Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2007 09:00 - Историята на една българо-унгарска дружба
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3718 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2007 09:41


Запознах се с Петер на един есенен панаир в Пловдив. Тогава бях на панаира служебно и трябваше да извърша едни определени служебни действия свързани с обикаляне на всички палати и малко маркерингова дейност. Заговорих го служебно, но той веднага се върза на неотразимия ми чар и едва ме пусна да си тръгна, а после дойде на моя щанд и аз някак му предложих да пием по кафе после, за да си поговорим на спокойствие и ... за да не ми пречи на работата в момента. Стана ми интересно от една страна, защото можех да си упражнявам английския, а от друга, защото той по някое време спомена, че е ходил на курсове по астрология и аз тогава /много погрешно, както се оказа по-късно/, си помислих, че един човек дето би отишъл на курсове по астрология би трябвало да е доста отворен и интересен. Тази вечер отидохме на кафе, а на следващата и на дискотека даже. За съжаление, той не оправда особено очакванията ми да е интересен, и освен че го изврънках да ми направи един хороскоп като се прибере в Унгария, не мислех кой знае какъв контакт да подържам с него след това, още повече, че на следващия уикенд след панаира ми беше годежа. Така стана, че не му казах за годежа тогава ... виждах, че ме гледа с някаква възхита в очите, но не можех просто така да изтърся: „А, знаеш ли, между другото, че аз ще се женя следващата седмица.” Сега се осъзнавам, че имам едно специфично поведение на свободен човек, от което много хора всъщност биха си направили погрешни изводи дори и сега. Не го правя нарочно, такава съм си. Та, разменихме си визитните картички тогава и аз си мислех, че въпроса е приключен. Викам си и да се обади веднъж, дваж, какво толкова. Будапеща е далеч, едва ли би таил някакви надежди за развитие на отношенията ни. Аз, между другото и физически не го харесвах. Висок, слаб, но с една малко конска физиономия и дървена походка и маниери. Какво се случи обаче! Още на следващата седмица след панаира, той ми звъни в понеделник в офиса, после в срядата, после на следващия понеделник и аз тогава вече реших да му кажа, че ще се женя ... просто като новина. Всъщност новините се оказаха две, защото си бях направила тест за бременност и той се оказа положителен. Наистина си нямам на идея какво си е мислел за мен тогава и колко ме е харесвал, но като му казах тези неща по телефона няколко минутки не можа да се окопити и да ми отговори .... почувствах се много, много кофти, но ... какво да се прави .... това беше положението, а и аз по никакъв начин не мисля, че му бях давала надежди за нещо .... След този разговор си помислих, че той ще спре да се обажда и всичко ще приключи до там. Боже, колко грешах и в този случай! Той не спря да се обажда. И писма ми пишеше. И на следващата пролет каза, че ще ни дойде на гости. И дойде. И аз бременна в незнам кой месец го водих на разходка из България с мъжа ми. После дойде за Нова година. После дойде за следващото лято, и следващото лято. Когато дъщеря ми беше на 4 решихме заедно да изкараме една почивка в Созопол. Той предишната година беше почивал там с приятели, и аз тази година се присъединих към групата. Не беше лошо, но после донякъде съжалих, че отидох. Вярно, че наглеждаше детето, за да поплувам и аз, но вечер като се въртеше около мен с една плаха въпросително-очаквателна физиономия ме дразнеше. Нямаше мнение по никакви въпроси и само чакаше аз да казвам какво да правим ... егати скуката. Добре, че едната вечер хазайката се нави да подслушва детето дали спи и ние отдохме в съседната кръчма, където забиваха Лора, та се накефих поне на музика. На другата вечер пък пихме по ракия с хазайката, която се оказа голяма симпатяга (софиянка беше, а не местна) и установих, че компанията на хазайката ми е 100 пъти по-приятна, отколото тази на унгарците. Няколкото приятели, с които беше, между другото, не говореха английски, така че все едно ги нямаше с нас. На следващата година като ме поканиха пак с тях на почивка категорично отказах. По-добре абсолютно сама с детето, отколкото с компания, която не ми е супер приятна. А този странен тип, от тогава още две години идва и отсяда в същата къща в Созопол. Това прави 4 пъти на почивка на едно и също място .... не е наред тоя човек, казвам ви. Да имаш възможност да ходиш навсякъде в Европа едва ли не, пък дори и да е по цялото Черноморие и ти всяка година да си на едно и също място? Е, това не го разбирам. Той отдавна ме е поканил на гости в Будапеща и дори се надяваше тази Нова Година да отидем, но аз не мога ... не ми се харчат пари за удоволствия от съмнително естество ... моя мъж никак не е ентусиазиран да ходим, а сама няма да отида. Нали в крайна сметка не е важно къде си, а с кой си. С Петер ще умра от скука, независимо колко прекрасна е Будапеща. Та тъй, сега не му се обаждам изобщо и чакам да се откаже съвсем от тази отдавна обречена българо-унгарска дружба ... :)

