми цитира думи на Ванга, че мъдрия човек е мек като памук и благ като мед .... и ме накара да се замисля колко такива хора познавам. Броят се на половината пръсти на едната ми ръка. Но то пък, кой ли иска да е мъдър в наше време? Проблема е,  че всеки е такъв, какъвто се е родил и няма кой знае какъв избор по отношение на себе си в този живот ... т.е. може само да бъде себе си или в противен случай да се разпадне на съставните си частички в космическата бездна ... ./жалкото е, че доста , все пак, се стремят към разпад/. Затова аз и не съдя никой за нищо и по никакъв начин не се засягам ако някой мен се опитва да ме съди, защото знам, че това са само смешни напъни на егото му. Всеки, все пак, държи съдбата в ръцете си, доколкото това е в „божествените планове” и може да се занимава с нея, с цел да я подобри или да се опитва безуспешно да се набърква в съдбите на чуждите хора. Така че, в заключение засега ще кажа само, че напразни усилия на любовта няма, защото всичко, което се прави с любов е свещено и става красиво и безсмъртно, а всичко, което се прави без любов е без-смислено и ... мъртво. Хайде сега лек ден и късмет на всичко живо! :)))))    



Гласувай:
0



1. sowhat - всичко
19.04.2007 09:43
живо е трева .
))
слънчево да ти е !
цитирай
2. анонимен - само
19.04.2007 09:47
гледай да не прекалиш с усмихването вътрешно.
Може да имаш после проблеми със стомаха.
цитирай
3. sunflower - :)
19.04.2007 09:50
Благодаря, Sowhat!

Don't worry, bbbb, be happy!
цитирай
4. анонимен - бла-бла-бла за малко да заспя
19.04.2007 09:51
бла-бла-бла

за малко да заспя
цитирай
5. sunflower - :)
19.04.2007 09:51
Be happy, sexybecksi!
цитирай
6. pti - :)
19.04.2007 09:56
Късмет ;)
цитирай
7. анонимен - не щем тва дет ми го пожелаваш ти!!!
19.04.2007 10:02
не мерси!
по-добре лабиулна и нещастна ,отколкото грамотна и самотна!!!
хахахаха
май малко се обърках,но да ме извините аз съм лабилна и ако го повторя още веднъж ще се повярвам сама:):)
цитирай
8. sunflower - Мерси, Pti!
19.04.2007 10:08
Ако щеш, Секси, твоята съдба си е в твоите ръце и ще бъде толкова лабилна или стабилна, колкото сама си я направиш. Искрено ти желая успех и извинявай, че те нарекох лабилна, ще се радвам ако ме опровергаеш някой ден!
цитирай
9. анонимен - ha-ha-ha
19.04.2007 10:10
ЛАНИЛА СЪМ!!!!
признавам и знаеш ли как се запознавам с хората?
-Здравейте казвам се Верчето-"приятелите" ми ми викат Лабилната
и какво мислиш,че се чува отсреща?
НЕИСТОВ СМЯХ!!!!
цитирай
10. анонимен - :)
19.04.2007 10:12
късмет ;)
цитирай
11. анонимен - .
19.04.2007 10:13
(сега искам и на мен да благодариш)
цитирай
12. viovioi - права си да си гневна,
19.04.2007 10:16
но ти хубави неща пишеш, изключваш ли, че е възможно и да ти завиждат? Всеки може да си изкаже мнението, дори и да е различно,но по някакъв приятелски начин.
цитирай
13. tera - Аз мисля по този въпрос следното
19.04.2007 10:17
и да не смееш да ми се противопоставиш! :))))))))))
Ха-ха! Не се връзвай, пошегувах се!:)

