Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2006 15:04 - Сандвич от хартиена носна кърпичка и сняг
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2529 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2006 15:06


Вчера беше един приказен зимен ден. Хем ми се разхождаше, хем ми се припичаше мързеливо на обедното декемврийско слънце, хем ми се четеше. Реших уравнението като заведох детето на ресторант. Ресторанта се намира на хълма, от където се открива страхотна гледка към града, и има маси навън. Опънах се на една пейка с книжка в ръка и оставих малката да си играе сама. Хубаво, но аз книжка си бях взела предвидливо, а играчка или дори прост химикал за нея не бях взела ... типично непредвидливо. Единственото, което имах у себе си освен книжката и бутилка вода беше пакетче с хартиени носни кърпички. Между другото, кърпичките бяха многопластови и много красиви с картинки на Мики Маус и Мини Маус и някакви топки, купи и тениски. Първата идея на дъщеря ми беше да пише по тях, но като видя, че нямам химикал, реши да използва топка сняг ... по-точно вледенена топка сняг, с която внимателно взе да очертава мокри точки и линии по кърпичката. След като кърпичката обилно се намокри и започна да се къса, тя поиска друга, която предвидливо раздели на три, за да има повече материал. По това време някъде и хрумна и да използва водата капеща от ледените висулки на тентата за помощник в ... рисуването. Вземаше първо сухата кърпичка и я подлагаше на дъжда от капеща от висулките вода ... много внимателно придържайки я отдолу, за да не се скъса. След това я слагаше на масата и с ледената топка допълваше рисунъка ... или по-точно тоталното намокряне на кърпичката. Аз бях поканена да и помогна в тази дейност и го направих. Така си поигра сигурно четвърт час и после смени играта. Започна да сгъва кърпичката и да я крие в снега. Играта беше – „Мамо, познай къде е кърпичката!” – вероятно отчитайки факта, че бялата кърпичка трудно се забелязва върху белия сняг. Когато обаче я открих веднъж, дваж, взе да копае дупчици в снега и там да я крие. Чудно как кърпичката не се разпадаше. Може би от студа. След криеницата играта продължи с полагане на кърпичката на масата и застилането и със ... сняг. Сняг отгоре, обръщане, и сняг отдолу – ето ти сандвич от две филии сняг и по средата носна кърпичка. Но това далеч не беше всичко. Бях и поръчала мляко с какао и натурален сок. Първо, взе едно, две захарчета от тези за млякото с какао и започна да изсипва захарта върху сандвича, първо отгоре, после отдолу. След това със сламката взе малко сок и го изсипа върху сандвича, който доби жълтеникав цвят. Следващата идея да сипе отгоре и мляко с какао, не беше особено сполучлива, защото млякото беше топло и май разтопи снега. Тук някъде се намесих и настоях да изхвърлим бяло-кафяво-жълтата полуразтечена субстанция и да извадим нова суха кърпичка. Не я наблюдавах какво прави през цялото време с новата кърпичка, но със сигурност доста си игра и с нея ... и с две монети от по 10 стотинки. Видях, че нещо ги завиваше в кърпичката и пак ги криеше в снега и после май ги замеряше нанякъде и ги търсеше ... и такива разни работи. Какво да ви кажа, гледах я и се чудех на изобретателността и. Чудех се, аз ли трябва да я уча на нещо, или по-добре сама да се уча от нея ... на изобретателност например ... ако това може да се учи изобщо. А и забелязах как на малката принцеса и беше нужна една кърпичка и малко сняг, за да се чувства щастлива. Е, може би и моето присъствие ... аз пък бях щастлива, защото тя бе щастлива. :)  


Тагове:   носна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - :)
29.12.2006 15:16
:))))))))))
цитирай
2. ady - Ние се учим от тях
29.12.2006 15:21
:)
цитирай
3. wildroses - Забавно е
29.12.2006 19:49
как децата си намират начини да не им е скучно :))) без оплакване, направо действат :))
цитирай
4. sunflower - :)))
29.12.2006 20:45
Ще цитирам Смърт от Света на Диска:

HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING. DO YOU KNOW THAT IN A UNIVERSE SO FULL OF WONDERS THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM? QUITE ASTONISHING!
т.e.:
ЧОВЕШКИТЕ СЪЩЕСТВА ПРАВЯТ ЖИВОТА ТОЛКОВА ИНТЕРЕСЕН. ЗНАЕШ ЛИ, ЧЕ ВЪВ ВСЕЛЕНА ТОЛКОВА ПЪЛНА С ЧУДЕСА ТЕ УСПЯХА ДА ИЗМИСЛЯТ СКУКАТА? ДОСТА УДИВИТЕЛНО!
:)))))
цитирай
5. wildroses - :)))
29.12.2006 21:45
изобретателност...

П.П. Сега разглеждам снимки в нета, та не ми е скучно :) Виж какво открих :)))) http://photo-forum.net/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=453619&USER_ID=4588
цитирай
6. sunflower - Невероятна снимка, наистина ...
29.12.2006 22:05
:)))
А за скука ... какво да ти говоря, три книги съм зачела и пак се мотая в нета, .... искам да се разкъсам на четири, за да мога да свърша всичко днес :)))
цитирай
7. wildroses - А аз днес
29.12.2006 22:40
поизостанах с четенето...на един учебник, предполагам затова и не бързам, намирам си поводи в нета :
цитирай
8. platttonnn - надежда
30.12.2006 16:12
Здравейте,колкото сте плодовита,ако станете и толкова смислена,цена няма да имате.
цитирай
9. sunflower - Здравейте платттоннн,
30.12.2006 16:17
ако всички търсеха смисъла като вас, този свят щеше да е пълна скука :)
цитирай
10. platttonnn - така е
31.12.2006 17:29
затова смисъла е игра,а играта безмислена.....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613624
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930