image
http://www.pbase.com/garoessler/image/62454066

Ето къде отказах да отида. :)


Тагове:   дружба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Хе-хе! :)
24.02.2007 09:20
... всъщност, като си помислиш, е*аси унгареца!!!:((

Поздрави! ;)
цитирай
2. sunflower - Да, де ...
24.02.2007 09:30
... и аз това исках да кажа :)))
цитирай
3. estrella - Будапещааааа
24.02.2007 09:33
Съни, браво:) И наистина сте шашаво семейство;)
цитирай
4. sunflower - :)))
24.02.2007 09:38
Мани, мани ... пропуснах да отбележа хилядите майтапи на приятелите на мъжа ми, защото теста за бременност си го направих точно след панаира в Пловдив, където им разказах, че съм се запознала с Петер и те много време след като се роди детето го проверяваха за прилики с унгареца ... :)))))
цитирай
5. sis - мелей :):):)
24.02.2007 12:10
мъжът ти е невероятен.
Е, не че и ти не си :):):)
и да..важното е с кой си :):):)
цитирай
6. buboleche - :))))
24.02.2007 12:46
Няма да ти казвам колко съвпада тази история с едни мои преживявания ,ама 1:1 така както си го описала..:))))))) Доста се посмях като го четох ,защото все едно четох моите мисли по едни въпроси:)))))
цитирай
7. sunflower - :)))
24.02.2007 12:52
Sis, тоя мъж го търсих 10-тина години - не беше лесен за откриване :))))))

Буболече, не знам дали е само от зодията, но понякога имам чувството, че всеки човек си има един списък от преживявания, които трябва да има в този живот и ... всичко върви по списъка, а на някои хора списъците им много си съвпадат. :)))
цитирай
8. buboleche - Така е :)
24.02.2007 12:58
С две думи и ме убеди. :))) Виж колко бързо се съгласявам :))))
цитирай
9. innkka - А ти какво си мислиш, че е искал този ...
24.02.2007 18:49
А ти какво си мислиш, че е искал този унгарец от теб всъщност? Щото на мен не ми стана много ясно...
цитирай
10. sunflower - :)
24.02.2007 20:42
Не знам.
цитирай
11. amrak - :)
24.02.2007 21:31
Съни.. мхммм.. Будапеща ;)
цитирай
12. binoki - постингът като цяло
24.02.2007 22:01
е заинтригуващ, само че е пресилено "конска физиономия и дървена походка". В крайна сметка всеки има и + и - качества, а и конете са хубави животни.
цитирай
13. sunflower - :)
24.02.2007 22:06
Може и пресилено да е. Не исках да го обрисувам като грозен, конете наистина са хубави животни. Просто на мен не ми харесваше. :)
цитирай
14. binoki - : )))
24.02.2007 22:15
благодаря за отговора, защото като го прочетох на прима виста ми се стори странно и нетипично. Лека вечер
цитирай
15. estrella - За това
24.02.2007 23:40
със "списъка с преживявания" гласувам с две ръце. :)А до Будапеща иди с мъжа ти, ще ти хареса;)
цитирай
16. sunflower - :)))
24.02.2007 23:43
Ще взема да ида някой ден, ама освен първо да вземем да натрупаме някой лев.

А списъка с преживявания за стрелците направо ще го публикувам някой ден :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615339
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930