Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2007 15:03 - Средно към силно полудяла съм
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1192 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2007 15:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вторник е, и градуса на напрежението се вдига ли вдига. Това има малко общо с вторника, нищо че точно днес е деня за доклади, но има много общо с липсата на колегите ми. ЕС свали някои задължения от раменете на офиса ни, но покачи нуждата от обяснителни коренспонденции, а и достатъчно голяма част от работата остава и аз май трябва да се рацепя на три ... с две думи. Все пак, от сутринта толкова работа отхвърлих, че един петнайсетинаминутен пост за отпускане мисля, че ще ми се отрази добре. И без друго все още изследвам границите на терапевтичния ефект от воденето на блог. В същото време работя с такава скорост, че множество колежки от етажите на администрацията могат само да ми гълтат праха от клавишите. Днес мисля да споделя пак наблюдения от новоевропейското битие на фирмата. Няма да влизам в подробности, разбира се, но не мога да се въздържа да не кажа, че работите тръгнаха сравнително добре и нямаме разногласия с повечето европейски фирми по отношение на новите процеси следващи европейското ни членство, с изключение на най-големия ни клиент, който разбира се, не е просто от Европа, а е от Острова, .... или по-точно от Континента, че те казват на самата Европа – Острова, а на техния остров – Континента .... или поне така говори легендата, аз лично не съм го чувала от някого. Вчера бях уведомена, например, че утре ще имаме телефонна конференция, за да изясняваме разногласията, които те си мислят, че имаме, а ние си мислим, че нямаме. Това ще стане след като те разгледат днешните ни доклади, върнат отговори, а ние върнеме отговори на техните отговори и после те върнат крайното споразумение. Тези процеси ще са изтекли до четвъртък наобяд и сега следобяда е определен за конференция. Не ги обичам тези телефонни конференции – не стига, че ставам разночуваща ... или както там е еквивалентния термин на разногледа за слушане, ами и все забравям да си водя записки и после след цялото напрягане установявам, че съм забравила да свърша нещо, а и да не говорим, че те ме лишават от поводи за срещи лице в лице на островна земя. Не, че държа на срещите, даже напротив, но една разходка до Острова винаги ми е била приятна, пък дори и само по работа да е. Другото е, че още не мога да проумея как от две седмици имаме разногласия с тях по някои въпроси. Ние ли не сме в час, те ли не са в час .... умирам от любопитство да разбера чия интерпретация на законите ще се окаже вярна. Бих заложила на това, че ние пак нещо не сме разбрали, защото онези от няколко години работят с фирми от държави, които по едно или друго време са се присъединявали към ЕС и би трябвало да са съвсем наясно с нещата. В същото време ние работим по едно основно правило, което изглежда, че други фирми в ЕС също спазват и не разбираме странното противоположно становище на островитяните. Е, утре ще разбера предполагам, а сега да се връщам към тройната работа, че ако изостана, шефа тройно ще ми дърпа ушите. А както и на него градуса на напрежение яко му се е вдигнал може и друго да ме сполети ... :))))))  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Успех
16.01.2007 16:02
:)
цитирай
2. krasi2g - Хехехе, каква пушилка вдигаш само!
17.01.2007 10:22
Чак се кефя. А на мене пък ми е по карибски лежерно. Натисна клавишче, помотая се, после натисна друго, размечтая се... Европа? Тва къде беше? :))))))))
цитирай
3. sunflower - Ти сега какво?
17.01.2007 10:48
искаш допълнително да ме нервираш ли?
Още е рано, а днешния ден е по-зле от вчерашния ....
ама ти гледай на мен да не ми стане по карибски лежерно, защото ти тогава ще си под водите на световния океан ... предвид онова глобалното. :))))
цитирай
4. krasi2g - :)))) Мен вече ме шокираха жестотко -
17.01.2007 11:04
outfaced ми дръпна шалтера на бляновете. Недей да се нервиш обаче: Карибите не са просто място в океана, те са състояние на духа :-D
(или на тоя дето духа, де да знам аз).
цитирай
5. sunflower - Аз пък ще ти кажа една далавера:
17.01.2007 13:32
Чула съм, че с молитви може да се коригира времето (и ти трябва да си чувал за молебен за дъжд, например), така че трябва само да решим затопляне или ледена епоха искаме и ако се помолим заедно - ще стане :))))

Ииии някой път ще ми кажеш повече за тези "състояния на духа" ...че много ги обичам ....
и състоянията и духовете :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609481
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930