Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2007 22:56 - Попържня, след попържня
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1892 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 24.01.2007 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е, днес голямо попържане падна. Не, че редовно не се прави в иначе доста мъжкия ни офис, ама днес беше един от дните с най-много сквернословия на глава от населението в разстояние на 9 часа. Известно ви е, че съм същество от женски пол, но аз отдавна твърдя, че душата няма пол и от време на време се хващам, че се чувствам доста като мъж. Отбелязвала съм този факт пред колегите и те ми се радват, защото си е друго предполагам хем да имаш жена в компанията, хем да можеш да си пиеш с нея и да си говориш за жени, секс, работа, техника и даже да си попържаш, без да се притесняваш. Да, знам, че не съм дама като се държа по този начин, но аз изобщо не съм била родена за дама. Не само, че в социалистическите времена, в които съм се родила дами почти нямаше, но и по природа походката ми, например е много повече „турист в атака на върха”, отколкото „мъничка японка”. /Сигурно затова трудно намерих мъж да ме вземе./  :) Едно от най-близките определения за мен би могло да бъде: „мъжко момиче”, но .... държа да отбележа, че не съм „мъжкарана”, защото познавам няколко жени значително по-мъжествени от мен. Но да се върна на попръжните. Та в нашия офис по принцип си се попържа. Като дойде нов човек /а такива са идвали вече неколцина/, няколко дни пазим поведение от учтивост, но после зарязваме благоприличието и започваме да си караме по старому. В първия момент новодошлия ни поглежда леко стреснато, но ако е печен издържа на атаката и продължава. Само една мацка се уплаши и не се появи на работа на другия ден. Е, причината май не бяха само попръжните, но .... тя приличаше на дама и мястото и не беше при нас, определено. Има много причини, поради които се попържа толкова в офиса като се почне от некадърност, некомпетентност, чиста злобичка, сънливо състояние или липса на желание за работа у други колеги и се мине през политиците, ВиК, Електроснабдяването, пощите и ... сещате се .... и се свърши с ... техниката. Всъщност с техниката май трябваше да започна, защото моя компютър например е една от причините да се изявявам и аз на полето на свернословията сравнително редовно. В миналото повече, отколкото сега, че ни подновяват техниката периодично и напоследък комповете станаха значително по-надеждни. За сметка на това обаче днес два пъти спираха тока. Еййййй, няма да ви казвам какво става в такъв случай – какви думички прехвърчат във въздуха, как всеки път се питам как са работили някога хората без компютри и как е възможно от мен да стане дама, пък ако ще и накрая на живота ми. Да споменавам ли после, че навръх цялата работа, която върша напоследък за трима се оказа, че трябва да покривам липсата на четвърти и пак да се пробвам на полето на преводаческите услуги. Теглих една на работата, една на французите и една, две на шефа, че не може да си подсигури хора и .... кротко отидох да превеждам. Хубавото беше, че единия от шефовете ме чу като попържах и обеща да не ме задържа много след работа. Е, удържа на обещанието си. Днешния ден ме накара за сетен път да се замисля за нуждата у българина от попържане. Като пратиш поздрави от сексуален характер на човека или нещото, което те е ядосало, като че ли убеждаваш сам себе си, че той/то е във властта ти и ти можеш да го накараш да страда. Най-интересния момент обаче е защо да е страдание осъществяването на сексуален акт със майката на ... еди кой си. Ми то това си е приятно изживяване. Цялата история с псуването на майка сигурно се корени в турското присъствие, когато управниците са имали навика да похищават и .... таковат български жени насила. Да не говорим, че те са известни с предпочитанията си и към оправянето на същества от собствения им пол. Ама ако не говорим за крайно насилие какво лошо има в е**то на жени, мъже, времето, компютъра, законите, данъците, цялата партия и т.н и т.н.? Някои от тези актове на практика не могат да се осъществят (да не кажа всичките), но пък толкова олеква като се заканиш и си предствиш, че контролираш ситуацията!!! Японците да не са по-хитри като си слагат портрета на шефа в някоя стая и можеш да идеш там да му крещиш ... или беше боксова круша, дето да можеш да я боксираш? Просто теглиш една дълга на предмета или ситуацията, която те нервира и с олекнала душа продължаваш напред и забравяш. Кво толкова? :)  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zenn - Може би имаме едни от най-цветис...
25.01.2007 00:33
Може би имаме едни от най-цветистите и разкрепостени ругатни,тук на Блакните.Защо наистина да не ги използваме,ако ни вършат работа?
цитирай
2. gazza - c(_)(_)>
25.01.2007 00:43
....Да еба, маа му , да еба, леля му да еба, целия му джинс да еба! Ебах тоз живот, ша зема да го продам!
цитирай
3. amrak - хихи
25.01.2007 01:04
секси поздравите.. това много ми хареса :))
днес при нас едната машина се задъхала явно и рестарт без да пита.. ха, ей ти няколко часа назад.. и бек ъп файлът се забравил нещо.. хаха.. поздрави пак хахаха.. редовни приказки, че и за майтап често се разменят там :)
цитирай
4. анонимен - :)
25.01.2007 06:33
..хе хе...това с псуването е тема, която е занимавала неведнъж и моето съзнание....Трябва да дойдеш обаче в нашия офис, за да видиш,че има и по-страшно...щот на всичкото отгоре ние сме и нещо като културна институция. Външен човек, имал нещастието да попадне в нормалната ни работна атмосфера, рискува да получи хипертонична криза и обрив едновременно...В офиса ,естествено никой не може да се мери с мъжете по брой и експресивност на псувните, но пък когато женската част се разпсува..стой и слушай.Факт е,че от нищо друго не олеква така изведнъж, както от една цветиста и павилно адресирана псувня...стига да ти идва отвътре.
цитирай
5. sunflower - :))))
25.01.2007 07:35
Gazza, благодаря за този коментар, който прекрасно илюстрира поста ми!

За другите коментари също благодаря .... а сега си налягам парцалите, че се очертава ден много подобен на вчерашния и щеееее има пак поздрави май .... :)))
цитирай
6. andreytcho - хаха - Ебах ти думата
25.01.2007 10:05
тази дума "попържане" за първи път в целия си богат на псувни живот я чувам.

Мисля че няма никога да я ползвам, но поне я научих.

отначалото си викам абе ще е прекалено просташко ако една жена "Съни" говори за диалектна форма на нещото което се изявява в изпускане на токсични газове в офиса, и после се изясни кво било то......
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598307
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031