Много ми хареса това, което си написала! Още повече, че и аз се интересувам от езотерика и някои от авторите, за които пишеш съм ги чела.
Освен да ти пожелая успех и късмет по нататък за друго не се сещам.
Поздрави :)))
цитирай
14. morgana - Защо им се впечатляваш на критикарите?
19.04.2007 10:24
Нали знаеш (сигурна съм, че да - точно в същите умни книги, които и аз доста чета, се споменава), че нашите най-големи критици и неприятели са нашите най-големи учители! За което трябва да сме им благодарни (е аз точно с тая част имам все още проблеми;)
Освен това публикуването в блог си е вид ексхибиционизъм според мен, така че е нормално да се очаква някой да се радва и поздравява, друг да сочи с пръст, трети да критикува, а четвърти да плюнчи молива и да си води записки;)))
Не се впечатлявай, продължавай да пишеш, а ние с удоволствие ще те четем:)
цитирай
15. анонимен - ха-ха-ха
19.04.2007 10:31
"екзо" какво?
не само съм заспала,но и неграмотна?!
и кога разбрахте душите си бе мили дами?
на психо тест ли са ви подлагали наскоро?
цитирай
16. bambola - :))
19.04.2007 10:33
Това се казва пост за Добро утро :))
цитирай
17. roksolana - :) Слънце,
19.04.2007 10:41
Подозирах, че такива мисли се въртят в светлата ти главичка :))) (имам предвид целия ти пост) а сега вече съм сигурна :)
Бъди каквато си! :)
цитирай
18. sunflower - Благодаря на всички, които коментираха и ...
19.04.2007 10:41
... ще коментират!
Извинявам се предварително, че няма да отговоря на всеки коментар, не ми е възможно, а и едва ли е нужно!
Единственото нещо, което държа да отбележа, за да няма неясноти е, че заглавието и текста ми са съвсем искрени и няма никаква ирония никъде в тях. Като казвам "с любов", имам предвид с любов. Както каза Моргана, най-големите ни критици и неприятели са най-големите ни учители, така че аз си ги обичам, защото си обичам уроците и това, което съм в момента, което е благодарение и на тях! :)))
цитирай
19. анонимен - sunflower
19.04.2007 10:47
факта,че малко критика те е подтикнала да напишеш толкова дълъг пост означава само едно нещо - не можеш да търпиш критика. И всеki един по ироничен коментар ти бърка в здравето. Колкото и да отричаш и да се сливаш с душевната светлина това е видно за всеки здраво мислещ човек.
Не ме разбирай погрешно, няма нищо лошо в това. Всеки се дразни като го критикуват. Но много по нормалната реакция е да напсуваш примерно този , който те дразни,отколкото да пишеш дълъг,скучен и екзотеричен пост :).
my 2 cents :)
цитирай
20. kolibri - iha
19.04.2007 10:49
pozdrawi i ot, men lek i usmihnat mi naprawi denia...
;)
цитирай
21. sunflower - :)
19.04.2007 10:50
Мислиш, че не мога да те напсувам ли, вввв? :))))))
Извинявай, ако съм те заблудила, но тоя пост няма нищо общо с твоя коментар в предишния ми пост - има общо с едни други коментари на едно друго място, ама сега няма да казвам къде. Ти си ми симпатичен, не разбра ли?
цитирай
22. анонимен - аз
19.04.2007 10:53
по принцип говоря. не само за теб
цитирай
23. анонимен - :)
19.04.2007 11:25
хахахахахах
евала за признанието!!!
да направя ли и аз някое и то любовно????
що никога така и не успя да ми кажеш нещата които мислиш за мен ве лицето ми а само заблуждаваш хората?
цитирай
24. анонимен - Sunflower, ami vzemi che gi naps...
19.04.2007 12:03
Sunflower, ami vzemi che gi napsuvai nai-posle che da se uspokoiat.Iavno psuvniata e gradiven komentar za the sexy thing & the big bulshit bulgarian bloger(bbbb).
цитирай
25. анонимен - 5 b-та са пич
19.04.2007 12:19
big bulshit bulgarian bloger bastard
цитирай
26. pti - не случайно съм по 'професия' детектив 8)
19.04.2007 12:43
:)))
забелязах bbbb(b) да повтаря моето мнение ;) ..
и да търси благодарност :)))
Предполагам, че се визира твърде краткия ми коментар и съответната благодарност..
Драги съблогъре, зад размяната на 'електрони' понякога стои еднакво светоусещане, доловено .. просто някой си ден, някой си път..
Капиш?
цитирай
27. анонимен - pti
19.04.2007 12:44
не се опитвай да си остроумен. просто не ти се отдава.
цитирай
28. sunflower - Я да поотговарям малко все пак:
19.04.2007 12:53
Саксибекси, не съм ти казала за нещата, които мисля за теб право в очите, защото понякога съм лицемерна кучка без всякакъв морал. Надявам се този отговор да те удоволетворява, и да престанеш да се опитваш да ми привлечеш вниманието с омразата си, по същия начин, по който привличаше вниманието на един друг човек с любовта си. Научи се първо да обичаш себе си, след това обичай и мрази другите .... ако второто изобщо е възможно в такъв случай. Това е моя последен съвет и отговор към теб. Оставаш свободна да пишеш каквото искаш тук, но аз няма да отговарям.

