Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2007 15:32 - Нещата, които интензивно не харесвам
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1879 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 15.01.2007 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера чух този израз в едно детско филмче и много ми хареса. Израза беше на английски и аз само го превеждам буквално. Въпреки че не звучи перфектно на български, все още не съм измислила израз, който да заменя думичката „мразя” и затова поне временно ще го използвам. Не само не съм способна наистина да мразя, но мисля и, че трябва да ограничаваме употребата на всякакви думички навяващи асоциации с негативни чувства. И така: 1. Откакто се помня интензивно не харесвам да ми се дава ъкъл, ако не съм си го поискала. Предпочитам да се информирам сама или направо да си строша главата, отколкото да ползвам чужди умозаключения. Чуждия ум не е моя ум и чуждото сърце не е моето сърце, ... а  моето сърце знае кое е най-добро за мен. 2. За разлика обаче от една голяма част от българите опониращи като мен на ъкъла не искам и пари. Не обичам да се чувствам задължена на някой или пък несправедливо дарувана с нещо .... колкото пари си изкарам, толкова си харча с кеф. 3. Много интензивно не харесвам да ми се ограничава свободата. Еййй, полудявам като някой друг тръгне да ми слага граници. Аз, сама себе си мога да се огранича за много неща следвайки проиритетите, които си имам в живота и сърцето си, но друг да ме ограничава .... твърдо нье! По-добре сама и накрай света, отколкото птичка в златна или железна клетка. 4. Много интензивно не харесвам насилие от всякакъв род. Според скромното ми мнение много повече може да се постигне с любов. Насилието ражда само насилие, и само любовта може да роди любов. Никога никой не е постигнал дълготрайни резултати с насилие. 5. Интензивно не харесвам манипулации от всякакъв род – особено с цел изгода на манипулиращия. Народа трябва да се остави свободен  да избере ... сам. Особено интензивно не харесвам тези, които се опитват да манипулират чрез насаждане на страх у народа. Такива може да са просъществували много в селата на средновековието, но сега не е средновековие и вече сме в глобалното село. А и всеизвестно е, че страха е първата крачка към тъмната страна, както ни уверява Йода. :) 6. Интезивно не харесвам опитите на някои хора да се издигнат много над народа и да демонстрират величието на различието си. Всеки човек майка го е родила и  всички сме се запътили към едно и също място ... поне тук, на земята. Както някой беше казал, ковчега няма джобове ... най-доброто, което може да направиш е да умреш в мир със себе си и другите. 7. Интензивно не харесвам тоталната мекотелост и слабост на определен индивиди, която води до много от гореизброените прояви. Силния и интелигентен човек няма нужда нито да насилва, нито да подтиска, нито да манипулира или величае себе си.   И тъй,  поради всички тези неща по-горе понякога много си мечтая за времена, в които никой никога никого няма да насилва, манипулира, подтиска, плаши и т.н. и ще царува мир и любов. Тези времена може и да не настанат скоро на цялата планета, но аз работя по въпроса да настанат в моя малък свят и смея да кажа, че имам напредък. В семейството ми, и дори в работата ми (с мънички изключения) това е постигнато. Е, ясно е, че не можем да спасим света, но нали всеки може да си спаси неговия малък свят .... един малък свят, по един малък свят може и вир да стане ... само да не е потоп, че .... :)))))


Тагове:   Нещата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - Йеп , много добре
15.01.2007 16:26
казано :)
цитирай
2. cefulesteven - интензивно
15.01.2007 17:41
интензивно харесвам думите ти.

:))))
цитирай
3. antinous - ~antinous~
15.01.2007 17:56
Страхотно казано!!! Аз бих добавил - Не понасям агресивната простотия! За другото съм на 100% ЗА!
цитирай
4. анонимен - интензивно не харесвам изразит...
15.01.2007 18:10
интензивно не харесвам изразите:"някои хора" и "определени индивиди"..бррр...
цитирай
5. ady - Интензивно те подкрепям
15.01.2007 18:27
и още по интензивно ми харесва да те чета. Продължавай все така интензивно:))))
цитирай
6. sunflower - Благодаря ...
15.01.2007 18:56
... и на интензивно подкрепящите и на интензивно неподкрепящите!
Да сте живи и здрави! :)
цитирай
7. patilan - I az se podpisvam pod Intenziwno podkrepiashtite te
15.01.2007 22:55
A mnogo dobar konfort na jivota se polu4ava kogato se zaobikaliash s podobni hora.
цитирай
8. andreytcho - добро листче
16.01.2007 00:08
:))
цитирай
9. inthelight - Харесват ми хората, които обичат свободата - своята и на другите
20.01.2007 21:05
:)
Само нещо да добавя: според мен не интелектът определя доколко хората живеят в любов, мир, уважение към личността и свободата на личността и т.н.... Но определящо е какво човек е допуснал вътре в себе си, какво е ценно за него и какво преследва в живота си. Т.е. според мен ценностите и морала не зависят от интелекта, а от духовното възпитание и самовъзпитание на хората. :) Чао!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5606543
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930