Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2007 15:36 - В Европа съм
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1964 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 04.01.2007 17:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И така, вече съм с двата крака в Европа. Доскоро бях с единия, защото работех предимно с европейци, а сега и другия крак при първия, и всичко у Европата. Не знам дали сте забелязали колко ведър оптимист съм, но факта е такъв – оптимист съм до мозъка на костите си  .... по принцип и най-вече в дългосрочни мащаби ... в смисъл сигурна съм, че накрая цялото човечество ще бъде просветлено, въпреки че не съм сигурна кога и какъв ще е този край. От вчера и днес обаче, трябва да полагам неистови усилия да си задържа оптимизма не само за европейското ни битие, но и за моето лично битие в рамките на тази година. Първи януари беше хубав ден и тогава счетох, че годината тръгва многообещаващо. Но втори януари беше изключително кофти ден и първите ми два работни дни също са кофти. На втори и трети моя мъж се изпокара с роднините си и аз трябваше да положа много такт и дипломация да подпомогна омиротворителната му акция вчера и тъй като тя беше успешна, поне това гайле ми се махна от главата. Не е така обаче във фирмата. Можете ли да си представите, че в офиса сме четири човека без шефовете, но едната забременя, роди и си гледа бебето сега, другата си взе отпуска да поработи малко на едно друго място с цел изкарване на допълнителни парички, а третия човек, и единствен от мъжки пол, взе та си счупи ръката точно преди Коледа. А сега познайте кой е единствения европеец в офиса и трябва да върши всичката европейска работа? То да беше само това, както и да е, ще се напъна и ще я свърша работата, обаче представяте ли си какво ми беше учудването днес, когато се установи, че не е ясно точно как да се върши една определена и доста финансово важна европейска работа! Потресена съм! Мислех, че сме готови за влизането ... мислех, че всичко е ясно .... всъщност не, знаех, че не всичко е ясно, но не съм си представяла, че неяснотите може да са от такива мащаби .... Както и да е ... все ше се оправим ... по някое време. Все пак, се случват и хубави неща – днес получих един европейски подарък. Взимам аз пощата от секретарката и нося едно малко пакетче на шефа ми. Отваряме го и започваме да зяпаме като .... „индианец пишеща машина” отдавна не е актуален израз, но сега не се сещам за друг. Представете си бяла плоска кутийка, с огледална вдлъбнатина отгоре и кабел с USB конектор и USB гнездо и ключе за включено-изключено отстрани. И нищо друго в пакета освен най-добри пожелания от фирмата-изпращач за Нова Година (или поне така си мислехме в първия момент). Седим трима души пред компа и недоумяваме какво е това нещо – дали не е модерно огледало, дали не пее или нещо такова.  Включихме го на USB порта, но компа не реагира, т.е не го разпозна като ... нещо .... пипахме отгоре, пипахме отдолу – нищо. Добре, че единия колега бръкна по-дълбоко в кутията и от там изпадна едно листче, от което стана ясно, че въпросната джаджа е ..... за подгряване на напитки или USB CupWarmer. Може да бъде видян на: http://www.hotideasonline.com/ Значи, взимам си чашката с кафе, слагам си я отгоре и тя цял ден е топла - никога повече студено кафе!!! Ура, Ура, Ура! :)  Боже, Боже, както би възкликнала баба ми – Какво ли не измислят хората!!! :) Шефа пък не го хареса и ми го пре-подари. И ето ме сега с подарък,  кафето ми е там, полу-топло е, а аз не се ядосвам толкоз много на европейските неясноти, .... надявам се от утре всичко да е ясно .... и на тези от нашата страна на Европата и на онези от другата страна на Европата. :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu -
04.01.2007 15:57
Преди четири месеца четох за такава дивотия и се чудих кой ли ще си я купи. Да си подгряваш напитките от комютъра... е сега вече не се чудя :))))
цитирай
2. sunflower - :)
04.01.2007 16:07
Ами ето - не си го купуваш за теб, ами го подаряваш на някой ... особено ако случайно си фирма-производител ... или поне продавач, какъвто подозирам, че е случая :))))))
Иначе знаеш ли колко е красив кабела - прозрачна изолация, а проводниците отвътре със сребриста обвивка, а конектора свети в синьо - красота, бе, красота ти казвам!!! :)))))
цитирай
3. tanque - :)
04.01.2007 16:13
Някъде ми попаднаха такива джаджи тия дни - имаше и USB-тостер!!:))))
Мноооого си напред с технологиите в офиса, Съни:)
цитирай
4. estrella - Ето, Съни, да си подготвена следващия път:)
04.01.2007 16:58
http://www.dnes.bg/article.php?cat=4&id=30258

цитирай
5. sunflower - Хахаха ....
04.01.2007 17:06
Пантофките и масажора ме накефиха - искам по едно такова нещо ... а идеята за вибратора е ... неам думи ... :))))))
цитирай
6. gantree - хах :))))
05.01.2007 00:08
хах :))))
цитирай
7. candysays - Добре си прекарваш ти в офиса ;))
05.01.2007 11:39
Вярвам ти, че е красива (и че свети красиво) джаджата ;)))))) И аз се впечатлявам много от външния вид на техниката... Повече понякога дори отколкото от способностите й...
Желая ти успех и яснота в европейските работи... Европейке от класа! ;)))))))))))))))
цитирай
8. candysays - П.С. И ако случайно още не си...
05.01.2007 11:42
... виж последния ми пост- и ще се успокоиш- че ний, представителите на ОГНЕНИТЕ зодии, ще сме мнооого успешни и късметлии тая година, и ще се справяме с всичко... Надявам се ;)) Така че- не бой се, друже по съдба :)))
цитирай
9. krasi2g - Хахаха, немам думи
05.01.2007 16:24
Какъв дивен технически свят имало встрани от полезрението ми! Повлиян от творческите импулси на създателите на тези гениалности мисля да опитам да включа колегата в USB-то. Дали ще светне? А дали ще заработи? Ако не стане, ще патентовам USB-гайда.
цитирай
10. candysays - Хахаха.....
05.01.2007 16:35
Krasi2g- много забавен коментар... Смея се от сърце :))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610460
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930