bbbb, благодаря ти за всичко! Pti, обаче е момиченце и внимавай с нея! :)

цитирай
29. sunflower - Анонимен 24,
19.04.2007 13:02
.... благодаря за предложението! :))) Ще се въздържа ... засега. Защо да им доставям това удоволствие и да ги "успокоявам" като мога да пробвам и други неща?
цитирай
30. анонимен - по дяволите
19.04.2007 13:08
аз се чудя защо цял ден се чувствам странно. то е било от психологическите приоми приложени върху мен.
damn
цитирай
31. sunflower - Хахаха ...
19.04.2007 13:19
... това беше готино. Ама имай предвид, че не съм практикуващ психолог, а любител езотерик. А сега чети между редовете и се се сети това какво може да означава! :)))))
цитирай
32. candysays - Много хубав пост от теб, отново Съни :)))*
19.04.2007 13:23
Подкрепям те с моите (медни) стрели... :))
Ние с теб (сигурно вече си го усетила;) доста си приличаме... И в духовните търсения също... (и най-вече :) Мога само да добавя, че и моя блог стана пълен хаос (това е защото имаме твъърде много интереси), но не е чак толкова четен като твоя... Ти, без да искаш, уцели някаква успешна формула тук ;))) И аз я поуцелих, но моят хаос още не е чак толкова четен...
Но... някой ден... ще бъде :) Натам вървят нещата... ;)

Пращам ти една Стреличка- усмивка :)))*
цитирай
33. анонимен - candy
19.04.2007 13:26
добре,че коментираш тук. Как е? Научи ли се да търпиш критика? Още ли мислиш ,че трябва да си го начукам?
цитирай
34. candysays - :)))
19.04.2007 13:32
... да, май още мисля така... ;)
И ако продължаваш в същия дух, винаги ще мисля така ;)))

P.S. (послепис, ако не знаеш какво е това съкращение) И, не, не се научих да търпя критика.. Не и от един определен вид... И никога няма да се науча. :-P
цитирай
35. анонимен - :)
19.04.2007 13:41
о(-_^)o

спорове да има е важното
цитирай
36. candysays - :))
19.04.2007 14:07
Щом казваш...............
цитирай
37. pti - sunflower,
19.04.2007 14:10
вероятно няма да забележиш коментар в друга тема, та да анонсирам тука :))

още за 'онова цвете' - триангъл ;)

**аз... заради какаото ;)
цитирай
38. анонимен - Безсмислените физзарядки не са за хора с активно усвояване на въглехидрати!
19.04.2007 14:11
Мисля го, защото от това не се ражда конструктивизъм, а разни подмолни, завъртащи не толкова телата, колкото мозъците им течения, въпреки, че едва ли намират разлика между проблеми с вестибуларния апарат и дълбоко осъзнатите нужди от напрягане на това, което мислят за мускул, а всъщност е един ненамерил разбиране хрущял.
Айде сега разтъкувай ми психоатаката ... и не забравяй, че има доста назад да вървя докато мивидиш гърба в далечината пред себе си .... sexy? bbbbb? ... ;)
цитирай
39. sunflower - :)))
19.04.2007 14:14
Благодаря Candysays, радвам се и, че се разбрахте с bbbb! :))))
А що се отнася до моя блог, ти без да искаш написа най-важната съставка на формулата и тя е именно "без да искаш" :)))))) т.е. някой ако силно желае нещо да стане, то не става, колкото по-не ти пука, толкова по-успешно е ... това е духовния закон за необвързаността с крайния резултат. :)
цитирай
40. pti - то само с месоядене ако ставаа..
19.04.2007 14:15
хъх
цитирай
41. sunflower - :)))
19.04.2007 14:17
Благодаря, Птиченце!!!!
Да си жива и здрава!
цитирай
42. анонимен - анонимен
19.04.2007 14:17
ти си баси интелигентното парче. Абсолютно съм съгласен ,че ти си много по-напред от нас във всяко едно отношение.
За съжаление страха да си покажеш истинския ник , разваля общото впечатление.
цитирай
43. анонимен - "Детективе" не се учудвам, че не ме разбра и ти!
19.04.2007 14:19
То възрастта не винаги е в плюс при разни други пропуски! Поне не се приравнявай с тези, при които не ти е мястото!
цитирай
44. sunflower - Продължавайте, продължавайте спокойно ...
19.04.2007 14:20
... аз отивам да търся гърба в далечината :)))))))
цитирай
45. анонимен - анонимен
19.04.2007 14:23
наистина не мога да те разбера.Не се и опитвам честно казано. Ти си типичен представител на анонимните, мислещи се за мега хитри блогери. Лошото е ,че си просто един пич бълващ куп заучени фрази :D
цитирай
46. анонимен - Точно парчето ми не е от май-интелигентните при положение, че го пъхам в разни нещица, явяващи се символ на всеобща липса на всякакви зачатъци на интелект
19.04.2007 14:26
Колкото до страха и общото впечатление нямам намерение да подемам темата, защото колкото и да ми плюнчиш задника най-много да ти седна на лицето, а не да сторя това, което очакваш. За съжаление омазах блога на едно прекрасно същество, но се надявам да ми прости, поне заради факта, че изразявам в чиста форма това, което в други времена или настроение сама би изсипала върху вас! А с faith можете спокойно да си ближете неуспешните опити за въздействие.
цитирай
47. анонимен - анонимен
19.04.2007 14:29
не се нервирай бе :) ти печелиш,спокойно :)
цитирай
48. pti - бре кво става тука
19.04.2007 14:32
с кого да (не) се равнявам не разбрах? хаха

**ма кво да правиш - пилешки мозък
цитирай
49. анонимен - Нервите си контролирам от времето, когато съм мастурбирал, а ти не си бил все още роден!
19.04.2007 14:35
И знам, че печеля! Нали по-умния се оттегля, хайде тогава да те светна, че нямаш място там, където не са искали мнението ти. Само да ти напомня, че по-силните движат света! А останалите се крият точно зад същата анонимност, в която обвиняват тези, на които завиждат! Защото моето име се знае!
Thank you, people ...
цитирай
50. pti - хихиххх
19.04.2007 14:38
ай сега пък как се изказа - все едно няма да се раждат гении и след теб 8)
цитирай
51. анонимен - Защото твоето име се знае!
19.04.2007 14:41
!
lol
цитирай
52. анонимен - анонимен
19.04.2007 14:43
я разкажи още за теб. колко си велик? трудно ли е да движиш света? маструбираш ли още? колко ти завиждам всъщност?
цитирай
53. анонимен - Май не понасяш критика!
19.04.2007 14:50
И всеки един по ироничен коментар ти бърка в здравето. Колкото и да отричаш това е видно за всеки здраво мислещ човек. ;)


цитирай
54. анонимен - напълно те разбирам
19.04.2007 14:53
всеки човек комуникирал малко повече с мен почва да ме цитира. :D
цитирай
55. анонимен - Предполагам, че е така!
19.04.2007 14:54
И след това умира от смях с приятелите си.
цитирай
56. анонимен - да точно
19.04.2007 14:57
и после маструбира с тях, дълго преди да се родят други хора!
цитирай
57. pti - еееееее, кво направи бе анинимен
19.04.2007 14:58
не се оттегли значииииии.... тююююююю!!!

8)
цитирай
58. анонимен - "Детективе, детективе" пак не схвана!
19.04.2007 15:03
Оставих ролята за него, но и той не го разбра!
И наистина бих предпочел да мастурбирам и да правя зян материала, отколкото да създам нещо приличащо му, от което да ме е срам след това!
цитирай
59. pti - мхм
19.04.2007 15:05
па да ти кажа май никой не те разбира - явно много си далеч напред ;)
цитирай
60. sunflower - Хайде стига, де!
19.04.2007 15:05
Не се вживявайте толкова в играта! :)
цитирай
61. pti - ;)
19.04.2007 15:07
спокс Огнена, ;) просто сме на работа
:)))
цитирай
62. анонимен - Уау, Птиченце!
19.04.2007 15:12
Нямах представа, че си почнала в блога да работиш. Хубаво е да съчетаваш хобито с работата! ;)

Хей, бейби, нали ти казах, че нямат .... и за две стотинки!

(Птиче, не говоря за теб!)
цитирай
63. анонимен - от друг
19.04.2007 15:19
анонимен.Относно темата,напълно съм съгласна с №19-достатъчно кратко и ясно ти го е казал/да не го повтарям-виж/.Но не и със същият/№45/,защото анонимен много добре ти го каза,/49/,че вие всички всъшност се криете зад същата тая анонимност за която претендирате.А освен това тя се дължи и на липса на блог тук.Но и не мисля,че като се "кръстя"лимонка,портокал или секси ще се сетиш коя съм.Не е зле да спрете да ни поставяте под един знаменател!
цитирай
64. анонимен - Относно анонимността
19.04.2007 15:24
Съвсем различно е в това да нямаш блог и да пишеш коментари като анонимен/на/ ,от това да имаш блог и да защитаваш приятелите си блогери/ки/ с не много остроумни шегички,индиректно обиждайки леко провокиращия ,нещастен,малък,тъп bbbbbb.
Криейки се под анонимноста си, защото го е страх от нещо,не ясно какво.
(анонимен,знам че не те е страх от нищо, измисли нещо друго)
цитирай
65. sunflower - за анонимен 63
19.04.2007 15:30
Благодаря за мнението "друг анонимен"!
Аз не съм поставяла анонимните под общ знаменател никога, а и на някои от тях имената наистина им се знаят, защото са толкова ярки индивидуалности, че е трудно да ги сбъркаш ако четеш блог.бг от дълго време.
Що се отнася да критиките и ти ли мислиш, че е по-добре да псувам? :))))))
цитирай
66. анонимен - От№63
19.04.2007 15:48
със сигурност нямах предвид точно да псуваш,но ето в такъв един момент е трябвало да опонираш.А не след дъж качулка.Аз идеално схващам раздразнението ти и обидата/макар,че рових на зад и нищо не видях/,но считам,че щом си си направила блог и не си блокирала достапа от анонимни/и от съблогерите ти/,значи ти и очакваш ответна реакция.Така ли е?-и каква ще е тя,то е ясно:разнообразна.№14 добре ти го е казал,това е начина да приемеш критиките.От доста време следя всичко което излиза,понеже сега съм свободна,но не виждам смисъл да отварям блог понеже няма да имам време,ама хич.Но за сега съм тук,всеки ден и активно вземам участие,където ми се нравят темите разбира се.Аз също си позволих една сериозна критика веднъж,дваж,но няма да споменавам подробности,че пак ще се развихрят страстите.И все пак смятам,че като си си дал гъза/с извинение/ под наем,ще трябва и да търпиш./това общо де/.Инъче те следя редовно и ми допадаш.Това обаче не ми пречи и да бъда откровенна с теб или друг.Нали това искаш? Или да те излъжем?
цитирай
67. sunflower - :)
19.04.2007 15:55
Благодаря за откровеността! Предпочитам я, разбира се. Все пак не си ме разбрала - изразих любов към Критика, не гняв. Къде видя гняв и недоволство?
Защо всички мислят, че в заглавието ми има ирония? :) Виж No.18. :)
цитирай
68. анонимен - Ot anonomen 24
19.04.2007 15:57
Ooops I did it again!Kak mojah da obidia leko provokirastia i t.n. bbbb!Moje puk da mi dopadash provokiran.I kakvo ako znaesh imeto mi?Ste preletish 3000 km i ste mi doidesh na gosti li?I naistina niamah predvid che triabva da psuvash Sunflower.Vurshish si dobre rabotata s drugi sredstva do sega.
цитирай
69. sunflower - :))))
19.04.2007 16:07
Благодаря, далечни анонимни приятелю (24)!
Току-що забелязах другото хубаво нещо на критиките - вадят наяве и приятелите ти! :)))))
цитирай
70. анонимен - пак съм
19.04.2007 16:21
63.не съм употребила думите гняв,недоволство и ирония.нещо смесваш одговорите.А това,че започвате да ни отличавате/аноним./ е съвсем нормално.Всеки си има свой речник и тои започва да се отличава.Но аз не бих искала да се впускаме в подробности за критиките,а по-голямо впечатление ми прави колко много и то млади хора пишат отчаяно и тъжно.Дано с посещенията си тук и с вашата подкрепа да се съвземат по-бързо.Днес например излезе "мразя майка си"-от една млада госпожица и аз останах потресена от всичко,което прочетох.Ами мъчно ми е и аз имам дете и не бих искала да е на неино място.Отивам да си го прибера сега и да си го нацелувам.Хаиде с мир и любов си останете.По-късно пак ще ви прослушам.А и евала на 49,наистина се оттегли с достоинство,като по-умен.Еи туи винаги съм искала да го умея!.
цитирай
71. анонимен - естествено че
19.04.2007 18:39
не става въпрос да си казваме имената и адресите. Мисля ,че абсолютно всички разбират какво имам предвид като казвам "анонимен" .
цитирай
72. buboleche - 71 коментара!
19.04.2007 18:43
Айде стига бе!
Съни ,току- що май направи рекорд.:)))
цитирай
73. анонимен - до
19.04.2007 18:49
ВВВ.Явно аз не разбирам,какво имаш предвид пред "анонимен".Особено след като се и уточняваме кои номера сме.
цитирай
74. sunflower - Абе, не мислите ли, че тук почти всички сме анонимни ...
19.04.2007 18:52
... какво като някои имаме блогове - всеки може да пише каквото си иска в блога и може да лъже за себе си безподобно?

Мани, мани, Буболече, както ти самата обичаш да казваш :)))))))))
цитирай
75. анонимен - ами
19.04.2007 19:25
да си разбрал :)
цитирай
76. анонимен - омръзна ми тук
19.04.2007 19:27
всичките сте адски скучни :-)
цитирай
77. strianakiev - Благодаря Ви...sunflower...
19.04.2007 20:40
Удържахте на думата си ...както винаги някои усетиха полъха на истината, други се престориха, че разбраха..но няма лошо...хората са сензитивни и не са безразлични..а това дава надежда..Желая Ви успех..
цитирай
78. sunflower - Удоволствието ...
19.04.2007 21:36
... беше изцяло мое Страхиле! Канех се да пише специален пост заради това, което Ви обещах, но нещо не вървеше и днес бях подтикната от едни събития да напиша този, в който стана така, че казах повечето неща, които мисля, по най-елементарния възможен начин (предполагам сте усетили търсенията ми в насока най-гениалните истини, които както обикновено се оказват най-прости).
Благодаря Ви! :)
цитирай
79. lycki - - R -
20.04.2007 08:01
Всеки човек трябва да се стреми към търсене на истината - смисъл на живота и към духовно усъвършенстване.Способноста да простиш е доказателство че си го постигнала. Поздравявам те!
цитирай
80. анонимен - Пишеш прелестно!
20.04.2007 08:02
Публикувай в новооткрития сайт:
http://jivotyt.com
цитирай
81. анонимен - Леле,леле.
20.04.2007 08:40
давай нов пост,че тука място не останало.Ще начупим блога да въртим копчето на мишката.Относно одг. ти (74) повтаряш ме (виж 63-предпосл.из. и 49).Спирам вече няма място-от63-ти анонимен от Варна.(макар,че доста анон.се включват от тука).
цитирай
82. sunflower - Хахаха ...
20.04.2007 08:50
... тъкмо мислех днес да помълча ... ти - нов пост! :))))
Ще помисля ...:)
цитирай
83. comfy - Приветик, Слънчо! :)
20.04.2007 16:03
Поздравления за:

"напрази усилия на любовта няма, защото всичко, което се прави с любов е свещено и става красиво и безсмъртно, а всичко, което се прави без любов е без-смислено и ... мъртво."

... много добре звучи, синтетично, точно-пожелателно и красиво! ;)*
цитирай
84. razcvetnikov - Виж сеа. ..
21.04.2007 14:49
Да си остане между нас си. Просто.
You have to fight !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611110
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930